abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 16:59:42 #251
339668 FadetoGreen
Carpe Diem Baby!
pi_95264923
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Maar die militaire broek.. het schieten met wapens.. dat zijn duidelijk leger-invloeden.. het leger straalt zoveel agressie uit.
... Ja dat zijn leger invloeden ja. Je kunt niet zomaar een legerbroek kopen op internet, en het is heel moeilijk om een wapen te vinden (nouja, kopen dan). /sarcasme mode off.
En schieten met wapens? Elke randdebiel kan een wapen afvuren, dat wil niet zeggen dat het ook een militair is. Alles wat je voor veel wapens nodig hebt is een vinger om de trekker over te halen.
De jongste :)
pi_95264999
Maar die 'legerbroek'. Niemand koopt een clownsbroek en richt daarin een bloedbad aan. Het leger straalt zoveel agressie uit.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:03:37 #253
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95265069
Joepie, ik ben ook geen militair en heb een legerbroek + legerjas (die ik gebruik als ik op de schietbaan ben).

Ben ik nu ook een vreselijke agressieve testosteronbom waar een moordenaar in sluimert?

Weet je was pas echt agressie uitstraalt? Die bontkraagjes van die onaangepaste mongolen die in de stad juist altijd angst en agressie uitstralen.
pi_95265090
Tja, het tuig-gehalte is gewoon wat hoger onder militairen, dat vind ik an sich niet zo verontrustend. Het is vooral verontrustend hoe het door de DEF-jes verdedigd wordt. Mishandeling wordt niet serieus genomen, Marco Kroon is een slachtoffer van het systeem etc etc.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:04:35 #255
339668 FadetoGreen
Carpe Diem Baby!
pi_95265104
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
Joepie, ik ben ook geen militair en heb een legerbroek + legerjas (die ik gebruik als ik op de schietbaan ben).

Ben ik nu ook een vreselijke agressieve testosteronbom waar een moordenaar in sluimert?

Weet je was pas echt agressie uitstraalt? Die bontkraagjes van die onaangepaste mongolen die in de stad juist altijd angst en agressie uitstralen.
Pas op, als je deze man een wapen geeft, schiet ie je dood :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:05:41 #256
262650 kitao
prikplaatje
pi_95265156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:55 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Geestelijk bedoel ik. Erg gepest tijdens je diensttijd misschien?
viel mee, bij de ontgroening sloeg ik er meteen op los.
ik was de enige daar waarbij de ontgroening niet doorging zo'n beetje.
megalomaniac
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:05:57 #257
339668 FadetoGreen
Carpe Diem Baby!
pi_95265163
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het tuig-gehalte is gewoon wat hoger onder militairen, dat vind ik an sich niet zo verontrustend. Het is vooral verontrustend hoe het door de DEF-jes verdedigd wordt. Mishandeling wordt niet serieus genomen, Marco Kroon is een slachtoffer van het systeem etc etc.
Ik ga er niet eens in trappen, want dan zou ik weer verontrustend zijn. Maar, bij Marco Kroon is nog niets bewezen (behalve de wapens dan), en de laatste keer dat ik gekeken heb in de NL wet, ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:06:15 #258
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95265180
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef FadetoGreen het volgende:

[..]

Pas op, als je deze man een wapen geeft, schiet ie je dood :P
Maar ik schiet wél raak, ook op 100 meter afstand. :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:06:45 #259
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95265196
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef kitao het volgende:

[..]

ik heb geprobeerd het netjes te houden, maar als je dus de op leest met 2 berichten op 1 dag op teletekst, een dag later een schietpartij op een kernsub en vervolgens een slachting in alphen, mogelijk door een militair hetgeen ik niet hoop, dan wil ik wel eens ageren ja.
Ga toch zelf lekker een beetje rellen met je anarchistenvlaggetje in je avatar, alsof die kutkrakers geen agressie uitstralen!
pi_95265197
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Maar die militaire broek.. het schieten met wapens.. dat zijn duidelijk leger-invloeden.. het leger straalt zoveel agressie uit.
De meeste andere schietpartijen zijn in normale kleren... Is dat een diepzinnige culturele spiegel naar ons dagelijkse gedrag!?
Je had een keer naar de landmacht dagen moeten komen toen er nog geld voor was. Dan was je allemaal bloeddorstige jongemannen tegengekomen die ieder moment op het publiek hadden kunnen gaan schieten als de officieren ze echte munitie hadden gegeven. Binnenkort gaan er weer een paar vanuit Eindhoven naar Afghanistan en dan zie je bloeddorstige gankstahs klaar om te killen moordlustige grapjes maken. Geen lieve huisvaders met huilende kinderen omdat ze pappa niet willen zien vertrekken en jonge knullen met een vriendinnetje.
pi_95265206
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef kitao het volgende:

[..]

ik heb geprobeerd het netjes te houden, maar als je dus de op leest met 2 berichten op 1 dag op teletekst, een dag later een schietpartij op een kernsub en vervolgens een slachting in alphen, mogelijk door een militair hetgeen ik niet hoop, dan wil ik wel eens ageren ja.
We kunnen hier lang over doorgaan maar wat is, in het kort, jouw probleem met defensie?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:07:49 #262
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_95265231
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef kitao het volgende:

[..]

En nu leeg je je blaas en verlies je de controle over je sluitspier elke keer dat je iemand ziet in een legerbroek of met een kort kapsel. _O-
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_95265238
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef kitao het volgende:

[..]

Dat bevestigt een beetje mijn vermoedens. Vandaar die ziekelijke obsessie met geuniformeerd personeel? Je frustraties doen vermoeden dat ze je met een bezemsteel verkracht hebben zoals die soldaat een paar jaar geleden, of iets in die richting.
pi_95265263
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:05 schreef FadetoGreen het volgende:

[..]

Ik ga er niet eens in trappen, want dan zou ik weer verontrustend zijn. Maar, bij Marco Kroon is nog niets bewezen (behalve de wapens dan), en de laatste keer dat ik gekeken heb in de NL wet, ben je onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
Vertel dat maar tegen de DEF-jes die nu al alles bij elkaar huilen en zeuren dat hij 'geflikt' wordt....

Overigens vind ik dat van de wapens al erg genoeg. Maar dat zal wel weer weggewuifd worden door de DEF-jes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:08:43 #265
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95265281
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het grootste tuig uit de geschiedenis zijn nog de linkse mensen, kijk maar eens naar al die kutkrakers, nee die zijn pas slachtoffer van het systeem :)
pi_95265284
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De meeste andere schietpartijen zijn in normale kleren... Is dat een diepzinnige culturele spiegel naar ons dagelijkse gedrag!?
Je had een keer naar de landmacht dagen moeten komen toen er nog geld voor was. Dan was je allemaal bloeddorstige jongemannen tegengekomen die ieder moment op het publiek hadden kunnen gaan schieten als de officieren ze echte munitie hadden gegeven. Binnenkort gaan er weer een paar vanuit Eindhoven naar Afghanistan en dan zie je bloeddorstige gankstahs klaar om te killen moordlustige grapjes maken. Geen lieve huisvaders met huilende kinderen omdat ze pappa niet willen zien vertrekken en jonge knullen met een vriendinnetje.
Maar die tijd van moorden en bloedvergieten wordt daarna steevast beschreven als 'the time of my life'.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:31 schreef captain_mainwaring het volgende:
Ik, als voormalig Brits militair in Irak, zou mijn schouders ophalen als de moeders van die "ragheads" voor me zouden staan janken, dat ik hun zonen heb "vermoord". Sterker nog, ik zou zeggen: "Had the time of my life. They WERE the weakest link! Goodbey!"
pi_95265292
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:07 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Dat bevestigt een beetje mijn vermoedens. Vandaar die ziekelijke obsessie met geuniformeerd personeel? Je frustraties doen vermoeden dat ze je met een bezemsteel verkracht hebben zoals die soldaat een paar jaar geleden, of iets in die richting.
Volkomen normaal gedrag, beetje plagen, moet je tegen kunnen in het leger.
pi_95265314
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef Mores het volgende:

[..]

Het grootste tuig uit de geschiedenis zijn nog de linkse mensen, kijk maar eens naar al die kutkrakers, nee die zijn pas slachtoffer van het systeem :)
En wat heeft dat met tuig bij defensie te maken? :')
pi_95265371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar die tijd van moorden en bloedvergieten wordt daarna steevast beschreven als 'the time of my life'.

[..]

en 4 berichten daaronder: Altijd leuk om reacties te krijgen op trollen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:11:24 #270
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95265391
quote:

[..]

Maar die tijd van moorden en bloodvergieten wordt daarna steevast beschreven als 'the time of my life'.

[..]

quote:

[..]

Maar die tijd van moorden en bloodvergieten wordt daarna steevast beschreven als 'the time of my life'.

[..]

Moet je maar eens met de Rote Armee Fraktion, of de IRA, of de Rode Brigade praten, die beschrijven pas bloedvergieten en moorden als the time of my life.

Geef eens één voorbeeld wanneer na 1962 dienstplichtigen oorlogsgeweld hebben toegepast, precies niet, dus ga heen en schaam je.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:11:27 #271
262650 kitao
prikplaatje
pi_95265393
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
Even uit een ander topic:

[..]

We kunnen dus wel stellen dat kitao de weg zelf gewoon kwijt is.
mooi, jij weet de weg nog.
sodemieter dan maar meteen terug naar dat topic waar je dit vandaan haalt.
megalomaniac
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:11:35 #272
339668 FadetoGreen
Carpe Diem Baby!
pi_95265400
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vertel dat maar tegen de DEF-jes die nu al alles bij elkaar huilen en zeuren dat hij 'geflikt' wordt....

Overigens vind ik dat van de wapens al erg genoeg. Maar dat zal wel weer weggewuifd worden door de DEF-jes.
Alsof er geen burgers zijn die wapens hebben, vaak nog 10 keer ergere dan een taser...
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:11:57 #273
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_95265423
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef DrDentz het volgende:
Worden incidenten met militairen een beetje weggewuifd? Zo van: dat doen onze jongens niet.
Nee eerder overdreven in de pers gebracht, je leest nooit over bakkers die opgepakt zijn voor mishandeling.
pi_95265445
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:11 schreef FadetoGreen het volgende:

[..]

Alsof er geen burgers zijn die wapens hebben, vaak nog 10 keer ergere dan een taser...
Alsof dat een probleem is bij 99,99% van die mensen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:12:35 #275
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95265457
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En wat heeft dat met tuig bij defensie te maken? :')
Nix, want bij defensie heb je geen tuig werken, je bent in de war met het tuig waar je zelf uit voorkomt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')