Ik ken een korporaal die Pie heetquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Misschien is het gezonder om naar een professional te gaan met je obsessie dan op fok jezelf belachelijk maken...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:03 schreef von_Preussen het volgende:
Joepie, ik ben ook geen militair en heb een legerbroek + legerjas
(die ik gebruik als ik op de schietbaan ben).
Ben ik nu ook een vreselijke agressieve testosteronbom waar een moordenaar in sluimert?
Weet je was pas echt agressie uitstraalt?
Die bontkraagjes van die onaangepaste mongolen die in de stad juist altijd angst en agressie uitstralen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
Maar ik schiet wél raak, ook op 100 meter afstand.
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.quote:
ik schiet ook raak op 100 meterquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.
Ik geef aan op een schietbaan, op doelen te schieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
tijd om tijdelijk te vertrekken hier, de blauwe hulptroepen met dreigend censuur komen alweer opdraven.
Mensen die op 100 meter missers boekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik schiet ook raak op 100 meter
maar geef het een paar uur want het gaat rap minder worden
Paar uur? Sneller doordrinken jijquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik schiet ook raak op 100 meter
maar geef het een paar uur want het gaat rap minder worden
Het begint net gezellig te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat schoot ook effe door mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo naief en zat bij blauwe hulptroepen aan de VN te denken.
Grotere invasies als een DEF invasie in NWS zal Defensie voorlopig ook niet meer kunnen uitvoerenquote:
De laatste stuitrekkingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Grotere invasies als een DEF invasie in NWS zal Defensie voorlopig ook niet meer kunnen uitvoeren
Kijk maar uit, er lopen hier mensen in dit topic rond die iets anders door je hoofd schieten als je het niet met ze eens bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er lopen hier mensen in dit topic rond die iets anders door je hoofd schieten als je het niet met ze eens bent.
Vanuit de heup met de .50 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Als je mazzel hebt wel, maar als ze bij de GGW zaten krijg je minstens een Nike op je dak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Vanuit de heup met de .50 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |