Zit je tampon verkeerd ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..quote:
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef kronolith het volgende:
Sp3c... niet sluiten...
* kronolith kijkt boos naar maitje ()
Maitje met PMS....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..
Mijn god, burgertjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..
Yep.quote:
Neuh.quote:
ik kan dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sp3c... kun je deze onzin sluiten...
* Maitje kijkt lief naar sp3c
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
Naaa... ongelooflijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan dat ja
maar ik vind het hilarisch!
ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?
Mwaa... we gingen wel oftopic..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?
En daarnaast, het is een SC, dat mag nutteloos en onzinnig zijn
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwaa... we gingen wel oftopic..
Waar jullie overigens bekend om staan
'tis en blijft DEF..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Een vriend van DEF. Dus.quote:
quote:
Tot welke post gaat ie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef kronolith het volgende:
Nog even volhouden lui,,, dan istie vol
Hoezo offtopic, militairen raken de weg niet kwijt, die verliezen hem hooguit ff uit het oog.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Had jij witte smurrie in de aanbieding dan???quote:
quote:
Nee, eea was door de sterke arm der wet al opgelost. En na een nachtje slapen was ik alweer een stuk kalmer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
AchJa, dus toch niet in de cel gegooid door Esses?
ze maken die weg zelf!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoezo offtopic, militairen raken de weg niet kwijt, die verliezen hem hooguit een ff uit het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |