Zit je tampon verkeerd ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
Haaaaaaaaaaaaaaaaai!quote:
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..quote:
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef kronolith het volgende:
Sp3c... niet sluiten...
* kronolith kijkt boos naar maitje ()
Maitje met PMS....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kijk uit naar wie je boos kijkt... Want dan ken je Maitje nog niet..
Mijn god, burgertjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jullie verlagen je tot stomme burgertjes.. Goden! Speek in je eigen topic!! Fort..
Yep.quote:
Neuh.quote:
ik kan dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Sp3c... kun je deze onzin sluiten...
* Maitje kijkt lief naar sp3c
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onzin topic, voldoet niet meer aan begin post, nutteloos en zinloos.. dicht knallen en nooit meer open doen...
Naaa... ongelooflijk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan dat ja
maar ik vind het hilarisch!
ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hoezo, vanaf de beginpost is de kwaliteit toch een stuk beter geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |