De SC bezoekers zijn ook wel eens minder braaf geweest dan momenteel het geval isquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat jullie misschien nog maar kort op FOK! zijn?
Waarom, als je vindt dat je een punt hebt ga je toch procederen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Picchia het volgende:
Het is toch lomp als je mag blijven omdat je gaat procederen.
Dan moeten we onze procedures beter organiseren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Picchia het volgende:
Het is toch lomp als je mag blijven omdat je gaat procederen.
Nee....Ik ben beter in klonen ontmaskeren dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of PHP.
Dat lurker verhaal geloof ik ook nooit hè.
Ergens geloof ik dat GSBrder zelfs nog Zwaardvis is ook, eigenlijk.
Dat zeker. Maar ook voor Nederlanders duurt procederen tot de Hoge Raad zo lang. Als jij bijvoorbeeld een conflict met de staat hebt en tot de Hoge Raad gaat procederen, dan zegt de Hoge Raad ook niet dat jij gelijk krijgt 'omdat' je al 10 jaar aan het procederen bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten we onze procedures beter organiseren.
Waar zijn de tijden met Lemmeb en Aagh gebleven....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SC bezoekers zijn ook wel eens minder braaf geweest dan momenteel het geval is
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ook voor Nederlanders duurt procederen tot de Hoge Raad zo lang. Als jij bijvoorbeeld een conflict met de staat hebt en tot de Hoge Raad gaat procederen, dan zegt de Hoge Raad ook niet dat jij gelijk krijgt 'omdat' je al 10 jaar aan het procederen bent.
De verbouwing van sigme's pied-à-terrequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sigme had 2 jaar oid gelurkt... beweerde ze.
Waar is die trouwens die zie ik hier nooit meer eigenlijk...
Het loont dus om je blauw te procederen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.
Tja, dat weet je als je de procedure aangaat. Een normaal persoon gaat een kansloze zaak niet aan als zij niet de tijd en middelen willen investeren. Als je verliest dan is dat voor jouw risico.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.
Tuurlijk speelt dat mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Tja, dat weet je als je de procedure aangaat. Een normaal persoon gaat een kansloze zaak niet aan als zij niet de tijd en middelen willen investeren. Een advocaat kan dat prima inschatten. Ik vind het dan ook belachelijk dat die personen geadviseerd worden door hun advocaten om zo lang door te procederen. Volgens mij zijn die advocaten van asielzoekers zich gewoon werk aan het verschaffen.
Soms wel, als de overheid geen goed onderbouwde beslissing neemt sta je ook volop in je recht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het loont dus om je blauw te procederen.
Volgens mij riekt dat naar discriminatie, maar goed. Als ze nou consequent waren dan zou ik het acceptabel vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Picchia het volgende:
Oké, dus als ik dit zo lees dan mag ze onder andere blijven vanwege haar Westerse levenstijl. Mag je dan ook meewegen dat bepaalde mensen geen Westerse levensstijl hebben?
Dan is ie nu 123 jaar. Taaie rakker die Adolfoquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_ranch___.html?p=2,1
Stel je voor
Pas maar op, je hebt zo een banquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
Mijn posts in DEF worden nu zelfs als kwetsend beschouwd
Begin er ook bang voor te worden. Sinds VKZ heb ik er niet meer zo snel notes bij gekregenquote:
quote:Als iemand zijn (linkse) mening verkondigt, dan mag dat helaas.
Klopt. Misschien moeten we hier maar zo'n beleid voor rechtse meningen gaan invoerenquote:
Mijn ouders waren daar net. Mijn pa hoorde dat het om een geflipte militair ging. Betyar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
Zomg: Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
5 tot 10 mensen doodgeschoten met een mitrailleur.
Gelukkig zit ik veilig in Rotterdamquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2e schietpartij in week. We lijken net een echte stad.
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.quote:
Je was toch voor vrij wapenbezit? Karma heet dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.
Dat effect kan je hebben op mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was toch voor vrij wapenbezit? Karma heet dat.
Is dat die GeenStijl pipo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, Bert Brussen wordt VK-columnist.
Yup.quote:
prima toch.... als niemand wapens heeft.... dan gaat er niemand dood....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.
En met wapens in elke slaapkamer is de kans dat zo'n doorgedraaide idioot aan een wapen kan komen veel groterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.
Nou wat een aanwinst danquote:
Het wordt een wekelijks duel met Thomas von der Dunk. Om de week mogen ze een stukkie tikken en op elkaar reageren. Op zich wel geinig.quote:
Oh, die hebben we pas ook gehad. Een dwaas die hier in de buurt rondliep met een hakbijl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En met wapens in elke slaapkamer is de kans dat zo'n doorgedraaide idioot aan een wapen kan komen veel groter. Ik heb liever dat zo'n gek een hakbijl pakt of iets dergelijks als hij ontevreden is over het vlees van de C1000. Dan is de kans op 5-10 doden een stuk kleiner.
Blij dat ik daar niet woonquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die hebben we pas ook gehad. Een dwaas die hier in de buurt rondliep met een hakbijl.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik "hoop" inderdaad dat het een autochtoon was.
Hoe is met jouw procedures eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het loont dus om je blauw te procederen.
Ja, ze zijn ook ongeveer elkaars tegenbeeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt een wekelijks duel met Thomas von der Dunk. Om de week mogen ze een stukkie tikken en op elkaar reageren. Op zich wel geinig.
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes nalevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Schiphol: verbod taxfree tabaksverkoop dreigt
Neeeeeeee!
Dat bepaal ik zelf wel, ja!quote:
quote:Het is allemaal de schuld van de linkse kerk hihi. Nu kan rechts de doden opruimen van de linkse wanbeleid.
Sarcast, Zaandam | 13:18 | 09.04.11
Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, en dan sigaretten uit apenlanden roken. No thnx.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes naleven
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houdenquote:
Overigens verdwijnen de shops niet. De WHO wil de verkoop van peuken schrappen. Vandaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houden
Hulde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Linkse kerk altijd.![]()
Echt, die telegraafpipo's af en toe.
Tja, ongezonde haat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.
In DEF zien je vast als linksquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
dat is niet mogelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
oei.... of een rechtse telegraaflezer ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
Dat is wel het verhaal atmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
Nou die rommel mag gejat worden volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
misschien dieven ... vermomd als verhuizers ?
De Telegraaf-lezers weten het al: het is een allochtoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat het een militair is, vertroebeld die discussie zo.
Zometeen komt men met een alternatieve versie van dat nummer "Reisje langs de rijn"quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Telegraaf-lezers weten het al: het is een allochtoon.
de discussie over defensie-afbraak?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat het een militair is, vertroebeld die discussie zo.
Een vriend van me was gister heen, die had dan geluk. Volgens mij zou mijn zwager ook heen maar weet niet wanneer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
Concert Roger Waters zou nu afgelast zijn lees ik op twitter
Het komt dichterbij mensen!?!?!?quote:De oma van iemand uit mijn broertjes voetbalteam was bijna geraakt
Waar vis je dat nou weer vandaan?quote:
Kijk eens aan!quote:
Beetje van het kaliber: 'De tante van een vriend van mijn overbuurjongen kent iemand die werd gebeld door iemand die in de verte schoten heeft gehoord'.quote:
Eh? Ik ben best een fan van twitter hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk eens aan!
Maar laat het EG niet horen.
Zomg, dan komt het wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje van het kaliber: 'De tante van een vriend van mijn overbuurjongen kent iemand die werd gebeld door iemand die in de verte schoten heeft gehoord'.
EchtGaaf zou nooit iemand aannemen die Twitter, Facebook of LinkedIn heeft, weet je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eh? Ik ben best een fan van twitter hoor.
quote:Report van iemand die ter plekke was en onder schot stond:
the dead zijn allemaal buitenlanders, meneer koos er bewust voor om alleen voor bruint/zwart te gaan en wit niet te vermoorden.
Meneer had een Leger outfit aan en schoot gericht, geen wilde schoten of als een gek in het wild.
Buurvrouw stond bij de slager en heeft het maar net overleefd...een jongeman die naast haar stond heeft de schot geïncasseerd en jammer genoeg niet overleefd..toen ging meneer weer verder naar andere plekjes.
Papier_hier | 09-04-11 | 14:32 | + 0 -
Och, de kans dat dat ooit aan de orde komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf zou nooit iemand aannemen die Twitter, Facebook of LinkedIn heeft, weet je nog?
Papierversnipperaar?quote:
De PVV zal nu wel weer gaan janken om stadscommando'squote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, volgens Papier is het een complot van de overheid.
Die waren lachend omver gemaaid door die mafkees.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV zal nu wel weer gaan janken om stadscommando's
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
Sowieso "stadscommando's"
Alsof het geweldsmonopolie nog niet stevig genoeg in handen van de overheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |