De SC bezoekers zijn ook wel eens minder braaf geweest dan momenteel het geval isquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat jullie misschien nog maar kort op FOK! zijn?
Waarom, als je vindt dat je een punt hebt ga je toch procederen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Picchia het volgende:
Het is toch lomp als je mag blijven omdat je gaat procederen.
Dan moeten we onze procedures beter organiseren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Picchia het volgende:
Het is toch lomp als je mag blijven omdat je gaat procederen.
Nee....Ik ben beter in klonen ontmaskeren dan wie dan ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of PHP.
Dat lurker verhaal geloof ik ook nooit hè.
Ergens geloof ik dat GSBrder zelfs nog Zwaardvis is ook, eigenlijk.
Dat zeker. Maar ook voor Nederlanders duurt procederen tot de Hoge Raad zo lang. Als jij bijvoorbeeld een conflict met de staat hebt en tot de Hoge Raad gaat procederen, dan zegt de Hoge Raad ook niet dat jij gelijk krijgt 'omdat' je al 10 jaar aan het procederen bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten we onze procedures beter organiseren.
Waar zijn de tijden met Lemmeb en Aagh gebleven....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
De SC bezoekers zijn ook wel eens minder braaf geweest dan momenteel het geval is
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ook voor Nederlanders duurt procederen tot de Hoge Raad zo lang. Als jij bijvoorbeeld een conflict met de staat hebt en tot de Hoge Raad gaat procederen, dan zegt de Hoge Raad ook niet dat jij gelijk krijgt 'omdat' je al 10 jaar aan het procederen bent.
De verbouwing van sigme's pied-à-terrequote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sigme had 2 jaar oid gelurkt... beweerde ze.
Waar is die trouwens die zie ik hier nooit meer eigenlijk...
Het loont dus om je blauw te procederen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.
Tja, dat weet je als je de procedure aangaat. Een normaal persoon gaat een kansloze zaak niet aan als zij niet de tijd en middelen willen investeren. Als je verliest dan is dat voor jouw risico.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar het speelt ook mee dat die kinderen hier al 10 jaar wonen en gewoon Nederlands zijn. Dat maakt de overwegingen toch anders.
Tuurlijk speelt dat mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Tja, dat weet je als je de procedure aangaat. Een normaal persoon gaat een kansloze zaak niet aan als zij niet de tijd en middelen willen investeren. Een advocaat kan dat prima inschatten. Ik vind het dan ook belachelijk dat die personen geadviseerd worden door hun advocaten om zo lang door te procederen. Volgens mij zijn die advocaten van asielzoekers zich gewoon werk aan het verschaffen.
Soms wel, als de overheid geen goed onderbouwde beslissing neemt sta je ook volop in je recht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het loont dus om je blauw te procederen.
Volgens mij riekt dat naar discriminatie, maar goed. Als ze nou consequent waren dan zou ik het acceptabel vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Picchia het volgende:
Oké, dus als ik dit zo lees dan mag ze onder andere blijven vanwege haar Westerse levenstijl. Mag je dan ook meewegen dat bepaalde mensen geen Westerse levensstijl hebben?
Dan is ie nu 123 jaar. Taaie rakker die Adolfoquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_ranch___.html?p=2,1
Stel je voor
Pas maar op, je hebt zo een banquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
Mijn posts in DEF worden nu zelfs als kwetsend beschouwd
Begin er ook bang voor te worden. Sinds VKZ heb ik er niet meer zo snel notes bij gekregenquote:
quote:Als iemand zijn (linkse) mening verkondigt, dan mag dat helaas.
Klopt. Misschien moeten we hier maar zo'n beleid voor rechtse meningen gaan invoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |