Ik ben het in principe wel met je eens, maar niemand is volkomen onschuldig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Picchia het volgende:
Wel een lafaard als hij zichzelf heeft doodgeschoten in plaats van de consequenties van zijn daden te confronteren. Na het schieten van onschuldig publiek nog wel.
Wekelijks wel tegenwoordig.. paar dagen terug 2 doden en al schieten naar Gouda.. herenhof zoeken ze nog getuige van begin April.. hier in het dorp iemand met 50.000 euro aan cocaine op zak.. wekelijks wel nu.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef Thomas B. het volgende:
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijn
Opnieuw? Heb ik iets gemist?
Het wordt altijd snel meer... Mensen roepen maar wat...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel flink veel
Lijkt me sterk persoonlijk, dat kan je als teguige toch ook niet zo zien in die chaos.
Damn, heftig zeg....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef StephanL het volgende:
Ik luister ook naar alphenstadfm http://www.alphenstadfm.nl/streams/asfm_wax.wax Lokale radio.
Bull, om 13:15 stond het er op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
aldus de FP is het nog een fijne rustige lentedag in den lande
Met een mitrailleur van dichtbij? Jezelf door het hoofd schieten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef Re het volgende:
of hij heeft zichzelf proberen neer te schieten maar niet fataal ...
Pfff, alsjeblieft zeg. Geef die mensen ook wat tijd om op de hoogte te geraken.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, nu kondigt de omroeper aan dat ze de muziek gaan aanpassen
Mooi, ik hoop dat hij voor de rest van zijn leven eenzaam wordt opgesloten zonder contact met de buitenwereld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef Re het volgende:
of hij heeft zichzelf proberen neer te schieten maar niet fataal ...
Maar dit incident lijkt daar toch wel volledig los van te staan. Hier is gewoon een duiveltje in iemands hoofd gekropen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wekelijks wel tegenwoordig.. paar dagen terug 2 doden en al schieten naar Gouda.. herenhof zoeken ze nog getuige van begin April.. hier in het dorp iemand met 50.000 euro aan cocaine op zak.. wekelijks wel nu.
Een beetje snelheid mag ook wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
Pfff, alsjeblieft zeg. Geef die mensen ook wat tijd om op de hoogte te geraken.
JONG WTF WAAR MOET IK NOU KIJKEN NAAR JE SIG OF NAAR JE ONDERTITELquote:
Dat dus, of je moet wel heel slecht zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een mitrailleur van dichtbij? Jezelf door het hoofd schieten?
Denk dat je dan toch echt niet meer opstaat.
Dat zou inderdaad kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie hetdat ding bovenin (uitklap menu'tje) update dan niet
![]()
quote:Ramon Vleerlaag (34) zag dat een blanke man met blauwe ogen zichzelf van het leven beroofde. ,,Bij de kassa's schoot hij zichzelf door het hoofd. Eerste loste hij heel veel schoten, daarna ontstond er paniek. Ik heb zijn geweer weggeschopt.''
SNAP JE DAN NIETSquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
JONG WTF WAAR MOET IK NOU KIJKEN NAAR JE SIG OF NAAR JE ONDERTITEL![]()
Op een andere site stond 'revolver' ipv geweer.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Ramon Vleerlaag (34) zag dat een blanke man met blauwe ogen zichzelf van het leven beroofde. ,,Bij de kassa's schoot hij zichzelf door het hoofd. Eerste loste hij heel veel schoten, daarna ontstond er paniek. Ik heb zijn geweer weggeschopt.''
Sorry, van die mensen die binnen het half uur met naam en toenaam en dat soort details (blauwe ogen, WTFquote:
Ik irriteer me ook mateloos aan winkelende huisvrouwen die boodschappen doen als een sociale bezigheid zien, maar om dan de rij voor de kassa overhoop te knallen gaat me toch net iets te verquote:
Omdat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik "hoop" inderdaad dat het een autochtoon was.
RIP aan de nabestaanden?...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef LXIV het volgende:
Bizar dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt. Dat zijn toch berichten die je eerder uit Amerika verwacht. Volgens mij is dit de eerste keer dat zoiets overdag op grote schaal plaatsvindt.
RIP aan de nabestaanden.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Andere bronnen melden dat hij blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek aan had.
Soort van neonazi dus?
Spreekt voor zich lijkt me. De samenleving staat wat allochtonen betreft helaas op een kookpunt, kan niets meer hebben.quote:
Iemand die er niet tegen kan dat er hevige bezuinigingen aankomen bij defensie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Andere bronnen melden dat hij blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek aan had.
Soort van neonazi dus?
Die had ik dan eerder bij een moskee verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Soort van neonazi dus?
Tuurlijk niet man, kneusquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat als het een moslim blijkt te zijn de hetze tegen moslims nog erger wordt.
Apart dit soort reacties altijd. Als uit de berichtgeving blijkt dat de persoon een bomberjack en een legerbroek droeg en ik daarop vraag "racistisch motief?" mag je weer ineens niet speculeren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoop niet dat het een racistisch motief was. Maar goed dan ga je ook niet in Alphen zitten denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Soort van neonazi dus?
Ik ook. En dat de slachtoffers allemaal allochtoon waren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze dan allemaal wegjagen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vragen er wel zelf een beetje om soms vind je ook niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |