Volgens de een wel, volgens de ander weer niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wapens liggen achter slot en grendel bij defensie, en munitie wordt op een andere plaats bewaard. Die kans lijkt me dus erg klein.
Wel heftig. Want als ie nog rondloopt met zn automatische wapen, en dus duidelijk schietgevaarlijk is, gaat het AT nog wel een kluif hebben aan die vent.
Of heeft ie nou toch zelfmoord gepleegd?
Als dat het geval is dan begreep hij blijkbaar zijn functie ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef IDisposable het volgende:
Die was zeker net zijn baan kwijtgeraakt.
Er zijn dus meerdere schutters?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef StephanL het volgende:
Arrestatieteam ter plaatse volgens radio west.
Interview met één of andere vrouweke over de week van het ambacht...quote:
Ik hoor zojuist dat Regilio Tuur ook aan het winkelen was daar!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah de nieuwe 'held' is al opgestaan?
Radio West stream: http://www.westonline.nl/stream/2quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef StephanL het volgende:
Arrestatieteam ter plaatse volgens radio west.
En die pannenkoek die dat hele vliegtuig had gered en daar ook zo 'bescheiden' over was? Jasper nog wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoor zojuist dat Regilio Tuur ook aan het winkelen was daar!!!!!
ik denk voorzorgsmaatregel indien dader niet alleen is of zo?quote:
Ja ik heb ze er om 1 uur al op gewezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
aldus de FP is het nog een fijne rustige lentedag in den lande
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef Auti het volgende:
1533163 Politie Hollands-Midden (Team Explosievenverkenning District 3 )
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef juxtaposition het volgende:
Bizar, Amerikaanse taferelen in Alphen of all places
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |