Ik irriteer me ook mateloos aan winkelende huisvrouwen die boodschappen doen als een sociale bezigheid zien, maar om dan de rij voor de kassa overhoop te knallen gaat me toch net iets te verquote:
Omdat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik "hoop" inderdaad dat het een autochtoon was.
RIP aan de nabestaanden?...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef LXIV het volgende:
Bizar dat zoiets gewoon in Nederland gebeurt. Dat zijn toch berichten die je eerder uit Amerika verwacht. Volgens mij is dit de eerste keer dat zoiets overdag op grote schaal plaatsvindt.
RIP aan de nabestaanden.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Andere bronnen melden dat hij blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek aan had.
Soort van neonazi dus?
Spreekt voor zich lijkt me. De samenleving staat wat allochtonen betreft helaas op een kookpunt, kan niets meer hebben.quote:
Iemand die er niet tegen kan dat er hevige bezuinigingen aankomen bij defensie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Andere bronnen melden dat hij blond haar, blauwe ogen, een bomberjack en een legerbroek aan had.
Soort van neonazi dus?
Die had ik dan eerder bij een moskee verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Soort van neonazi dus?
Tuurlijk niet man, kneusquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat als het een moslim blijkt te zijn de hetze tegen moslims nog erger wordt.
Apart dit soort reacties altijd. Als uit de berichtgeving blijkt dat de persoon een bomberjack en een legerbroek droeg en ik daarop vraag "racistisch motief?" mag je weer ineens niet speculeren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoop niet dat het een racistisch motief was. Maar goed dan ga je ook niet in Alphen zitten denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Infection het volgende:
Soort van neonazi dus?
Ik ook. En dat de slachtoffers allemaal allochtoon waren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze dan allemaal wegjagen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze vragen er wel zelf een beetje om soms vind je ook niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |