Ja, ze zijn ook ongeveer elkaars tegenbeeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt een wekelijks duel met Thomas von der Dunk. Om de week mogen ze een stukkie tikken en op elkaar reageren. Op zich wel geinig.
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes nalevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Schiphol: verbod taxfree tabaksverkoop dreigt
Neeeeeeee!
Dat bepaal ik zelf wel, ja!quote:
quote:Het is allemaal de schuld van de linkse kerk hihi. Nu kan rechts de doden opruimen van de linkse wanbeleid.
Sarcast, Zaandam | 13:18 | 09.04.11
Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, en dan sigaretten uit apenlanden roken. No thnx.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes naleven
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houdenquote:
Overigens verdwijnen de shops niet. De WHO wil de verkoop van peuken schrappen. Vandaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houden
Hulde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Linkse kerk altijd.![]()
Echt, die telegraafpipo's af en toe.
Tja, ongezonde haat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.
In DEF zien je vast als linksquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
dat is niet mogelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
oei.... of een rechtse telegraaflezer ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
Dat is wel het verhaal atmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
Nou die rommel mag gejat worden volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
misschien dieven ... vermomd als verhuizers ?
De Telegraaf-lezers weten het al: het is een allochtoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat het een militair is, vertroebeld die discussie zo.
Zometeen komt men met een alternatieve versie van dat nummer "Reisje langs de rijn"quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Telegraaf-lezers weten het al: het is een allochtoon.
de discussie over defensie-afbraak?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef eriksd het volgende:
Hoop niet dat het een militair is, vertroebeld die discussie zo.
Een vriend van me was gister heen, die had dan geluk. Volgens mij zou mijn zwager ook heen maar weet niet wanneer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
Concert Roger Waters zou nu afgelast zijn lees ik op twitter
Het komt dichterbij mensen!?!?!?quote:De oma van iemand uit mijn broertjes voetbalteam was bijna geraakt
Waar vis je dat nou weer vandaan?quote:
Kijk eens aan!quote:
Beetje van het kaliber: 'De tante van een vriend van mijn overbuurjongen kent iemand die werd gebeld door iemand die in de verte schoten heeft gehoord'.quote:
Eh? Ik ben best een fan van twitter hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk eens aan!
Maar laat het EG niet horen.
Zomg, dan komt het wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje van het kaliber: 'De tante van een vriend van mijn overbuurjongen kent iemand die werd gebeld door iemand die in de verte schoten heeft gehoord'.
EchtGaaf zou nooit iemand aannemen die Twitter, Facebook of LinkedIn heeft, weet je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eh? Ik ben best een fan van twitter hoor.
quote:Report van iemand die ter plekke was en onder schot stond:
the dead zijn allemaal buitenlanders, meneer koos er bewust voor om alleen voor bruint/zwart te gaan en wit niet te vermoorden.
Meneer had een Leger outfit aan en schoot gericht, geen wilde schoten of als een gek in het wild.
Buurvrouw stond bij de slager en heeft het maar net overleefd...een jongeman die naast haar stond heeft de schot geïncasseerd en jammer genoeg niet overleefd..toen ging meneer weer verder naar andere plekjes.
Papier_hier | 09-04-11 | 14:32 | + 0 -
Och, de kans dat dat ooit aan de orde komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf zou nooit iemand aannemen die Twitter, Facebook of LinkedIn heeft, weet je nog?
Papierversnipperaar?quote:
De PVV zal nu wel weer gaan janken om stadscommando'squote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, volgens Papier is het een complot van de overheid.
Die waren lachend omver gemaaid door die mafkees.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV zal nu wel weer gaan janken om stadscommando's
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:45 schreef GSbrder het volgende:
Sowieso "stadscommando's"
Alsof het geweldsmonopolie nog niet stevig genoeg in handen van de overheid is.
Precies. Tegen gekken helpt niets, zelfs geen politiestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.
Dat is dan ook de reactie van iemand met een bovengemiddeld IQ.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.
rambo-persoonsverheerlijking ondermijnen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Tegen gekken helpt niets, zelfs geen politiestaat.
Dat kijk je maar op TVquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
rambo-persoonsverheerlijking ondermijnen ?
Puik plan, het IJsselmeer droogleggenquote:
quote:
Net als de burgemeester van Moerdijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Bluesdude het volgende:
als ik het niet dacht..
Burgemeester Eenhoorn van Alphen a/d Rijn is een linkse VVD'er...
Zijn schuld natuurlijk
Welk Amerikaans nieuwsstation heeft dit nou weer bedachtquote:
CNN Affiliate?quote:At least two people killed following shooting at shopping mall in the Netherlands, witnesses tell CNN affiliate NOS
Heb het al gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Welk Amerikaans nieuwsstation heeft dit nou weer bedacht
Volgens mij ook, maar dit leek me nou echt iets voor bijvoorbeeld FOXquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Picchia het volgende:
Ik heb zoveel om te doen, maar nog meer om uit te stellen.
BBC heeft het overgenomenquote:Another 16 people were wounded in the shootings at a shopping centre in the town, 21km (13 miles) south-west of Amsterdam.
Of bronnen te checken, moeilijk blijkbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef remlof het volgende:
Hoe moeilijk is het om even Google Maps te raadplegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |