Precies. Tegen gekken helpt niets, zelfs geen politiestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.
Dat is dan ook de reactie van iemand met een bovengemiddeld IQ.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gelul krijg je natuurlijk wel. Mensen die de overheid smeken maatregelen te treffen. Ik zeg: er hoeft niets te veranderen, dit is gewoon een zeer onfortuinlijk incident dat onmogelijk is te voorkomen.
rambo-persoonsverheerlijking ondermijnen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Tegen gekken helpt niets, zelfs geen politiestaat.
Dat kijk je maar op TVquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
rambo-persoonsverheerlijking ondermijnen ?
Puik plan, het IJsselmeer droogleggenquote:
quote:
Net als de burgemeester van Moerdijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:42 schreef Bluesdude het volgende:
als ik het niet dacht..
Burgemeester Eenhoorn van Alphen a/d Rijn is een linkse VVD'er...
Zijn schuld natuurlijk
Welk Amerikaans nieuwsstation heeft dit nou weer bedachtquote:
CNN Affiliate?quote:At least two people killed following shooting at shopping mall in the Netherlands, witnesses tell CNN affiliate NOS
Heb het al gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Welk Amerikaans nieuwsstation heeft dit nou weer bedacht
Volgens mij ook, maar dit leek me nou echt iets voor bijvoorbeeld FOXquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef Picchia het volgende:
Ik heb zoveel om te doen, maar nog meer om uit te stellen.
BBC heeft het overgenomenquote:Another 16 people were wounded in the shootings at a shopping centre in the town, 21km (13 miles) south-west of Amsterdam.
Of bronnen te checken, moeilijk blijkbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:08 schreef remlof het volgende:
Hoe moeilijk is het om even Google Maps te raadplegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |