Ja, ze zijn ook ongeveer elkaars tegenbeeldquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het wordt een wekelijks duel met Thomas von der Dunk. Om de week mogen ze een stukkie tikken en op elkaar reageren. Op zich wel geinig.
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes nalevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Schiphol: verbod taxfree tabaksverkoop dreigt
Neeeeeeee!
Dat bepaal ik zelf wel, ja!quote:
quote:Het is allemaal de schuld van de linkse kerk hihi. Nu kan rechts de doden opruimen van de linkse wanbeleid.
Sarcast, Zaandam | 13:18 | 09.04.11
Ik heb een klacht over deze reactie
Ja, en dan sigaretten uit apenlanden roken. No thnx.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach als je vliegt ga je toch naar een of ander apenland waar ze minder braaf de regeltjes naleven
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houdenquote:
Overigens verdwijnen de shops niet. De WHO wil de verkoop van peuken schrappen. Vandaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh meneer heeft er nu profijt van en wil belastingen laag houden
Hulde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
telegraaf over schietpartij, een van de reacties;
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Linkse kerk altijd.![]()
Echt, die telegraafpipo's af en toe.
Tja, ongezonde haat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je dit in de schoenen van de 'linkse kerk' kunt schuiven.
In DEF zien je vast als linksquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
dat is niet mogelijk...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, ongezonde haat.
Ik heb een gezonde afkeer van links
oei.... of een rechtse telegraaflezer ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
Dat is wel het verhaal atmquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien was de schutter wel een opgefokte soldaat die baalt van de bezuinigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |