Mijn ouders waren daar net. Mijn pa hoorde dat het om een geflipte militair ging. Betyar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef remlof het volgende:
Zomg: Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
5 tot 10 mensen doodgeschoten met een mitrailleur.
Gelukkig zit ik veilig in Rotterdamquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
2e schietpartij in week. We lijken net een echte stad.
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.quote:
Je was toch voor vrij wapenbezit? Karma heet dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.
Dat effect kan je hebben op mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vlak bij mijn werk was in R'dam pas ook een schietpartij. Misschien trek ik het gewoon aan.
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was toch voor vrij wapenbezit? Karma heet dat.
Is dat die GeenStijl pipo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, Bert Brussen wordt VK-columnist.
Yup.quote:
prima toch.... als niemand wapens heeft.... dan gaat er niemand dood....quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.
En met wapens in elke slaapkamer is de kans dat zo'n doorgedraaide idioot aan een wapen kan komen veel groterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dit is het bewijs hoe veilig het is als we wapens verbieden. Want als je het verbiedt heeft niemand wapens.
Nou wat een aanwinst danquote:
Het wordt een wekelijks duel met Thomas von der Dunk. Om de week mogen ze een stukkie tikken en op elkaar reageren. Op zich wel geinig.quote:
Oh, die hebben we pas ook gehad. Een dwaas die hier in de buurt rondliep met een hakbijl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
En met wapens in elke slaapkamer is de kans dat zo'n doorgedraaide idioot aan een wapen kan komen veel groter. Ik heb liever dat zo'n gek een hakbijl pakt of iets dergelijks als hij ontevreden is over het vlees van de C1000. Dan is de kans op 5-10 doden een stuk kleiner.
Blij dat ik daar niet woonquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die hebben we pas ook gehad. Een dwaas die hier in de buurt rondliep met een hakbijl.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik "hoop" inderdaad dat het een autochtoon was.
Hoe is met jouw procedures eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het loont dus om je blauw te procederen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |