Is niet van mij, is van de buurman, plisiehond.quote:
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet van mij, is van de buurman, plisiehond.
Voor de bunker vond ik het niet stoer om met mijn Jack Russel een kiekje te maken
En ik bedoeld mezelf in de laatste post op vorige topicquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef Annelies-G het volgende:
Ben blij dat Mo en Maik niet bijelkaar liggen. 1x neuken zien oke, maar meer hoef ik ook niet te zienSpanning is daar nu wel van af
Nee zo heet hij niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)
vastquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".
Ze gaan hun gang maar maar hoef het niet te zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar maar hoef het niet te zien
Fluit typ maar nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggen
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja maar die gup kiest er zelf voor, johanna wees hij af.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..
mwah zei Maik ...gewoon het ene weekend daar en dan weer hier ... waarop Gerard vraagt en de dagen er tussen dan?? Maik keek hem raar aan met hoezo? Gerard weer : ze kan hier al geen 4 dagen zonder je!! die wordt gek!!.... arme Maik! die arme jongen heeft geen idee met wie hij nu in zee gaat
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..
mwah zei Maik ...gewoon het ene weekend daar en dan weer hier ... waarop Gerard vraagt en de dagen er tussen dan?? Maik keek hem raar aan met hoezo? Gerard weer : ze kan hier al geen 4 dagen zonder je!! die wordt gek!!.... arme Maik! die arme jongen heeft geen idee met wie hij nu in zee gaat
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?
Binnenkort Mo en Maik bij RTL4... "Help mijn vrouw is een nymfomane..."quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja maar die gup kiest er zelf voor, johanna wees hij af.
Ik reken hem er niet op af hoor, zijn er met zijn tweetjes bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.
Een ja of nee was voldoende geweest hoor....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doen
Heb ik dus gemist wat dat was niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef snetje het volgende:
ben benieuwd wat er nog meer gaat komen met de angst week.... vond het idee van geloof ik kaaarin wel een goeie ... de panicroom
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een ja of nee was voldoende geweest hoor....
Hier werdt er gezegt turbowip met slechte baterijenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doen
Dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Hier werdt er gezegt turbowip met slechte baterijen
euh ik had het niet eens over seksquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.
Most nait soez'n mien wicht. Sloap lekker en môrg'n gout weer op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
had jij echt geen genoegen mee genomen :p
Tijd om naar bed te gaan.
Ja dat denk ik dus ook, staat verder buiten de seksquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik had het niet eens over seksmeer over het feit dat als ze niet bij elkaar zijn dat ik dan het idee heb dat Mo hem op zijn minst elke 10 minuten gaat bellen met de vraag: wat doe je nu??? en wie is er nu bij je??? etc...
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist wat dat was niet gezien
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
had jij echt geen genoegen mee genomen :p
Tijd om naar bed te gaan.
Lijkt me ook echt zo'n type, dat als je niet binnen 3 seconden reageert op MSN of ander comprogje, dat ze meteen gaat bellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik had het niet eens over seksmeer over het feit dat als ze niet bij elkaar zijn dat ik dan het idee heb dat Mo hem op zijn minst elke 10 minuten gaat bellen met de vraag: wat doe je nu??? en wie is er nu bij je??? etc...
Ow morgen eens bij de filmpjes zoeken dan, en zeker een leuk ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....
vond het een goed idee
Uh kan er een balkje met vertaling onderquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Most nait soez'n mien wicht. Sloap lekker en môrg'n gout weer op.![]()
![]()
Ze moet slapen vanwege haar gewicht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Uh kan er een balkje met vertaling onder
Lolquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ze moet slapen vanwege haar gewicht.
Zou geloofwaardig kunnen zijn, want ze verwachten een actie van FOK!kers. Alleen met de week van de angst zullen ze het wel snel doorhebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....
vond het een goed idee
Ik zei dat ze niet zeuren moet en lekker slapen en morgen goed weer op ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Uh kan er een balkje met vertaling onder
Swiet driems voor laterquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef bamby het volgende:
Ga nog even wat anders kijken op tv tot morgen allemaal
neej! was een idee van kaaahrin .... een poster hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ow morgen eens bij de filmpjes zoeken dan, en zeker een leuk idee
mee eens ja! mijn dochter keek ook fanatiek mee .... tot het moment dat alle geheimen er zomaar rond geruild werdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou geloofwaardig kunnen zijn, want ze verwachten een actie van FOK!kers. Alleen met de week van de angst zullen ze het wel snel doorhebben.
Dat is nu juist wat het programma doet floppen.
- De streamer/kijker weten de geheimen al ver van te voren, dus spanning en meedenken is er dan snel af.
- De bewoners weten wat het tema is, dus stellen zich daar op in.
Bij een eventuele SST2 zou ik dat zeker meenemen in de programmering.
- Totaal niets naar buiten brengen over de geheimen, zodat er voor de streamer/kijker ook nog iets te raden valt.
- De bewoners geen tema's geven die er die week spelen.
Dat zou het programma een stuk interessanter maken.
En op een andere zender uitzenden.
nope ... die ligt er zowat elke nacht uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef BobHarris het volgende:
doet de reguliere ss site t bij jullie ook niet?
mmm das balenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
nope ... die ligt er zowat elke nacht uit
Ja idd Para je hebt gelijk PC Eend wie gaat er los? of is SSt over en uit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef PC eend het volgende:
Een lege cos dat heb ik nog nooit meegemaakt
Ik word helemaal para
Is er een of ander boycot gaande die ik even gemist hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ja idd Para je hebt gelijk PC Eend wie gaat er los? of is SSt over en uit?
Nou Para volgens mij ben je heel nuchter en is het over en uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er een of ander boycot gaande die ik even gemist heb
En kan jij even bevestigen dat wat ik zeg klopt, want ik krijg het idee dat ik teveel geblowed heb
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef PC eend het volgende:
HALLOOO
Er zijn gewoon streams hoor
En ik zie nu op 1 stream staan dat het live op net5 te volgen is, alleen is dat niet zo
Is dat al lang? Hele dag al zon beetje
En die stream waarop staat daar dat het live op net5 te volgen is daar is het daglicht? Ja dat is een loopje, niet live dus
Lijkt me niet helemaal live dan
Dan zal ik het rustig aan doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:21 schreef Fikkert2 het volgende:
En ik heb zeker te veel geblowd om snel te reageren![]()
Geen idee, maar miss is Flip wel naar haar gewandeld? Wordt niet goed van die twee. Geef mekaar een dikke pakkerd en zeg: okee we zien verder wel/ Dit gedoe gaat me steeds meer ergerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:47 schreef IamCurious het volgende:
smorgus
jo nog de andere slaapkamer in gewandeld vannacht?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:06 schreef Flashbox het volgende:
Een spannende dag
9 april om 10.03
De Week van de Angst houdt de bewoners in zijn greep.
De bewoners zijn verdeeld in twee teams en dat heeft direct gevolgen. Karim wordt vol strijdlust wakker en bewoners uit verschillende teams waarschuwen elkaar: We zijn nu concurrenten. Wat er vandaag precies gaat gebeuren is nog niet duidelijk, maar De Stem heeft absoluut weer een aantal opdrachten voor de bewoners in petto. Monique loopt vast op de zaken vooruit en denkt dat haar team geen grote voorsprong zal krijgen: Anders blijft het niet spannend. De Stem heeft een aantal lugubere, enge en smerige opdrachten voor de bewoners bedacht. Wil jij weten wat er vandaag op het programma staat? Houd dan onze website en de streams in de gaten.
Blauw 10 punten, roze 0 puntenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Ireth het volgende:
Heb sinds de daily van gisteren eigenlijk niets meer gezien, iemand die de tussenstand weet van de teams?
Ik las ergens in de cos omdat Flip het meeste op had?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
10 punten omdat karim de eerste was die moest kitsen?
10 punten omdat ( naar het schijnt) flip zijn glas leeg heeft gedronken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
10 punten omdat karim de eerste was die moest kitsen?
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:13 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bruut mijn nest uitgebeld door de postbode, geen goede actie bij iemand die een ochtendhumeur heeft
Voor mijn man .. die heeft 2 t'shirts bij Large besteld ( wat Gerard overigens ook draagt)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:13 schreef suzi1 het volgende:
maar hij had wel een leuk pakketje voor je?
De postbode blijft voor de deur wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uit
Mijn eerste sigaretje en koppie koffie op, wordt al wat makkelijker hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uit
ha leuk pakketje dus, maar jammer dat je dus wakker wordt gebeldvoor een ander dan jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Voor mijn man .. die heeft 2 t'shirts bij Large besteld ( wat Gerard overigens ook draagt)
Belt 2x aan en dan briefie in de deur, alleen is mijn hussie gelijk wakkerquote:
Ergerquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ha leuk pakketje dus, maar jammer dat je dus wakker wordt gebeldvoor een ander dan ja
nog erger is het als ze iets afgeven voor je buren
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.quote:
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffiequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
jaaaa. en hoe bedoelde jullie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ik snapte het zelfs na 1 keer lezen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ditoquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
He, Ik krijg zin om weer wat boeken te kopen. Ga ik straks doen. eerst even naar de jaarlijkse padvinders markt. kijken of er nog boeken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezinquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
ooh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Niet met 3 van die jank kinderen in de ochtendquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooh!
en dat kan nog best leuk zijn!
weet je iig zeker wat je aan je buren hebt
Sorry, je hebt gelijk, ik dwaal af. Zal me even weer in de SST modus zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
Hier doen ze het ook, maar ik zit F1 te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
klopt had ie om inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Laura komt echt never nooit meer van hem af. Ook al verhuist ze naar Australie, hij vlliegt dr gewoon achterna. Kettinkie om, trouwring om, ik zie het zo voor me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura was
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef skunkyxxl het volgende:
FF een vraagje, ik zit op spix te kijken met firefox , maar blijf steeds die veamer reclame krijgen ook na dat bestandje gedownload te hebben, weten julie hoe dat komt ?
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
En zijn trouwring heeft hij die nog aan, Laura wel lijkt het.
oke gaat ik ff proberen thksquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikken
Hij liet wel zijn zegelring zien, trouwring heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.
Ik kon niet wachten tot ie uit beeld was namelijk...
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spelquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.
Hij heeft op mij een diepe onuitwisbare indruk achtergelaten inderdaad.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spel
Laat Lex het niet lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
die jongen is diep triestquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
dat is de reden waarom mo continu jankt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
Nou....quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
precies!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom mo continu jankt!
ze denkt 1 keer is me er wat mee gelukt
dat gaat zo bij alles
Hij zal denken wat je hebt gehad neemt niemand je meer af, dus ook die ketting niet.quote:
Kan me niet indenken waneer ik koude lau heb zien jankenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
Ja ijskonijn tranen die jankt dan ijsblokjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo die gaapppp van laura daarnet.
Eerst trok ze een heel raar gezicht, i k dacht ze zit iemand na te doen aan tafel die raar kijkt of zo, maar gelijk daarna kwam die gaappp erachteraan.
Wat een lelijk wijf zeg
Ja, da's makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
weet niet of een poll aanmaken makkelijk is,
maar zou mooi zijn als je dus van ieder team een poll maakt en wie van de 4 eruit zou mogen vliegen
Ja die durft zich ook niet meer te laten zien na al dat gezeik op Lau denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef suzi1 het volgende:
die nicht zie je hier ook niet meer viel me op. en die verzamelde al die caps. nou ben je klaar mee, want ze had dr bek op geeneentje normaal
tnx. even kijken of ik een topic aan ga makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpoll
Stef moet zijn zender goed doen, volgens de Stem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef MargrietV het volgende:
goedmorgen, fris en fruitig, met koffie en ontbijtje allemaal de groetjes van Straatmadeliefje. Boodschappen ook al gedaan. De Plumeau ook al opgeruimd, dus.... koffie. Nog wat spannend gebeurd? Alles goed met Stef?
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
ik voel een lichte aversie richting laura?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t levenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef rilumaan4 het volgende:
goedemorgen
ik moet zeggen dat toen ik gisteren alex in de uitzending zag .dat hij mij best buiten het huis een leuke jongen is om mee om te gaan.
en ik hoop stiekum dat de groep van karim wint
zodat maaik en jo genomineerd worden
Lichte???quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik voel een lichte aversie richting laura?
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
denk het welquote:
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
Heb jij dezelfde oma als Jo??quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!
+ kerkshoe'squote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer doet Lauwe Lautje weer haar staartjes in ????
Die hebben we weken al niet gezien.
Staat vast leuk bij haar roezelrokje roze bikinibroekje
dank je welquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t leven
Nou ook een geweldige faal die outfitquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...
modekoningin kan je haar iig niet noemen
quote:
datquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef rilumaan4 het volgende:
het is een leuke sfeer maar van mij mag sharon wel even stoppen met haar zingen
Nee die wordt nooit gewassen, hoort bij de speltaktiek van Maik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
En die badjas van Maik, wordt die wel eens uitgewassen? Hij heeft dat ding nog geen 1 x in de wasmand gegooid volgens mij
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Pablolaatje, heb je het gister gezien? Dat halfuur oren van je hoofd kletsen van Gerard? Heb dubbel gelegen van het lachen! Bindmiddel van de soep vermicelli!!!!
alleen nog te bestellen via een scheepswerf.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
got ja hoe kan ik die nou vergeten.
Damn zulke schoenen koop je toch niet, ben al verbaasd dat ze nog te koop zijn
gisterochtend eind ochtend, Jij was het bindmiddel vermicelli in de soep! Gerard kan zo naar Carre hij trekt volle zalen met al die onzin die eruit kwam! Was echt zo komisch!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
op youtube staan 3 filmpjes (met dank aan flashbox!)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
Volgens mij rond de namiddag, na een half uur hield hij er mee op. Volgens sommigen was het een Jo immitatie. Ratelen zonder te luisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
berouw komt na de zonde toch,zal der leren de krengquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Monique denkt "jeetje" en heeft spijt
Dus vanaf nu gaat ze vast niet meer lopen krikken met Maaike ?
belooft ze datquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Monique denkt "jeetje" en heeft spijt
Dus vanaf nu gaat ze vast niet meer lopen krikken met Maaike ?
Ze staan hier ,post 34.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Gras voor me voeten, Bollo
Goeiemorgen allemaal
Ja dat bedoelde ik Pablo,,,,, veel lachplezier!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
op youtube staan 3 filmpjes (met dank aan flashbox!)
![]()
![]()
iedereen
Idd want later ging Karim bij iedereen lopen kriebelen dat was overduidelijk een Lau immitatie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Volgens mij rond de namiddag, na een half uur hield hij er mee op. Volgens sommigen was het een Jo immitatie. Ratelen zonder te luisteren.
Niet erg veel beweging bolloquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat
is het de moeite om de streams aan te gooien ?
idd bij de liveshow had haar pa het over der collega's , ik denk dat die der baantje wel kan vergeten .of de direkteur ziet zijn kans en kan motje elke dag op der knietjes onder het buro!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef suzi1 het volgende:
denk dat als ze ooit nog de straat op wil komen zonder gene, ze van limbabwe naar zimbabwe moet emigreren
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat
is het de moeite om de streams aan te gooien ?
Gelukkig fluistert ze zachtjes dus is het meer een soort zoem op de achtergrondquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.
en ik maar denken dat alex terug wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Gelukkig fluistert ze zachtjes dus is het meer een soort zoem op de achtergrond
quote:
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo denkt te veel na, kan blijkbaar moeilijk haar (dwang)gedachten loslaten. Een euvel waar hoogbegaafden wel meer mee kampen. Erover praten helpt.Tijd voor sport en een lekkere massage, dat werkt nog beter.
nee, die zat echt in de daily gister, en die sturen ze niet meer terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat alex terug was
Heeft een paar weken geduurd maar tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo is in ieder geval zelfbewust. Dat kan niet van iedereen gezegd worden.
Nee andersom, precies zoals ik het zeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafd
maak er ook nog autist van
en daarnaast heeft ze ook nog bordeerline
het is gewoon een wandelende dsm-er...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafd
maak er ook nog autist van
en daarnaast heeft ze ook nog bordeerline
het is gewoon een wandelende dsm-er...
ik vind het gewoon een theatrale hoeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee andersom, precies zoals ik het zeg eigenlijk.
nou echt toen geloofde ik het pasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
nee, die zat echt in de daily gister, en die sturen ze niet meer terug.
Af en toe een kleine buffer maar verder oke hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen met problemen met de streams? (flame me maar lekker als ik het ergens terug had kunnen lezen)
Emotievolle tyfus hoer is het , niks meer of minderquote:
Thanks dan ligt het dus aan iets hier ...hmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Af en toe een kleine buffer maar verder oke hier.
morgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Lekkere pool-boy hoor hebben ze daar!
Goedemorgen btw
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Mo ga alsjeblieft naar huis of stop met klagen en janken. DAAR storen de kijkers zich aan, dat gekrik en dronken gelal kan ons geen reet schelen. Tjongejonge![]()
Maik lult ook teveel met haar mee, geef haar 's een schop onder de kont.![]()
Zo. Mooi weer, hè?
Ik zou niet willen beweren dat "de kijkers" zich eraan storen. Ik ben ook een kijker en ik spreek voor mezelf en vind dat Mo interssante inzichten bespreekt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Mo ga alsjeblieft naar huis of stop met klagen en janken. DAAR storen de kijkers zich aan, dat gekrik en dronken gelal kan ons geen reet schelen. Tjongejonge![]()
Maik lult ook teveel met haar mee, geef haar 's een schop onder de kont.![]()
Zo. Mooi weer, hè?
dan laat hij vast Shanon voor drukken,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Las ergens dat hij dat had geconstateerd
Is er nog steeds bij mij...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Refurb het volgende:
Effe serieus, waar is die quoteknop heengegaan? Normaal stond hij toch onder de datum?
laatste knopje in de rijquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Refurb het volgende:
Effe serieus, waar is die quoteknop heengegaan? Normaal stond hij toch onder de datum?
Nog steeds, maar 'verstopt'. Even op de plek blijven hangen en hij verschijnt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Refurb het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:13 schreef Refurb het volgende:
[..]
Oh wat erg, ben echt scheel aan het worden.
Thanks
Je kunt bij instellingen je quoteknopje vastzetten. Onder overige.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef Refurb het volgende:
nee heeft al die dagen bij elkaar een uur haar handen uit de mouwen gestoken, verder gecommandeerd en gesmakt met schijnzoenen. Gapen heeft ze daar ook nog een kwartier gedaan. Zit te wachten dat de onderkaak uit de kom schiet, dan heeft ze werkelijk wat.quote:
nog niet gelezen,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie het streamverslag van Porspera gelezen over Jo en Flip? Het is echt haar schoothondje. Wat laat die gast zich gebruiken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee heeft al die dagen bij elkaar een uur haar handen uit de mouwen gestoken, verder gecommandeerd en gesmakt met schijnzoenen. Gapen heeft ze daar ook nog een kwartier gedaan. Zit te wachten dat de onderkaak uit de kom schiet, dan heeft ze werkelijk wat.
k geloof vanavond foute partyquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:15 schreef Refurb het volgende:
Zie ik een Italiaans avondje aankomen met die pastaspullen?
past eigenlijk totaal niet bij deze themaweek. ze zouden beter een horroparty oid kunnen organiserenquote:
ja ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
past eigenlijk totaal niet bij deze themaweek. ze zouden beter een horroparty oid kunnen organiseren
En natuurlijk de streams op Ziggo of UPC,... die van Ziggo doet het in ieder geval gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:16 schreef Flashbox het volgende:
Streams liggen er weer uit. behalve deze dan http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |