quote:
datquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef rilumaan4 het volgende:
het is een leuke sfeer maar van mij mag sharon wel even stoppen met haar zingen
Nee die wordt nooit gewassen, hoort bij de speltaktiek van Maik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
En die badjas van Maik, wordt die wel eens uitgewassen? Hij heeft dat ding nog geen 1 x in de wasmand gegooid volgens mij
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef MargrietV het volgende:
Hallo Pablolaatje, heb je het gister gezien? Dat halfuur oren van je hoofd kletsen van Gerard? Heb dubbel gelegen van het lachen! Bindmiddel van de soep vermicelli!!!!
alleen nog te bestellen via een scheepswerf.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
got ja hoe kan ik die nou vergeten.
Damn zulke schoenen koop je toch niet, ben al verbaasd dat ze nog te koop zijn
gisterochtend eind ochtend, Jij was het bindmiddel vermicelli in de soep! Gerard kan zo naar Carre hij trekt volle zalen met al die onzin die eruit kwam! Was echt zo komisch!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
op youtube staan 3 filmpjes (met dank aan flashbox!)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |