dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spelquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.
Hij heeft op mij een diepe onuitwisbare indruk achtergelaten inderdaad.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spel
Laat Lex het niet lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
die jongen is diep triestquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
dat is de reden waarom mo continu jankt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
Nou....quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
precies!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom mo continu jankt!
ze denkt 1 keer is me er wat mee gelukt
dat gaat zo bij alles
Hij zal denken wat je hebt gehad neemt niemand je meer af, dus ook die ketting niet.quote:
Kan me niet indenken waneer ik koude lau heb zien jankenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
Ja ijskonijn tranen die jankt dan ijsblokjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo die gaapppp van laura daarnet.
Eerst trok ze een heel raar gezicht, i k dacht ze zit iemand na te doen aan tafel die raar kijkt of zo, maar gelijk daarna kwam die gaappp erachteraan.
Wat een lelijk wijf zeg
Ja, da's makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
weet niet of een poll aanmaken makkelijk is,
maar zou mooi zijn als je dus van ieder team een poll maakt en wie van de 4 eruit zou mogen vliegen
Ja die durft zich ook niet meer te laten zien na al dat gezeik op Lau denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef suzi1 het volgende:
die nicht zie je hier ook niet meer viel me op. en die verzamelde al die caps. nou ben je klaar mee, want ze had dr bek op geeneentje normaal
tnx. even kijken of ik een topic aan ga makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpoll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |