Ergerquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ha leuk pakketje dus, maar jammer dat je dus wakker wordt gebeldvoor een ander dan ja
nog erger is het als ze iets afgeven voor je buren
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.quote:
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffiequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
jaaaa. en hoe bedoelde jullie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ik snapte het zelfs na 1 keer lezen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ditoquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
He, Ik krijg zin om weer wat boeken te kopen. Ga ik straks doen. eerst even naar de jaarlijkse padvinders markt. kijken of er nog boeken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezinquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
ooh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Niet met 3 van die jank kinderen in de ochtendquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooh!
en dat kan nog best leuk zijn!
weet je iig zeker wat je aan je buren hebt
Sorry, je hebt gelijk, ik dwaal af. Zal me even weer in de SST modus zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
Hier doen ze het ook, maar ik zit F1 te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
klopt had ie om inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Laura komt echt never nooit meer van hem af. Ook al verhuist ze naar Australie, hij vlliegt dr gewoon achterna. Kettinkie om, trouwring om, ik zie het zo voor me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura was
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef skunkyxxl het volgende:
FF een vraagje, ik zit op spix te kijken met firefox , maar blijf steeds die veamer reclame krijgen ook na dat bestandje gedownload te hebben, weten julie hoe dat komt ?
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
En zijn trouwring heeft hij die nog aan, Laura wel lijkt het.
oke gaat ik ff proberen thksquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikken
Hij liet wel zijn zegelring zien, trouwring heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.
Ik kon niet wachten tot ie uit beeld was namelijk...
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spelquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.
Hij heeft op mij een diepe onuitwisbare indruk achtergelaten inderdaad.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan zal alex wel zeggen dat ze het speelt voor ut spel
Laat Lex het niet lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
die jongen is diep triestquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zou me niks verbazen. Zelfs als ze ligt te neuken met een ander is het nog voor t spel volgens Lexje. De ridder slaapt met die ketting denk ik.
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef skunkyxxl het volgende:
Heb ik nu het gevoel dat Lau niet echt rouwt dat alex weg is ?
dat is de reden waarom mo continu jankt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
Nou....quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wees blij dat ze hem niet terug jankt zoals MO dat deed!!
precies!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is de reden waarom mo continu jankt!
ze denkt 1 keer is me er wat mee gelukt
dat gaat zo bij alles
Hij zal denken wat je hebt gehad neemt niemand je meer af, dus ook die ketting niet.quote:
Kan me niet indenken waneer ik koude lau heb zien jankenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
Ja ijskonijn tranen die jankt dan ijsblokjes!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou....
Een jankende Mo is vreselijk maar een jankende Lau is lachwekkend denk ik.
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo die gaapppp van laura daarnet.
Eerst trok ze een heel raar gezicht, i k dacht ze zit iemand na te doen aan tafel die raar kijkt of zo, maar gelijk daarna kwam die gaappp erachteraan.
Wat een lelijk wijf zeg
Ja, da's makkelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:33 schreef suzi1 het volgende:
weet niet of een poll aanmaken makkelijk is,
maar zou mooi zijn als je dus van ieder team een poll maakt en wie van de 4 eruit zou mogen vliegen
Ja die durft zich ook niet meer te laten zien na al dat gezeik op Lau denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef suzi1 het volgende:
die nicht zie je hier ook niet meer viel me op. en die verzamelde al die caps. nou ben je klaar mee, want ze had dr bek op geeneentje normaal
tnx. even kijken of ik een topic aan ga makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpoll
Stef moet zijn zender goed doen, volgens de Stem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef MargrietV het volgende:
goedmorgen, fris en fruitig, met koffie en ontbijtje allemaal de groetjes van Straatmadeliefje. Boodschappen ook al gedaan. De Plumeau ook al opgeruimd, dus.... koffie. Nog wat spannend gebeurd? Alles goed met Stef?
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
ik voel een lichte aversie richting laura?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t levenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef rilumaan4 het volgende:
goedemorgen
ik moet zeggen dat toen ik gisteren alex in de uitzending zag .dat hij mij best buiten het huis een leuke jongen is om mee om te gaan.
en ik hoop stiekum dat de groep van karim wint
zodat maaik en jo genomineerd worden
Lichte???quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik voel een lichte aversie richting laura?
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
denk het welquote:
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
Heb jij dezelfde oma als Jo??quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!
+ kerkshoe'squote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer doet Lauwe Lautje weer haar staartjes in ????
Die hebben we weken al niet gezien.
Staat vast leuk bij haar roezelrokje roze bikinibroekje
dank je welquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t leven
Nou ook een geweldige faal die outfitquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...
modekoningin kan je haar iig niet noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |