Ja idd Para je hebt gelijk PC Eend wie gaat er los? of is SSt over en uit?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:03 schreef PC eend het volgende:
Een lege cos dat heb ik nog nooit meegemaakt
Ik word helemaal para
Is er een of ander boycot gaande die ik even gemist hebquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:12 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Ja idd Para je hebt gelijk PC Eend wie gaat er los? of is SSt over en uit?
Nou Para volgens mij ben je heel nuchter en is het over en uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is er een of ander boycot gaande die ik even gemist heb
En kan jij even bevestigen dat wat ik zeg klopt, want ik krijg het idee dat ik teveel geblowed heb
quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:11 schreef PC eend het volgende:
HALLOOO
Er zijn gewoon streams hoor
En ik zie nu op 1 stream staan dat het live op net5 te volgen is, alleen is dat niet zo
Is dat al lang? Hele dag al zon beetje
En die stream waarop staat daar dat het live op net5 te volgen is daar is het daglicht? Ja dat is een loopje, niet live dus
Lijkt me niet helemaal live dan
Dan zal ik het rustig aan doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:21 schreef Fikkert2 het volgende:
En ik heb zeker te veel geblowd om snel te reageren![]()
Geen idee, maar miss is Flip wel naar haar gewandeld? Wordt niet goed van die twee. Geef mekaar een dikke pakkerd en zeg: okee we zien verder wel/ Dit gedoe gaat me steeds meer ergerenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:47 schreef IamCurious het volgende:
smorgus
jo nog de andere slaapkamer in gewandeld vannacht?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:06 schreef Flashbox het volgende:
Een spannende dag
9 april om 10.03
De Week van de Angst houdt de bewoners in zijn greep.
De bewoners zijn verdeeld in twee teams en dat heeft direct gevolgen. Karim wordt vol strijdlust wakker en bewoners uit verschillende teams waarschuwen elkaar: We zijn nu concurrenten. Wat er vandaag precies gaat gebeuren is nog niet duidelijk, maar De Stem heeft absoluut weer een aantal opdrachten voor de bewoners in petto. Monique loopt vast op de zaken vooruit en denkt dat haar team geen grote voorsprong zal krijgen: Anders blijft het niet spannend. De Stem heeft een aantal lugubere, enge en smerige opdrachten voor de bewoners bedacht. Wil jij weten wat er vandaag op het programma staat? Houd dan onze website en de streams in de gaten.
Blauw 10 punten, roze 0 puntenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Ireth het volgende:
Heb sinds de daily van gisteren eigenlijk niets meer gezien, iemand die de tussenstand weet van de teams?
Ik las ergens in de cos omdat Flip het meeste op had?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
10 punten omdat karim de eerste was die moest kitsen?
10 punten omdat ( naar het schijnt) flip zijn glas leeg heeft gedronken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:11 schreef suzi1 het volgende:
10 punten omdat karim de eerste was die moest kitsen?
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:13 schreef Annelies-G het volgende:
Ben bruut mijn nest uitgebeld door de postbode, geen goede actie bij iemand die een ochtendhumeur heeft
Voor mijn man .. die heeft 2 t'shirts bij Large besteld ( wat Gerard overigens ook draagt)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:13 schreef suzi1 het volgende:
maar hij had wel een leuk pakketje voor je?
De postbode blijft voor de deur wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uit
Mijn eerste sigaretje en koppie koffie op, wordt al wat makkelijker hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij weten ze het allemaal......niet aanbellen voor 12 uur. Die kijken wel uit
ha leuk pakketje dus, maar jammer dat je dus wakker wordt gebeldvoor een ander dan jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Voor mijn man .. die heeft 2 t'shirts bij Large besteld ( wat Gerard overigens ook draagt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |