Stef moet zijn zender goed doen, volgens de Stem.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:42 schreef MargrietV het volgende:
goedmorgen, fris en fruitig, met koffie en ontbijtje allemaal de groetjes van Straatmadeliefje. Boodschappen ook al gedaan. De Plumeau ook al opgeruimd, dus.... koffie. Nog wat spannend gebeurd? Alles goed met Stef?
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
kheb haar nog nooit een normaal gezicht zien trekken...
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
ik voel een lichte aversie richting laura?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Idd heb haar ook nog nooit echt blij zien kijken, of gewoon lekker vrolijk reageren.
Het is en blijft een raar wuuf
Met die lelijke korte jasjes die allang uit de mode zijn (of eruit zouden moeten zijn zo lelijk zijn ze)
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t levenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef rilumaan4 het volgende:
goedemorgen
ik moet zeggen dat toen ik gisteren alex in de uitzending zag .dat hij mij best buiten het huis een leuke jongen is om mee om te gaan.
en ik hoop stiekum dat de groep van karim wint
zodat maaik en jo genomineerd worden
Lichte???quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik voel een lichte aversie richting laura?
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
denk het welquote:
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:44 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Bolero heet zo'n ding. En dat maakt haar NOG langer.
Heb jij dezelfde oma als Jo??quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn in 1963 overleden Oma zei altijd dat er aan de Bolero nooit een eind kwam. Jaren later dacht ik naughty naughty Oma!
+ kerkshoe'squote:Op zaterdag 9 april 2011 10:50 schreef TimeJumper het volgende:
Wanneer doet Lauwe Lautje weer haar staartjes in ????
Die hebben we weken al niet gezien.
Staat vast leuk bij haar roezelrokje roze bikinibroekje
dank je welquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Alex. Ik hoop voor je dat hij hier niet meeleest anders heb je er eenvriendje bij. Voor t leven
Nou ook een geweldige faal die outfitquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ieuw ja net zoals dat als ze die witte blouse draagt en dan een brede riem erover op de heupen...
modekoningin kan je haar iig niet noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |