ooh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezin
Niet met 3 van die jank kinderen in de ochtendquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooh!
en dat kan nog best leuk zijn!
weet je iig zeker wat je aan je buren hebt
Sorry, je hebt gelijk, ik dwaal af. Zal me even weer in de SST modus zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
Hier doen ze het ook, maar ik zit F1 te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:25 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm ben ik de enige waar de streams het wel doen? Jo heeft haar blauwe tulband weer eens op.
klopt had ie om inddquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Goedmorgen
Zit Jo nu met een burka aan de ontbijttafel??
Ik heb vannacht nog ff de aflevering van gisteren bekeken en zat die achterlijke Alex nu met de ketting van Lauw om in de studio?? Die jongen is echt rijp voor een gesloten inrichting.
Laura komt echt never nooit meer van hem af. Ook al verhuist ze naar Australie, hij vlliegt dr gewoon achterna. Kettinkie om, trouwring om, ik zie het zo voor me.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef D. het volgende:
[..]
Die ketting viel mij ook op, maar wist niet dat ie van Laura was
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef skunkyxxl het volgende:
FF een vraagje, ik zit op spix te kijken met firefox , maar blijf steeds die veamer reclame krijgen ook na dat bestandje gedownload te hebben, weten julie hoe dat komt ?
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
En zijn trouwring heeft hij die nog aan, Laura wel lijkt het.
oke gaat ik ff proberen thksquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Bestandje rechtermuisknop en dan 'als admin uitvoeren' aanklikken
Hij liet wel zijn zegelring zien, trouwring heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weet het niet zeker meer maar volgens mij liet hij hem even zien.
Ik kon niet wachten tot ie uit beeld was namelijk...
Ik hoop zo dat ze van de week gaat liggen viezelevozen met Karim (niet dat ik Karim dat gun overigens) en dat ze die beelden laten zien aan Alex. Hij was niet jaloers te krijgen toch, zei hij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een indrukwekkend persoon inderdaad, men heeft het nog steeds over hem (Alex dus)quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |