Ergerquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ha leuk pakketje dus, maar jammer dat je dus wakker wordt gebeldvoor een ander dan ja
nog erger is het als ze iets afgeven voor je buren
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.quote:
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffiequote:Op zaterdag 9 april 2011 10:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kan nog erger hoor. Buren, broertje en zijn gezin! das echt erg.
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
jaaaa. en hoe bedoelde jullie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ik snapte het zelfs na 1 keer lezen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef D. het volgende:
[..]
Bij nader inzien doelt ze kennelijk op pakketjes voor de buren waarvoor de postbode bij jou komt
Ditoquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
He, Ik krijg zin om weer wat boeken te kopen. Ga ik straks doen. eerst even naar de jaarlijkse padvinders markt. kijken of er nog boeken zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
ik verwacht ook nog pakketjes. ik koop regelmatig MP en ebay leeg
Mijn buren is mijn broertje en zijn gezinquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik snap dr geen zak meer van. pak nog maar een bak koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |