Is niet van mij, is van de buurman, plisiehond.quote:
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet van mij, is van de buurman, plisiehond.
Voor de bunker vond ik het niet stoer om met mijn Jack Russel een kiekje te maken
En ik bedoeld mezelf in de laatste post op vorige topicquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef Annelies-G het volgende:
Ben blij dat Mo en Maik niet bijelkaar liggen. 1x neuken zien oke, maar meer hoef ik ook niet te zienSpanning is daar nu wel van af
Nee zo heet hij niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Heb zelf een mechelaar gehad, een schat van een hond. Traint hij pliesie honden? hij heet toch geen Frans he?;)
vastquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".
Ze gaan hun gang maar maar hoef het niet te zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgende keer dat ze seks hebben is het vast van het type: "kijk eens hoe veel we van elkaar houden".
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar maar hoef het niet te zien
Fluit typ maar nietsquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggen
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:32 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja maar die gup kiest er zelf voor, johanna wees hij af.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..
mwah zei Maik ...gewoon het ene weekend daar en dan weer hier ... waarop Gerard vraagt en de dagen er tussen dan?? Maik keek hem raar aan met hoezo? Gerard weer : ze kan hier al geen 4 dagen zonder je!! die wordt gek!!.... arme Maik! die arme jongen heeft geen idee met wie hij nu in zee gaat
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, als ik zo zou wippen als Mo zou mijn man in een deuk liggen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
ik moest erg lachen om de vraag van Gerard hoe ze het straks gingen doen ... Maik en Mo..
mwah zei Maik ...gewoon het ene weekend daar en dan weer hier ... waarop Gerard vraagt en de dagen er tussen dan?? Maik keek hem raar aan met hoezo? Gerard weer : ze kan hier al geen 4 dagen zonder je!! die wordt gek!!.... arme Maik! die arme jongen heeft geen idee met wie hij nu in zee gaat
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je zo ruig dan, dat hij ervan in een deuk komt te liggen?
Binnenkort Mo en Maik bij RTL4... "Help mijn vrouw is een nymfomane..."quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja maar die gup kiest er zelf voor, johanna wees hij af.
Ik reken hem er niet op af hoor, zijn er met zijn tweetjes bijquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.
Een ja of nee was voldoende geweest hoor....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doen
Heb ik dus gemist wat dat was niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef snetje het volgende:
ben benieuwd wat er nog meer gaat komen met de angst week.... vond het idee van geloof ik kaaarin wel een goeie ... de panicroom
quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een ja of nee was voldoende geweest hoor....
Hier werdt er gezegt turbowip met slechte baterijenquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wip met regelmaat hehehhe niet als een konijn waarvan de baterijen het niet meer goed doen
Dat dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Hier werdt er gezegt turbowip met slechte baterijen
euh ik had het niet eens over seksquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:47 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch bizar dat het hele seks-gedeelte alleen Mo aangerekend wordt. Bovendien, de meest opdringerige pogingen tot seks kwamen aanvankelijk van Maik's kant en in cos werd regelmatig "gegrapt" dat hij een date-raper was.
Most nait soez'n mien wicht. Sloap lekker en môrg'n gout weer op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
had jij echt geen genoegen mee genomen :p
Tijd om naar bed te gaan.
Ja dat denk ik dus ook, staat verder buiten de seksquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik had het niet eens over seksmeer over het feit dat als ze niet bij elkaar zijn dat ik dan het idee heb dat Mo hem op zijn minst elke 10 minuten gaat bellen met de vraag: wat doe je nu??? en wie is er nu bij je??? etc...
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Heb ik dus gemist wat dat was niet gezien
Trustequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
had jij echt geen genoegen mee genomen :p
Tijd om naar bed te gaan.
Lijkt me ook echt zo'n type, dat als je niet binnen 3 seconden reageert op MSN of ander comprogje, dat ze meteen gaat bellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
euh ik had het niet eens over seksmeer over het feit dat als ze niet bij elkaar zijn dat ik dan het idee heb dat Mo hem op zijn minst elke 10 minuten gaat bellen met de vraag: wat doe je nu??? en wie is er nu bij je??? etc...
Ow morgen eens bij de filmpjes zoeken dan, en zeker een leuk ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....
vond het een goed idee
Uh kan er een balkje met vertaling onderquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Most nait soez'n mien wicht. Sloap lekker en môrg'n gout weer op.![]()
![]()
Ze moet slapen vanwege haar gewicht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Uh kan er een balkje met vertaling onder
Lolquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ze moet slapen vanwege haar gewicht.
Zou geloofwaardig kunnen zijn, want ze verwachten een actie van FOK!kers. Alleen met de week van de angst zullen ze het wel snel doorhebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
lekker angst aanwakkeren van buiten af... zoals politiewagens geluiden etc en de waarschuwing naar de bewoners toe dat ze allemaal zo snel mogelijk naar binnen moesten in de slaapkamer omdat er 1 of andere doorgedraaide fan buiten rondliep..... de slaapkamer alsware een soort van panicroom ....
vond het een goed idee
Ik zei dat ze niet zeuren moet en lekker slapen en morgen goed weer op ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Uh kan er een balkje met vertaling onder
Swiet driems voor laterquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef bamby het volgende:
Ga nog even wat anders kijken op tv tot morgen allemaal
neej! was een idee van kaaahrin .... een poster hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:01 schreef bamby het volgende:
[..]
Ow morgen eens bij de filmpjes zoeken dan, en zeker een leuk idee
mee eens ja! mijn dochter keek ook fanatiek mee .... tot het moment dat alle geheimen er zomaar rond geruild werdenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou geloofwaardig kunnen zijn, want ze verwachten een actie van FOK!kers. Alleen met de week van de angst zullen ze het wel snel doorhebben.
Dat is nu juist wat het programma doet floppen.
- De streamer/kijker weten de geheimen al ver van te voren, dus spanning en meedenken is er dan snel af.
- De bewoners weten wat het tema is, dus stellen zich daar op in.
Bij een eventuele SST2 zou ik dat zeker meenemen in de programmering.
- Totaal niets naar buiten brengen over de geheimen, zodat er voor de streamer/kijker ook nog iets te raden valt.
- De bewoners geen tema's geven die er die week spelen.
Dat zou het programma een stuk interessanter maken.
En op een andere zender uitzenden.
nope ... die ligt er zowat elke nacht uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:21 schreef BobHarris het volgende:
doet de reguliere ss site t bij jullie ook niet?
mmm das balenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
nope ... die ligt er zowat elke nacht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |