Volgens mij rond de namiddag, na een half uur hield hij er mee op. Volgens sommigen was het een Jo immitatie. Ratelen zonder te luisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
berouw komt na de zonde toch,zal der leren de krengquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Monique denkt "jeetje" en heeft spijt
Dus vanaf nu gaat ze vast niet meer lopen krikken met Maaike ?
belooft ze datquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef TimeJumper het volgende:
Monique denkt "jeetje" en heeft spijt
Dus vanaf nu gaat ze vast niet meer lopen krikken met Maaike ?
Ze staan hier ,post 34.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee, niet gezien helaas! Jammer misschien op de site van SST terug te vinden. Heb wel wat opgenomen, hoe laat was het ongeveer?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Capt1caveman het volgende:
Gras voor me voeten, Bollo
Goeiemorgen allemaal
Ja dat bedoelde ik Pablo,,,,, veel lachplezier!quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
op youtube staan 3 filmpjes (met dank aan flashbox!)
![]()
![]()
iedereen
Idd want later ging Karim bij iedereen lopen kriebelen dat was overduidelijk een Lau immitatie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Volgens mij rond de namiddag, na een half uur hield hij er mee op. Volgens sommigen was het een Jo immitatie. Ratelen zonder te luisteren.
Niet erg veel beweging bolloquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat
is het de moeite om de streams aan te gooien ?
idd bij de liveshow had haar pa het over der collega's , ik denk dat die der baantje wel kan vergeten .of de direkteur ziet zijn kans en kan motje elke dag op der knietjes onder het buro!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef suzi1 het volgende:
denk dat als ze ooit nog de straat op wil komen zonder gene, ze van limbabwe naar zimbabwe moet emigreren
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo gaat dat
is het de moeite om de streams aan te gooien ?
Gelukkig fluistert ze zachtjes dus is het meer een soort zoem op de achtergrondquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.
en ik maar denken dat alex terug wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Gelukkig fluistert ze zachtjes dus is het meer een soort zoem op de achtergrond
quote:
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mo zit te zeiken dus op eigen risico Bol.
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafdquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo denkt te veel na, kan blijkbaar moeilijk haar (dwang)gedachten loslaten. Een euvel waar hoogbegaafden wel meer mee kampen. Erover praten helpt.Tijd voor sport en een lekkere massage, dat werkt nog beter.
nee, die zat echt in de daily gister, en die sturen ze niet meer terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat alex terug was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |