Heeft een paar weken geduurd maar tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo is in ieder geval zelfbewust. Dat kan niet van iedereen gezegd worden.
Nee andersom, precies zoals ik het zeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafd
maak er ook nog autist van
en daarnaast heeft ze ook nog bordeerline
het is gewoon een wandelende dsm-er...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
obesesieve compulsieve zijn dus volgens jou redenering hoogbegaafd
maak er ook nog autist van
en daarnaast heeft ze ook nog bordeerline
het is gewoon een wandelende dsm-er...
ik vind het gewoon een theatrale hoeaquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nee andersom, precies zoals ik het zeg eigenlijk.
nou echt toen geloofde ik het pasquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
nee, die zat echt in de daily gister, en die sturen ze niet meer terug.
Af en toe een kleine buffer maar verder oke hier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er meer mensen met problemen met de streams? (flame me maar lekker als ik het ergens terug had kunnen lezen)
Emotievolle tyfus hoer is het , niks meer of minderquote:
Thanks dan ligt het dus aan iets hier ...hmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Af en toe een kleine buffer maar verder oke hier.
morgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef Sjalalamantha het volgende:
Lekkere pool-boy hoor hebben ze daar!
Goedemorgen btw
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Mo ga alsjeblieft naar huis of stop met klagen en janken. DAAR storen de kijkers zich aan, dat gekrik en dronken gelal kan ons geen reet schelen. Tjongejonge![]()
Maik lult ook teveel met haar mee, geef haar 's een schop onder de kont.![]()
Zo. Mooi weer, hè?
Ik zou niet willen beweren dat "de kijkers" zich eraan storen. Ik ben ook een kijker en ik spreek voor mezelf en vind dat Mo interssante inzichten bespreekt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Mo ga alsjeblieft naar huis of stop met klagen en janken. DAAR storen de kijkers zich aan, dat gekrik en dronken gelal kan ons geen reet schelen. Tjongejonge![]()
Maik lult ook teveel met haar mee, geef haar 's een schop onder de kont.![]()
Zo. Mooi weer, hè?
dan laat hij vast Shanon voor drukken,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:09 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Las ergens dat hij dat had geconstateerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |