Idioten die alleen maar 'Talpaquote:
Want eigen producties zijn een garantie voor kwaliteit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Idioten die alleen maar 'Talpa' blaatten, maar ondertussen verzwijgen dat andere zenders een veel lager percentage eigen producties heeft.
quote:
Hoogma zit in Almeloquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cambuur is gevaarlijk, want Nico Jan Hoogma zit daar.
Derksen heeft in ieder geval zijn argumentatie goed op orde.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Ze moeten de eerste divisie echt gaan veranderen.
Nee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want eigen producties zijn een garantie voor kwaliteit?
Dat was soms wel lachen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
geef mij maar dorpsidioten in een hok van een bouwmarkt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Dannare het volgende:
[..]
Get over it gast, ik heb hem ook vervloekt maar Iniesta is wel een geweldenaar!
Niet echt inderdaad.quote:
Ook tussen v Marwijk en Genee.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
Heerlijk rustige uitzending vandaag, wel prettig na HansieHansie, maar die speldeprikjes tussen Genee en Derksen blijven onbetaalbaar.
En tussen Van Den Herik en Gudde.quote:
Met z'n mutsje op achter het tosti-apparaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:59 schreef BWolf het volgende:
hehe zie jet al voor je de paus die een tosti op het hoofd van vrome christenen legt.
Z'n natuurlijke habitat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig is Hansie er maandag niet, dan raakt 'ie helemaal over zijn toeren in zo'n voetbalkantine.
'quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef Type-R het volgende:
[..]
Omdat Sparta.
Slecht geluid
Raar publiek
zal wel iets met Graydon te maken hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:04 schreef Symer het volgende:
[..]
'' snapte ik wel, maar waarom zitten ze daar maandag?
"Het was een onvergetelijke avond"quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:22 schreef pberends het volgende:
Prima uitzending. Die Bert is ook zo'n droogkloot he.
Niet op de hoogte zijn van het bestaan van de fanclub van Wilfred.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Genee moet zich ook wat ongemakkelijk hebben gevoeld als de enige man aan tafel zonder eigen fanclub.
Dan niet joh.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Niet op de hoogte zijn van het bestaan van de fanclub van Wilfred.
Holy crapquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Tijl Beckand heeft ook een fanclub.
http://www.tijlbeckand-fansite.nl/wiezijnwij.html
Ben nu op RTL XL aan het kijken, 27 min. onderweg maar het is wel de Genee-show tot nu toe zeg! Op zich wel lachen maar ik hoop niet dat dit de hele uitzending door blijft gaan..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik kan de 'humor' van Bert nooit zo waarderen.
Beste man van de avond was overduidelijk Wilfred. Liet zich niet van de wijs brengen..
http://sigaarsnor.blogspo(...)t-uit-dat-johan.htmlquote:Wilfred Genee sluit niet uit dat Johan Derksen na 65e doorgaat
Wilfred Genee acht de kans aanwezig dat Johan Derksen niet al op zijn 65e met pensioen gaat. Tot nu toe wees alles er op dat Derksen (die 31 januari 2014 65 wordt) nog maximaal drie jaar op tv te zien zou zijn. Genee deed zijn uitspraak in het programma Evers Staat Op op Radio 538.
Genee: "Hij zou eigenlijk op zijn 65e stoppen, maar ik heb de indruk dat hij er nu over nadenkt om wat langer door te gaan. Hij is al een keer gepolst, ook door zijn eigen bedrijf Voetbal International. Ik sluit het niet uit."
Derksen heeft tot nu toe altijd geroepen dat hij op zijn 65e vertrekt en dat men hem dan nooit meer op een voetbalveld of in een voetbalprogramma zal zien. Ooit was hij van plan om na zijn pensioen naar Amerika (Texas) te verhuizen, maar ook daar zou geen sprake meer van zijn. In een interview liet hij vorig jaar weten "zeker terug naar de provincie" te gaan na zijn pensioen.
Beluister hieronder de uitspraken van Wilfred Genee in het programma Evers Staat Op (vanaf 08:05):
okequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef Confetti het volgende:
Geweldige vent maar hij verdient een rustige oude dag dus ik hoop dat die straks gewoon stopt. Hoe erg ik hem ook zal missen![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)t-uit-dat-johan.html
Wat een ongelofelijk gelul zeg. Derksen is een verslaafde workaholic, ik denk niet dat hij lang stil kan zitten.quote:Derksen heeft tot nu toe altijd geroepen dat hij op zijn 65e vertrekt en dat men hem dan nooit meer op een voetbalveld of in een voetbalprogramma zal zien.
Muziek staat toch echt op 1 bij Derksen denk ik. Dus zou zomaar kunnen dat hij lekker naar de USA gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wat een ongelofelijk gelul zeg. Derksen is een verslaafde workaholic, ik denk niet dat hij lang stil kan zitten.
Gaat ie optredens geven dan? Plaatjes uitzoeken word je ook snel zat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Muziek staat toch echt op 1 bij Derksen denk ik. Dus zou zomaar kunnen dat hij lekker naar de USA gaat.
Zou me niet verbazen dat ie gewoon doorgaat en sterft in het harnas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Maar na drie van die deprimerende bluesplaten achter elkaar springt hij van het balkon. In huis heeft hij niets te vertellen, dan zit de ooit zo grote tv-pursonality onder de afzuigkap te roken.
Op het eind een stokoude Derksen via een televisieschermpje zoals Mandela in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ie gewoon doorgaat en sterft in het harnas.
Ik denk niet dat Derksen heel oud gaat worden door z'n "ruige" levensstijl met obesitas en roken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op het eind een stokoude Derksen via een televisieschermpje zoals Mandela in Zuid-Afrika.
Lekker elke dag naar een concert, zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat ie optredens geven dan? Plaatjes uitzoeken word je ook snel zat.
Ik denk dat Derksen iets wil waar hij zelf input aan kan geven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker elke dag naar een concert, zou ik ook wel willen.
Zet de volgende keer Hansie naast 'm.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Bertje mag best wat meer 'emotie' tonen ..
Misschien een leuk idee om elke aflevering een 'Man of the Match' uit te roepen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik kan de 'humor' van Bert nooit zo waarderen.
Beste man van de avond was overduidelijk Wilfred. Liet zich niet van de wijs brengen..
Tnx. Geweldige server ook; vaak 2+ MB/s.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 8 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Wij danken U. Dat ik zelfs na de afterparty nog ff in goeie kwaliteit zonder gezeik VI kan kijken..Respect!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef pberends het volgende:
Jij had zeker verwacht dat Bert even een koek zou uitdelen aan René als ze het niet eens warenquote:
nou leuke verhalen over de gezamenljke tijd bij Feyenoord misschien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Type-R het volgende:
[..]
Jij had zeker verwacht dat Bert even een koek zou uitdelen aan René als ze het niet eens waren
Zo makkelijk is dat niet. Een pensioenvisum voor de VS bestaat bij mijn weten niet. Ik denk eerder dat hij op termijn gewoon terugkeert naar de Betuwe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:43 schreef Mani89 het volgende:
Derksen gaat na zijn pensioen gewoon naar Amerika, en dan zie ze hem nooit meer terug.
Eens. En Derksen gedroeg zich dit keer niet als een ADHD-patient wanneer Genee een doodnormale vraag stelde. De afwezigheid van Hansie-Hansie is daar ongetwijfeld debet aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Gisteren was de verhouding voetbal-humor perfect. Het moet niet iedere uitzending cabaret met Hansie, Joling en schaars geklede paaldanseressen zijn.
Sfeerloos gedoe daarzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Neee ze zitten maandag bij Sparta. Dat worden weer Jan Everse flashbacks.
Oh ja, dat ook nog... die ruimte daar is helemaal niet geschikt voor tv-uitzendingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig geluid daar trouwens...Boskamp zul nu wel helemaal niet te verstaan zijn
Werd tijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef pberends het volgende:
Voetbal International 08-04-2011
Voetbaltalkshow waarin Wilfred Genee discussies leidt over de laatste ontwikkelingen rond Koning Voetbal. Samen met Johan Derksen en René van der ...
van rtlgemist | 19 uur geleden | 98 keer bekeken
Upload RTL tegenwoordig hele afleveringen op Youtube?
GKL was in ieder geval niet zo'n gast die z'n mond niet open durft te doen. Daarbij voorzag hij zijn stellingnames ook van argumenten. Goede gast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Roflbroek het volgende:
Was weer een topshow, de hele tijd Genee bashen.Op het laatst ook nog ff Korthals met de grond gelijk maken.
Ze kiezen er bij vi bewust voor om niet al te veel mensen uit de voetballerij te vragen. Meestal komt daar alleen maar wat politiek correct gelul uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
Helaas slagen ze er veel te weinig in om dit soort gasten aan tafel te krijgen. Dit is veel leuker en interessanter dan het gemekker van een Eric Dijkstra of Hansie Kraaij.
Dat is ook zo; je hebt niets aan cliché brakende trainers zonder persoonlijkheid (Pastoor, van der Brom).quote:Op zondag 10 april 2011 09:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze kiezen er bij vi bewust voor om niet al te veel mensen uit de voetballerij te vragen. Meestal komt daar alleen maar wat politiek correct gelul uit.
zet Bert daar ook maar bij, die zegt ook nooit iets. Pastoor en Van der Brom hebben juist wel persoonlijkheid denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook zo; je hebt niets aan cliché brakende trainers zonder persoonlijkheid (Pastoor, van der Brom).
Pastoor braakt wel wat cliché's uit, maar is verder wel recht voor z'n raap. v/d Brom ook. Beetje raar dat deze jongens worden bestempeld als trainers zonder persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 april 2011 10:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
zet Bert daar ook maar bij, die zegt ook nooit iets. Pastoor en Van der Brom hebben juist wel persoonlijkheid denk ik.
Ze zullen Andries toch ook wel gewoon ontslaan?quote:Op zondag 10 april 2011 11:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie morgen: "An drries Jon kerrr Whahahahaha"
"Volgens de eerste berichten uit Duitsland maakt Andries Jonker als trainer het seizoen af bij Bayern, bijgestaan door een andere assistent, Hermann Gerland"quote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zullen Andries toch ook wel gewoon ontslaan?
Ik vond v/d Brom op dat jodenjacht feestje anders behoorlijk uitgesproken.quote:Op zondag 10 april 2011 11:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pastoor braakt wel wat cliché's uit, maar is verder wel recht voor z'n raap. v/d Brom ook. Beetje raar dat deze jongens worden bestempeld als trainers zonder persoonlijkheid.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond v/d Brom op dat jodenjacht feestje anders behoorlijk uitgesproken.
Andries wist er dus van zal JD wel zeggen. Een beetje personality is dan coulant met van Gaal en stapt ook opquote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
"Volgens de eerste berichten uit Duitsland maakt Andries Jonker als trainer het seizoen af bij Bayern, bijgestaan door een andere assistent, Hermann Gerland"
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef pberends het volgende:
Ik heb anders gehoord dat hij ook nog door Marcel Bout wordt geassisteerd.quote:Op zondag 10 april 2011 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
"Volgens de eerste berichten uit Duitsland maakt Andries Jonker als trainer het seizoen af bij Bayern, bijgestaan door een andere assistent, Hermann Gerland"
Zij was toch (half) Frans ofzo? Het zou wel leuk zijn wanneer ze de laatste uitzending erbij zou zijn, samen met Johan zijn dochter.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Paxcon het volgende:
Na de foto van mevrouw Derksen te hebben gezien snap ik wel dat zij de broek aan heeft. Lekker pittig, praktisch kapsel.
[ afbeelding ]
Is dat z'n vrouw ja? Echt voor het eerst dat ik een foto van haar zie.quote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Paxcon het volgende:
Na de foto van mevrouw Derksen te hebben gezien snap ik wel dat zij de broek aan heeft. Lekker pittig, praktisch kapsel.
[ afbeelding ]
Welke uitzending is dit?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat hij ook nog door Marcel Bout wordt geassisteerd.
Toivonen zal alle aandacht op zich trekken als een echte leider van het teamquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Echt zin in vanavond! Hopelijk ben ik een keer voor 20.30 uur klaar met werken maar dat verwacht ik niet:( Kan ik de helft weer op RTL Xl gaan kijken...
Hopelijk zijn ze een beetje mild voor PSV trouwens..
Nee ik blijf erbij dat het kan zolang Derksen en Genee zich een beetje normaal opstellen. Al moet ik wel zeggen dat ik ben afgehaakt afgelopen week.quote:
Yep, dat zal hem lerenquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Hoop dat Toivonen er weer even goed van langs krijgt met z'n teringactie.
Omdat het Toivonen geen fuck doet wanneer een boerenkool met een snor wat over hem zegt. En hij zal zich al zeker niet anders gaan gedragen daardoor.quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef bascross het volgende:
Begrijp dat Calimero plaatje niet, omdat hij Ajax-supporter is?
Nee, omdat die Dj een PSV-er is die niet objectief kan zijn.quote:Op maandag 11 april 2011 17:27 schreef bascross het volgende:
Begrijp dat Calimero plaatje niet, omdat hij Ajax-supporter is?
Vind ik ook, Hans wil soms best iets normaals zeggen, maar wordt dan meteen afgekapt door Derksen en geneequote:Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik blijf erbij dat het kan zolang Derksen en Genee zich een beetje normaal opstellen.
Hij moet stoppen met die overacting. TOen hij er wekelijks zat was het een stuk minder. Het is ook de schuld van Genee en Johan, pestkoppenquote:
Ja dat duurt nog even, straks is het weer normaal dat hij er is en gebeurt dat niet meerquote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met die overacting. TOen hij er wekelijks zat was het een stuk minder. Het is ook de schuld van Genee en Johan, pestkoppen
30 minuten...quote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, omdat die Dj een PSV-er is die niet objectief kan zijn.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Omdat het Toivonen geen fuck doet wanneer een boerenkool met een snor wat over hem zegt. En hij zal zich al zeker niet anders gaan gedragen daardoor.
Het is niet zo relevant wat een hansworst als jij "vermakelijk" vindt. Met dat plaatje werd zeer waarsch. bedoeld dat het Toivonen geen fuck doet wanneer die boerenlul uit de Betuwe iets over hem roept.quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon vermakelijk als Johan hem weer even op zijn plaats. Verder doet een schorsing hem wel wat, dus quote dan de hele tekst.
Daar heb je wel gelijk in. En Mvv en Camboer niet te vergeten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef DrDentz het volgende:
'Boerenkool met een snor', 'boerenlul uit de Betuwe', kan het allemaal even iets rustiger, we hebben het wel over de voormalig linksback van Veendam.
Natuurlijk is dat wel relevant. Waarom zou dat niet relevant zijn? Dat het voor Toifalen niet relevant is lijkt mij duidelijk, maar dat ik het vermakelijk vind is heel wat anders.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat een hansworst als jij "vermakelijk" vindt. Met dat plaatje werd zeer waarsch. bedoeld dat het Toivonen geen fuck doet wanneer die boerenlul uit de Betuwe iets over hem roept.
Dat een schorsing hem wel wat doet is evident, maar van geen enkel belang in deze context.
City - Liverpool en VI terug kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:07 schreef Santello het volgende:
Wat gaan we doen, VI or Man City - Liverpool
Voor jou misschien, maar dat is dus niet relevant. Klaas uit Assen vindt het misschien 3x niets.. so what? If anything, toon je aan dat je geen fuck van dat plaatje hebt begrepen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel relevant. Waarom zou dat niet relevant zijn? Dat het voor Toifalen niet relevant is lijkt mij duidelijk, maar dat ik het vermakelijk vind is heel wat anders.
Dat werd niet met het plaatje bedoeld. Er wordt bedoeld dat Ajax-supporters klagen over Toifalen en dat het daarom Calimero's zijn.
Jawel, want je quote mij. Als dat niet van belang zou zijn dan moet je die Calimero-post quoten. Hansworst.
Op locatie? Een keer bij NEC was dat heel leuk, met Hansie die volkomen geslacht werd door Johan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:11 schreef Evertjan het volgende:
ze zijn bij Sparta en te gast is Johan Boskamp
Nee, dat toon jij aan. Als er geklaagd wordt over overtredingen oid van PSV/Ajax dan komt Calimero altijd in beeld.quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar dat is dus niet relevant. If anything, toon je aan dat je geen fuck van dat plaatje hebt begrepen.
Des te dommer dan als je dat voor ogen houdt en naar de betekenis vraagt. Het zegt, zoals ik al zei, niets meer dan wat het regeltje er boven al zei.quote:Op maandag 11 april 2011 19:13 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, dat toon jij aan. Als er geklaagd wordt over overtredingen oid van PSV/Ajax dan komt Calimero altijd in beeld.
Dat heeft geen reet te maken met Johan Derksen of Toifalen.
Het wachten is op Dj_Day-V met het verlossende antwoord.quote:Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Des te dommer dan als je dat voor ogen houdt en naar de betekenis vraagt. Het zegt, zoals ik al zei, niets meer dan wat het regeltje er boven al zei.
heb nou al zin in de afleveringquote:
van die gelikte figuren in het publiek. VVD-stemmers.quote:Op maandag 11 april 2011 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk niet weer van dat businessunit-publiek...
Daar hoor ik dus ook bij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:54 schreef andre347 het volgende:
[..]
van die gelikte figuren in het publiek. VVD-stemmers.
Boskamp heeft in elk geval kijk op het spelletje, enige zelfspot en stelt zich niet heel erg aan.quote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het niet zo op clowns had...
leeft die man nog?quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Halcon het volgende:
Jammer dat Hugo Camps niet komt. Hugo is vrij kritisch over Cruijff. Wil hem weleens in discussie zien gaan met Derksen.
Vanwaar deze gefingeerde uitspraak? Bang dat een geflipte flippo naar MDI ijlt?quote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daar hoor ik dus ook bij.![]()
Liever dan PvdA-publiek die vanwege hun geloof geen bier mogen drinken.
Ik weet niet wat nou de rijkste buurt van Rotterdam is,quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is gezellig. Spangen is een leuke buurt.
Spangen in elk geval niet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat nou de rijkste buurt van Rotterdam is,
Elke wijk lijkt op de andere: verloedering en laagopgeleiden. Iedereen met hersenen wijkt uit naar Delft of Leiden, high-potential import-Rotterdammers logeren op universiteiten en hogescholen.
Jij bent vast wel geslaagd voor de cursus 'ironie herkennen', is het niet?quote:Op maandag 11 april 2011 20:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat nou de rijkste buurt van Rotterdam is,
Elke wijk lijkt op de andere: verloedering en laagopgeleiden. Iedereen met hersenen wijkt uit naar Delft of Leiden, high-potential import-Rotterdammers logeren op universiteiten en hogescholen.
Hillegersberg heeft goede stukken inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
Kralingen schijnt wel rijk te zijn. Hillegersberg.
daar is Hugo Borst ook altijd bij hopelijk schuift hij nog even aan tafelquote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Bayswater het volgende:
Tis bij het traditionele rood-witte mannendiner van Sparta, veel drank dus op de achtergrond.
Om dan vervolgens weer de hele uitzending zijn mond te houden, zoals de vorige keer dat hij aanschoof?quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar is Hugo Borst ook altijd bij hopelijk schuift hij nog even aan tafel
Borst is voor Feyenoord.quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar is Hugo Borst ook altijd bij hopelijk schuift hij nog even aan tafel
Klopt.quote:Op maandag 11 april 2011 20:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent vast wel geslaagd voor de cursus 'ironie herkennen', is het niet?
Ja, tegen het einde van de uitzending was hij altijd dronken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:28 schreef Morendo het volgende:
Genee zei toch een keer over Hugo Camps dat hij tijdens een uitzending een fles Jenever soldaat maakte, en daarna weer vrolijk terug reed naar Belgie?
Gaydon.quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Ricard0j het volgende:
Ze zitten weer bij Sparta, hebben ze hier een contract mee ofzo?
quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Symer het volgende:
Ze hebben de badkamer-equalizer aan staan.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:29 schreef Symer het volgende:
Ze hebben de badkamer-equalizer aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |