quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
NEE! Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort nieuwe namen heb ik gehoord!
ik wil degene zijn die de meest toppa's heeft geopend. Zo groet mijn e-penis 20cm nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:50 schreef conobram het volgende:
Julian je lult te veel, alweer een topic geopend.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef julian6 het volgende:
* Welkom in het zeventiende doldwaze voorprettopic van Lowlands 2011
Mark Ronson = Heldquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef TWP het volgende:
Van de twitter van Giel:
"Je hebt 't gehoord he: Mark Ronson bevestigt zichzelf net hier in de how voor Lowlands EN Pukkelpop!"
Zou Amy langs komen..............quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef TWP het volgende:
Van de twitter van Giel:
"Je hebt 't gehoord he: Mark Ronson bevestigt zichzelf net hier in de how voor Lowlands EN Pukkelpop!"
Hehe dat heb ik hier ook, maar nu ik er genoeg heb geluisterd en indirect weer gelinkt werd naar andere artiesten die (nog) niet op LL staan, heb ik weer een aantal GB aan muziek erbij die bijzonder lekker wegluisterd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Lips het volgende:
Voor mij zijn de meeste bevestigde namen helaas onbekend... Wil wel eens iets horen wat me iets zegt
Wel tijd genoeg nu om de onbekenden te leren kennen!!
...........................quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren al even voorgepret met de vriend waarmee ik het tentje in ga duiken.
Nee ik bedoel gisteren voorgepret zonder luchtbed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hé!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren al even voorgepret met de vriend waarmee ik het tentje in ga duiken.
jij bent de technische man toch? Fix ff een scriptje dat als je open nieuw deel doet alle cijfers een update krijgenquote:
Kan ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
jij bent de technische man toch? Fix ff een scriptje dat als je open nieuw deel doet alle cijfers een update krijgen
ow dat zijn er wel veel !quote:
Er is nog geen [LWL]quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is er nog geen immer falend meet topic?
Ja, regel dat eens ff achter de schermen, jij.quote:
wij gaan meeten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat zijn er wel veel !
ach ja ga wel met paar fokkers daarzo meeten maar dat komt meer omdat ik ze ook in het echt ken
Het kan..... maar dan moet foo fighters 4 dagen achter elkaar spelen (belgie, nederland, oostenrijk, duitsland) wat zeer onwaarschijnlijk is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoals verwacht Foo Fighters op Pukkelpop. Lowlands mag ook wel, of is dat al lang en breed gezegd dat dat niet gaat lukken?
En dan zouden ze dus op de vrijdag moeten spelen, op dezelfde dag als de Arctic Monkeys.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef portie het volgende:
[..]
Het kan..... maar dan moet foo fighters 4 dagen achter elkaar spelen (belgie, nederland, oostenrijk, duitsland) wat zeer onwaarschijnlijk is.
Afgelopen jaar was er volgens mij één om middernacht donderdag of vrijdag, ik weet iig nog dat ik er zaterdag pas aan dachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is er nog geen immer falend meet topic?
Hehe eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen die zo blij zijn met Mark Ronson hem wel eens live gezien? Het slechtste optreden wat ik in mijn leven gezien heb, drama
Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen die zo blij zijn met Mark Ronson hem wel eens live gezien? Het slechtste optreden wat ik in mijn leven gezien heb, drama
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.quote:
Ik mag met ze op de foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.
Je kan niet zeggen "live is het niks", want dat is dus niet altijd zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niks
Ja Ellie, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stem voor Ellie Goulding ook. Als die niet komt eet ik mijn hoed op.
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*Dquote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja klopt gewoon![]()
[..]
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!
jaquote:
waar staat dat ze komen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
Lees het es goed terug, en kijk dan es naar de accountnamenquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*D
Ik zie de garp alquote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Lees het es goed terug, en kijk dan es naar de accountnamen
Dan zullen ze toch geen afsluiter zijn? Dat kan Interpol toch niet?quote:Op zondag 10 april 2011 20:25 schreef theodoor9 het volgende:
Waar ik vorige keer nog niet zeker was of Interpol op de zondag zal staan, ben ik nu zeker.
http://livefestival.pl/news_86_en.html Hier staat te lezen dat ze vrijdags in Polen optreden.
En zaterdags dus highfield.
Ze staan dus op de zondag.
Props voor mexicaantje die mij bevestigde. Met hoofdletters.quote:
Denk het niet. Aangezien chemical brothers vrijdag of zondag kunnen (en ik ze wel verwacht), en arctic monkeys op vrijdag spelen, gok ik dat Interpol als voorlaatste in de Alpha staat met daarna The Chemical Brothers.quote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef portie het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch geen afsluiter zijn? Dat kan Interpol toch niet?
Ik. Op mijn rechterbilquote:
Deal.quote:Op zondag 10 april 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's een deal. Dan wil ik er mee op de foto.
Dit soort namen? http://www.lowlove.nl/nieuws/nieuwe-zelfbevestiging-swing-zazou (of was dat al bekend)quote:
Duurt lang!quote:Op maandag 11 april 2011 17:14 schreef vault_tec het volgende:
Liever wat meer. 26ste wordt veel voor pukkelpop bekend gemaakt dus hopelijk ook voor lowlands.
Zou wel mooi zijn als ze wel komen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef theodoor9 het volgende:
Dropkick Murphys komen ws niet:
staan 18 augustus op openair gampel
20 aug area 4
21 aug highfield
En ze staan op het frequency festival dat van 18-20 aug is. (19 augustus dus)
Hé bagger, had er wel zin in met die nieuwe cdquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef theodoor9 het volgende:
Dropkick Murphys komen ws niet:
staan 18 augustus op openair gampel
20 aug area 4
21 aug highfield
En ze staan op het frequency festival dat van 18-20 aug is. (19 augustus dus)
Ga je met pasen toch ff naar Paaspop in Schijndel! Daar komen zequote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hé bagger, had er wel zin in met die nieuwe cd
zat eraan te denken ja maar is toch net iets te veel geldquote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Ga je met pasen toch ff naar Paaspop in Schijndel! Daar komen ze
Ja festival stimuleert enorm om alle dagen te komen door de dagkaarten in verhouding duur te maken. Is overigens wel een super festival! Ga dit jaar al voor de 4e keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zat eraan te denken ja maar is toch net iets te veel geld
Hij had wel op zaterdag mogen komen van mijquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Paul Kalkbrenner op vrijdag en nieuw album op 3 juni.
Mij niet.quote:
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kalkbrenner zal toch wel s'nachts draaien?
Ach ik kan me er nu op voorbereiden.quote:
Nooooooooooo wayquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Aha yes yesquote:
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij had wel op zaterdag mogen komen van mij
Jammer zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Panic at the disco kunnen we ook vergeten, staan volgens hun facebookpagina alle 3 de dagen op andere festivals. Ik zal er niet van wakker liggen
] Dat klinkt al heel fijntjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gekquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimal
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
DITquote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijn
Al die 8 keer dat ik geweest ben is er altijd 1 D&B avond, ben er zelf alleen niet zo'n fan van, vind het wel lekker klinken, maar heel de avond gaat me vervelen, datzelfde heb ik met Electro.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
Deadmau5 stond vorig jaar met QOTSA en Plastikman tegelijk met Snow Patrol, dus zo zeker is dat niet, of schat ik Kalkbrenner nu te hoog in?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kalkbrenner zal toch wel s'nachts draaien?
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Deadmau5 stond vorig jaar met QOTSA en Plastikman tegelijk met Snow Patrol, dus zo zeker is dat niet, of schat ik Kalkbrenner nu te hoog in?
Hopen dat je gedachten kloppen danquote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef neilpad het volgende:
Ik had in me hoofd zitten dat The Strokes allang bevestigd waren..
Hoop in ieder geval wel dat ze komen.
Oke, dan had ik Kalkbrenner te hoog ingeschat :-P mooizo!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.
Inderdaad, hoogtepuntje!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Plastikman fuuuuuuuuuuuuuuu dat was vet.
Vorige keer met een kneiter van een hit stond hij volgens mij redelijk vroeg geprogrammeerd.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ware echte live shows he! En denk dat deze 2 een stukje groter zijn dan kalkbrenner, vooral Deadmau5 is ontiegelijk populair. Als kalkbrenner echt al op het einde van de avond speelt zou ik dat jammer vinden, denk niet dat ik er dan ga kijken.
Toen stond ie gewoon s'nachts tussen andere Techno dj's.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Vorige keer met een kneiter van een hit stond hij volgens mij redelijk vroeg geprogrammeerd.
die had ik vorig jaar al wel verwachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stem voor Ellie Goulding ook. Als die niet komt eet ik mijn hoed op.
quote:
jep tussen 2000 and one en Speedy Jquote:Op donderdag 14 april 2011 15:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Toen stond ie gewoon s'nachts tussen andere Techno dj's.
Heb een paar van de nummers ook live aan mogen horen en toen klonk het echt heel lekker. Er is trouwens op de hele cd geen zang.quote:
Inderdaad, rond die tijd staat er ook vrijwel altijd een act/dj met een show geprogrammeerd in de Bravo. Denk aan Vitalic, 2 Many DJ's, Groove Armada, Deadmau5 etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
één van mijn hoogtepunten vorig jaar!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Groove Armada, dat was me toch ook een partij vet.
ja tofquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Groove Armada, dat was me toch ook een partij vet.
Waar staat dat?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja tofen tof dat het nog steeds online staat
jammer dat we ze niet meer zullen zien
http://3voor12.vpro.nl/tv(...)41128679/43833895/74quote:
ze zijn gestoptquote:En hoezo niet?
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef TripleP het volgende:
Ik ga wel naar lowlandssss want ik ga gratis naar Dour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |