quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
NEE! Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 07:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort nieuwe namen heb ik gehoord!
ik wil degene zijn die de meest toppa's heeft geopend. Zo groet mijn e-penis 20cm nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:50 schreef conobram het volgende:
Julian je lult te veel, alweer een topic geopend.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef julian6 het volgende:
* Welkom in het zeventiende doldwaze voorprettopic van Lowlands 2011
Mark Ronson = Heldquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef TWP het volgende:
Van de twitter van Giel:
"Je hebt 't gehoord he: Mark Ronson bevestigt zichzelf net hier in de how voor Lowlands EN Pukkelpop!"
Zou Amy langs komen..............quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:52 schreef TWP het volgende:
Van de twitter van Giel:
"Je hebt 't gehoord he: Mark Ronson bevestigt zichzelf net hier in de how voor Lowlands EN Pukkelpop!"
Hehe dat heb ik hier ook, maar nu ik er genoeg heb geluisterd en indirect weer gelinkt werd naar andere artiesten die (nog) niet op LL staan, heb ik weer een aantal GB aan muziek erbij die bijzonder lekker wegluisterd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Lips het volgende:
Voor mij zijn de meeste bevestigde namen helaas onbekend... Wil wel eens iets horen wat me iets zegt
Wel tijd genoeg nu om de onbekenden te leren kennen!!
...........................quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren al even voorgepret met de vriend waarmee ik het tentje in ga duiken.
Nee ik bedoel gisteren voorgepret zonder luchtbed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hé!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Gisteren al even voorgepret met de vriend waarmee ik het tentje in ga duiken.
jij bent de technische man toch? Fix ff een scriptje dat als je open nieuw deel doet alle cijfers een update krijgenquote:
Kan ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
jij bent de technische man toch? Fix ff een scriptje dat als je open nieuw deel doet alle cijfers een update krijgen
ow dat zijn er wel veel !quote:
Er is nog geen [LWL]quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is er nog geen immer falend meet topic?
Ja, regel dat eens ff achter de schermen, jij.quote:
wij gaan meeten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:11 schreef genakt het volgende:
[..]
ow dat zijn er wel veel !
ach ja ga wel met paar fokkers daarzo meeten maar dat komt meer omdat ik ze ook in het echt ken
Het kan..... maar dan moet foo fighters 4 dagen achter elkaar spelen (belgie, nederland, oostenrijk, duitsland) wat zeer onwaarschijnlijk is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:09 schreef Gitaarmat het volgende:
Zoals verwacht Foo Fighters op Pukkelpop. Lowlands mag ook wel, of is dat al lang en breed gezegd dat dat niet gaat lukken?
En dan zouden ze dus op de vrijdag moeten spelen, op dezelfde dag als de Arctic Monkeys.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef portie het volgende:
[..]
Het kan..... maar dan moet foo fighters 4 dagen achter elkaar spelen (belgie, nederland, oostenrijk, duitsland) wat zeer onwaarschijnlijk is.
Afgelopen jaar was er volgens mij één om middernacht donderdag of vrijdag, ik weet iig nog dat ik er zaterdag pas aan dachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is er nog geen immer falend meet topic?
Hehe eens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen die zo blij zijn met Mark Ronson hem wel eens live gezien? Het slechtste optreden wat ik in mijn leven gezien heb, drama
Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen die zo blij zijn met Mark Ronson hem wel eens live gezien? Het slechtste optreden wat ik in mijn leven gezien heb, drama
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.quote:
Ik mag met ze op de foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.
Je kan niet zeggen "live is het niks", want dat is dus niet altijd zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niks
Ja Ellie, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stem voor Ellie Goulding ook. Als die niet komt eet ik mijn hoed op.
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*Dquote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja klopt gewoon![]()
[..]
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!
jaquote:
waar staat dat ze komen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
Lees het es goed terug, en kijk dan es naar de accountnamenquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*D
Ik zie de garp alquote:Op zondag 10 april 2011 13:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Lees het es goed terug, en kijk dan es naar de accountnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |