Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef MaJo het volgende:
Hebben de mensen die zo blij zijn met Mark Ronson hem wel eens live gezien? Het slechtste optreden wat ik in mijn leven gezien heb, drama
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik heb hem drie jaar geleden op North Sea Jazz gezien, wat ik best vet vond.
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.quote:
Ik mag met ze op de foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
100 % zeker!! Gaat een mooi feestje worden kan ik je vertellen.
Je kan niet zeggen "live is het niks", want dat is dus niet altijd zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst in Paradiso gezien en dat was echt slecht. De zangers konden niet zingen en hij staat een beetje op de toetsen te rammen. Laat hem maar lekker produceren, maar live is het niks
Ja Ellie, leuk!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik stem voor Ellie Goulding ook. Als die niet komt eet ik mijn hoed op.
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:07 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Ja,weet ik, heb ze al een paar keer gezien. Beste nieuws tot nu toe!
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*Dquote:Op zondag 10 april 2011 11:01 schreef N-E-R-D het volgende:
Ja klopt gewoon![]()
[..]
Als je nou met N-E-R-D op de foto wil kan ik dat voor je regelen!
jaquote:
waar staat dat ze komen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Public Enemy is aan het touren en die mogen van mij wel komen.
[..]
Lees het es goed terug, en kijk dan es naar de accountnamenquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil met N-E-R-D op de foto, maar niet met N*E*R*D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |