Hij had wel op zaterdag mogen komen van mijquote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef N-E-R-D het volgende:
Paul Kalkbrenner op vrijdag en nieuw album op 3 juni.
Mij niet.quote:
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef theodoor9 het volgende:
Kalkbrenner zal toch wel s'nachts draaien?
Ach ik kan me er nu op voorbereiden.quote:
Nooooooooooo wayquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Aha yes yesquote:
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimalquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij had wel op zaterdag mogen komen van mij
Jammer zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Panic at the disco kunnen we ook vergeten, staan volgens hun facebookpagina alle 3 de dagen op andere festivals. Ik zal er niet van wakker liggen
] Dat klinkt al heel fijntjesquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je ook al een beetje op de nieuwe cd voorbereiden.
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gekquote:Op donderdag 14 april 2011 10:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Zaterdag is normaal ook de traditionele Technoavond in de Bravo, mischien nu wel 2 avonden Techno / minimal
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
DITquote:Op donderdag 14 april 2011 12:20 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
eensch! Hoop dat er wat grote namen staan, of in ieder geval namen van Hospital Records, dat zou wel lekker zijn
Al die 8 keer dat ik geweest ben is er altijd 1 D&B avond, ben er zelf alleen niet zo'n fan van, vind het wel lekker klinken, maar heel de avond gaat me vervelen, datzelfde heb ik met Electro.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Minimaal 1 avond drum 'n bass zoals vorig jaar anders word ik gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |