Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
ik heb drie van de sunshines besteld... apple, tanzy en fayequote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wil die Zoya Summer dingesen... zitten zulke mooie kleurtjes bij
PM jij me je bankrekeningnummert nog ff?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
En weer thuis. Vandaag weer lekker het bedrijf vertegenwoordigd door te netwerken
Sjaan.. Falert dat je bent lol....
Deze maand is de laatste maand dat ik ga falen.. Daarna ga ik sparen. Veul.. Iets met een nieuwe keuken en een bruiloft ofzoSparen is mijn ding niet
Whihihi!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.
Ben altijd bang dat ik me een keertje ga vergissen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net Nfu Oh 51 opgedaan
5 lagen dus bb moest net mijn riem losmaken toen ik ging pissen
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.
Ben altijd bang dat ik me een keertje ga vergissen
Ik heb er vroeger wel eens mijn pukkels mee afgedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerik rook het net voordat ik naar mn ogen ging
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze staan niet eens bij elkaar in de buurt!
Begin mn draai weer een beetje te vinden geloof ik!!quote:
meldtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerik rook het net voordat ik naar mn ogen ging
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze staan niet eens bij elkaar in de buurt!
best effectief!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger wel eens mijn pukkels mee afgedaan
Auw!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Pain...quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hopelijk merkte je t ook optijd?quote:
nee, maar ik hou van pijnquote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Pain...
[..]
Hopelijk merkte je t ook optijd?
Ja..Ik had echt zoiets van WTF! Vond dat ze het best leuk deden, had dr ook gewaarschuwd dat ze in het begin wel eens behoorlijk "op hun bek" zouden gaan...Krijg je opeens dit!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Was niet prettig idd![]()
@vamp fijn! Had het gelezen van je dochter echt goed
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
1. I'm so goth, I got a tattoo of celtic knotwork starting at the top of my head, winding all the way down my body, and trailing five feet behind me on the floor.
2. I'm so goth I AM a tattoo.
3. I'm so goth my name is "Tattoo" and I was on Fantasy Island.
4. I'm so goth, in preschool, the only crayon I used was black.
5. I 'm so goth I use black cotton balls.
6. I'm so goth I dyed my shadow black.
7. I'm so goth I dyed my belly button black.
8. I'm so goth my pupils are black.
9. I'm so goth my black is blacker than your black. I call it "black black."
10. I'm so goth, whenever I walk into a room, all the lights go out.
11. I'm so goth the people in the grocery store have refused to sell me any cereal other than Count Chocula.
12. I'm so goth people ask me to AUTOGRAPH boxes of Count Chocula.
13. I'm so goth people touch me and they BECOME goth. They say, "Oh no, now I'm goth!"
14. I'm so goth I wear sunglasses when I open the refrigerator.
15. I'm so goth I don't paint my nails black--I bash them with a hammer.
16. I'm so goth I died and didn't notice.
17. I'm so goth, whenever I knock on somebody's door they give me candy.
18. I'm so goth I write everything on black paper with a black pen in the dark and can never read what the hell I've written!
19. I'm so goth, I'm not only "goth," but also "gothe" "goff" "gawth" "gauwth" "gothic" "gothik" "gothique" and "gawfickk" and soon I hope to be "gauewthickueu."
20. I'm so goth I make Richard Simmons sad.
21. I'm so goth I steal your Happy Meal.
22. I'm so goth I offered to sell my soul to the devil and he wouldn't take it!
23. I'm so goth, when I stop pouting, people ask, "What are YOU so happy about?"
24. I'm so goth, when I go outside, the sun sets.
25. I'm so goth the smile muscles in my face have atrophied.
26. I'm so goth the smile muscles in my face never GREW. What's a smile?
27. I'm so goth, when I was born, the doctor asked me, "What's with the shades?"
28. I'm so goth I say things like "eternally yours in darkness" and "love and darkness" and "may the eternal darkness of the abyss enrapture and enshroud you in its infernal sickly sweet embrace."
29. I'm so goth I'm a mime.
30. I'm so goth I don't use fabric softener, because I like pain.
31. I'm so goth I'm shocked by heterosexuality.
32. I'm so goth I set off airport metal detectors from ten feet away with all my jewelry.
33. I'm so goth I'm the only REAL goth.
34. I'm so goth I have rigor mortis whenever I'm with my girlfriend.
35. I'm so goth I smoke cloves in the shower.
36. I'm so goth I killed myself . . . twice.
37. I'm so goth a little rain cloud follows me wherever I go and rains on me.
38. I'm so goth I AM the rain cloud.
39. I'm so goth I'm more goth than anyone else.
40. I'm so goth my diapers were pvc.
41. I'm so goth I got my medulla oblongata pierced.
42. I'm so goth I got my mom pierced.
43. I'm so goth I pierced all my tattoos.
44. I'm so goth it takes me an hour and a half to get dressed.
45. I'm so goth it takes me longer to get UNdressed.
46. I'm so goth I'm dead.
47. I'm so goth I think electrical tape is a fashion accessory.
48. I'm so goth I carry black food dye around in case I have to eat anything that's not black.
49. I'm so goth I look like Michael Jackson.
50. I'm so goth, in preschool, all my drawings were titled, "DEATH."
51. I'm so goth, in high school, all my papers were titled, "DEATH."
52. I'm so goth my mom is a ninja.
53. I'm so goth all ninjas are my mom.
54. I'm so goth, as soon as I was born I put eyeliner on. And I put on too much.
55. I'm so goth I slather on spf 45 before I open the refrigerator.
56. I'm so goth I think Jesus might have been a vampire.
57. I'm so goth I wore corsets in preschool.
58. I'm so goth I wonder if my dog's collar would look better on me.
59. I'm so goth I KNOW my dog's collar looks better on me.
60. I'm so goth I stole my dog's collar.
61. I'm so goth, when I was born, I asked for a light for my clove.
62. I'm so goth I ate a Happy Meal . . . because I like to live dangerous.
63. I'm so goth little kids are mesmerized by my appearance.
64. I'm so goth parents leg their kids when they see them mesmerized by my appearance.
65. I'me soe gothe ie thinke puttinge e'se one thee endse ofe mye wordse ise medaevale ande deepe.
66. I'm so goth I've been banned.
67. I'm so goth nobody understands me, especially when I say, "the boom boom like shockalocka!!! flibbaflobba!!!"
68. I'm so goth I don't take my medications, so I can be more goth.
69. I'm so goth, when I was born the doctor slapped me and I didn't cry.
70. I'm so goth I make flowers wilt.
71. I'm so goth I like them better that way.
72. I'm so goth I punched a care bear.
73. I'm so goth I think saying "oh my goth" is cute.
74. I'm so goth, when I smile people ask me what's wrong.
75. I'm so goth little old ladies in walkers cross the street to insult me.
76. I'm so goth I keep getting hit on by necrophiliacs!
77. I'm so goth I rooted for Gargamel.
78. I'm so goth I practice my blank stare in the mirror.
79. I'm so goth I tried to be a hippie once and hugged a tree--and it died.
80. I'm so goth that when I moved into Mr. Roger's neighborhood, he moved away!
81. I'm so goth I pierced both my nipples--does that shock you?--then I went to the genetic engineering lab and had my genetic structure altered to grow another nipple, then I had THAT one pierced.
82. I'm so goth I have carpal tunnel syndrome from constantly putting the back of my hand to my forehead.
83. I'm so goth that whenever I walk into a room, you hear "Toccata and fugue in D minor."
84. I'm so goth I listen to The Sisters of Mercy and Bauhaus simultaneously at midnight in a graveyard sitting in a pentagram surrounded by candles & and oh, there's a full moon & and then I die. And then I come back to life. And then I die again & tragically.
85. I'm so goth I have actually seriously uttered the phrase, "the darkest dark of the dark darkness."
86. I'm so goth I tried to use Cheer . . . it cried.
87. I'm so goth, when I'm sleeping people come and check my pulse.
88. I'm so goth I don't have a pulse.
89. I'm so goth I know what pvc stands for.
90. I'm so goth the people at the suicide hotline have asked me to stop calling.
91. I'm so goth I wear pvc pajamas.
92. I'm so goth I'm catholic.
93. I'm so goth nuns and priests resent me because I look cooler in black than them.
94. I'm so goth I changed my name to Mystryss Darque Wintyr Nyght Rayn Ravyn.
95. I'm so goth I don't have a name. I'm just "goth."
96. I'm so goth all I do is sit around and talk about how goth I am.
97. I'm so goth I always use the word "goth" instead of "got."
98. I'm so goth every sentence I say has the word "goth" in it.
And finally...
99. I'm so goth I'm the only person who understands what goth REALLY is, and I'm not telling you!
Ik wacht wel ff tot Bubs ze heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb drie van de sunshines besteld... apple, tanzy en faye
Fuck die mis ik echt erg. Krentenbol met boter en kaasquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Krentebollen
Netwerkservices die crashen op de vrijdagmiddag
had ik best voor je mee kunnen nemen!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Fuck die mis ik echt erg. Krentenbol met boter en kaas
Dat vind ik echte SQ lakjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Swatches van de Touring America collectie van Opi
http://www.fashionpolish.(...)ring-america_07.html
Hebbeh!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
meh....quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik wilquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
quote:
Apenheul!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier hebben ze nog steeds niks van de nieuwe collecties, stommerds
![]()
Dit weekend gaan wij naar de apenheul
Hij is hartstikke sheerquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier hebben ze nog steeds niks van de nieuwe collecties, stommerds
![]()
Dit weekend gaan wij naar de apenheul
Gelukkig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, geen longontsteking. Alleen een lekke band toen ik weg wilde bij de dokter.
hahah, ja, dat heb ik ook altijd op dat soort kind-vriendelijke locatiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Apenheul!!
Tip: neem engelengeduld mee.... al die kutkinders die daar rond lopen te rennen wil je op hun bakkes slaan....
ohwquote:
en wat is het geworden?quote:
Naast de topcoat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat is het geworden?
ik heb kennelijk zo lang mijn nagels niet meer gelakt, dat ik niet meer weet waar mijnn basecoat is![]()
Purplelized Catricequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat is het geworden?
ik heb kennelijk zo lang mijn nagels niet meer gelakt, dat ik niet meer weet waar mijnn basecoat is![]()
Ach, als ik 't niet gedaan zou hebben, had ik het heel het weekend op m'n heupen gehad. Nu kan ik tenminste ontspannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Purplelized Catrice
Forget-Me-Not Catrice
Out Of My Mind Essence
Mystic Mermaid Essence
Gramercy Glitz NYC
En zo'n remover pen.
@Deb klote zeg
Omg hoe lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Ik zit hier trots te stralen,mijn jongste muppie,bijna veertien maanden,stapt hier parmantig rond in der pyjama. Nu even nagelgerelateerd,gister een leerling; juf juf,heb je de nieuwe lakjes van Catrice al gezien? Die zijn mooi he?! En als reactie op mijn crackle; hee,is die van Essence? Future SHJN Fokker!
Aaahh wat lief van je muppiequote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Ik zit hier trots te stralen,mijn jongste muppie,bijna veertien maanden,stapt hier parmantig rond in der pyjama. Nu even nagelgerelateerd,gister een leerling; juf juf,heb je de nieuwe lakjes van Catrice al gezien? Die zijn mooi he?! En als reactie op mijn crackle; hee,is die van Essence? Future SHJN Fokker!
Oooooh wat tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Daarom zitten die van ons voortaan in de keukenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
miljaar, ik ben denk ik wel 20 keer wakker geworden vannacht. Wanneer zou poes doorkrijgen dat ze de deur echt niet open krijgt?
ze mogen niet beneden nu want schoonpapa komt vandaag, die is wel zo walgelijk allergisch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom zitten die van ons voortaan in de keuken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mogen niet beneden nu want schoonpapa komt vandaag, die is wel zo walgelijk allergisch.
En de drie musketeers samen in de studeerkamer opsluiten wordt een bloedbad, plus dat ze dan zo mogelijk nog meer herrie maken. eerdaags krijgt ze m'n glas water over d'r kop heen
Die rooie! Wantsquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Deel 2 van de Opi Touring America collectie
http://www.fashionpolish.(...)ring-america_08.html
Ook fijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
het hoesten is zo goed als over, het heeft nu plaatsgemaakt voor 10 niezen per minuut
PUPPIEEEEEEEE!!!!!quote:
Oh baby nijns...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PUPPIEEEEEEEE!!!!!
Mijn dinnetje is vandaag bij een baby nijn wezen kijken.
OPI Are We There Yet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Deel 2 van de Opi Touring America collectie
http://www.fashionpolish.(...)ring-america_08.html
Merk, de kleuren gooi ik bewust door elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously.. Hoe lakken jullie de wielen: puur op kleur? Of op kleur én op merk? Of op merk.
Wat een drama zeg. *stopt wielen weer in kast*
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Merk, de kleuren gooi ik bewust door elkaar.
ik lak alles door elkaar heen want anders heb je allemaal halve wielen enzeu, ik lak dus eigenlijk op aankoopsdatumquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously.. Hoe lakken jullie de wielen: puur op kleur? Of op kleur én op merk? Of op merk.
Wat een drama zeg. *stopt wielen weer in kast*
Welke brillen heb je gezienquote:
Mooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een heerlijke dag, ontzettend veel geklust en opgeruimd, alleen de zolder moet nu nog fors aan kant worden gemaakt. Ik ben zo gelukkig met ons nieuwe huisje!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, kneus meldt zich
Wij lekker op de scooter naar Bels, terrasje pakken.... Wij in Bels: Rijkswacht: 'stopt u even, mevrouw'. Maar natuurlijk!
Blijkt dat je in Bels ook op een snorscooter een helm moet dragen... weet ik veel!! Hij was zo aardig om ons 1 bon te geven, ipv van ieder een... daag, 50 ekkies![]()
Oh, en of we per direct België weer wilden verlaten.... bwhehehe
Echt, kneuzenactie weer
Het was ook echt zo van: wilt u even stoppen? Ja hoor!! (ik dacht echt: ik doe niks foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me dit haha.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was ook echt zo van: wilt u even stoppen? Ja hoor!! (ik dacht echt: ik doe niks fout)
'u moet in België altijd een helm dragen'
Whut? Really??Agent: Ja
![]()
Wij: Oh, kak![]()
![]()
En daarna op de scooter pieste ik bijna in mijn broek van het lachen, bwhehehe!
Whihi, die was al lang blij dat ze zich niet hoefde te legitimeren, want ze had niks bij zichquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]Hahaha ik zie jouw
ook echt zo van 'ja kan ook alleen met haar'
![]()
Hahhaa echt een heel groot deel van jouw posts daar gaat over lekker etenquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Diconnected het volgende:
Omg doggie![]()
Zo net een Java chip frappuccino gehaaldomg wat een hemels drankje
Ja ik weet. Echt ergquote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhaa echt een heel groot deel van jouw posts daar gaat over lekker eten![]()
Samson!moet zeggen dat ik echt haat heb aan honden maar dit wel heel lief vind! Hij knuffelt dat ratje gewoon
![]()
Vamp wat super van je dochter! Gelukkig maar dat het uiteindelijk doorging.. Ben heel benieuwd naar morgen!
Dat is geen puppie! wat is ie groot!quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan puppies zo snel stuk?
[ afbeelding ]
Jawel hij is pas 11 weekjes!quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is geen puppie! wat is ie groot!
I knowquote:
Hiiiiiiiihiiiiii puppiequote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat fijn ook dat je dr zo blij mee bentquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef zoeperzazke het volgende:
thnx voor alle reacties! Ik ben er zo gelukkig meeVandaag de zolder een beetje aan kant gemaakt, zal daar ook nog foto's van neerzetten
OMFGquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo weer in Amsterdam
Mamma en haar vriend gaan trouwen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo weer in Amsterdam
Mamma en haar vriend gaan trouwen
quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
waarom dacht ik om 8:00 dat het wel een goed idee zou zijn om weer naar het werk te gaan?
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje![]()
![]()
![]()
Kat is nu weer binnen zonder speeltje
Beestenquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
![]()
![]()
Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekesquote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat TD wel es die pirates collectie te koop mag gooien!
@Debs; niet lekker het zonnetje in?
die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekesbest knus!
Altijd handigquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!quote:Op maandag 11 april 2011 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd handig.
Sjoerd kroop daarstraks in het dekbed.. en toen ik 'm terugduwde met m'n voet viel 'ie keihard aan.
Sollyquote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!
BUBSEL STOMME NIEUWSBRIEF! Nou wil ik die nubar topcoat
En vervolgens toch weer knuffelen hequote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!
BUBSEL STOMME NIEUWSBRIEF! Nou wil ik die nubar topcoat
Wheeeee!! Wat een droppie!!quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Puckzzzie toch, wat een naaistreek van het bedrijf zeg! Maar wel fijn dat Friesland leuk was.quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wheeeee!! Wat een droppie!!
Ik heb jullie ernstig verwaarloosd, I know and I'm sorry![]()
Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug
Gisteren genoten van het prachtige weer.
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen![]()
Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoķķķ lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen
Naaistreek is naaierig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen![]()
Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoķķķ lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen
heb hem voor t weekend besteld, hoop dat ie snel binnen komt!quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naaistreek is naaierig.
Aqua base icm Nfu-oh holo is hendig.
dat meen je nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gek beestquote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald
netjes meiskequote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gek beest
Puckz, lekker lullíg voor je vriendin/collega.Hopelijk vind ze snel ander werk.
Vandaag weer es een mondeling gehad, ging wel goedNu nog een zooi opdrachten maken en leren tegelijk, woensdag weer een toets.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald
bahquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Deze foto wordt gehypet op Lookbook, nou, ik vind het maar eng. Wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik word er ook niet blij van. Voor een luie zaterdag op de bank, ok. Maar dat hoeft niemand te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja zeg, moeten ze dat niet hip gaan maken nu ik m'n haar eindelijk onder controle heb.
De hobbezaklook ben ik geen voorstander van trouwens.
Daar heb ik m'n badjas voor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van. Voor een luie zaterdag op de bank, ok. Maar dat hoeft niemand te zien.
Ik zie een hoofd, maar waar is de rest van dat meisje?quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Deze foto wordt gehypet op Lookbook, nou, ik vind het maar eng. Wat jullie?
[ afbeelding ]
Al gedefragmenteerd? Kan ook best schelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
Die hoeft dus niet bij mij te komen poetsen. Ik wil wel graag zien dat er wat gebeurt is als je zegt dat je de keuken hebt schoongemaakt
Ik ben mijn laptop aan het schoonmaken trouwens. Die van mijn vriendin (ja die ook net haar baan kwijt is) haar laptop is gecrashed. Mén!! Zo'n laptop is nog erger dan een zolder! Wat een zooi heb je vergaard in 6 jaar zeg
Maar nog steeds maar 8 gig beschikbaar op de C schijf die in totaal 50 gig is. En ik kan niet vinden wie of wat al die ruimte opslokt![]()
En 50 gig is zelfs als zielig weinig
Yay!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:42 schreef Diconnected het volgende:
Moeders gaat bellen vandaag voor omboeken van tickets
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
Lig je rustig wakker te worden, springt dit ineens op je bed:
[ afbeelding ]
Ohai!! IK BEN OOK WAKKER!!!![]()
![]()
(Sien mag eigenlijk niet boven.... om dit soort taferelen)
sientjeeequote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Lang leve de NSquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Dwyn het volgende:
Geen treinen is geen school.![]()
Ga ik thuis maar wat nuttigs doen ofzo.
Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik heb nog nooit van een beroep gehoord waarbij je geen recht hebt op vrije dagen, ongeacht wanneer in het jaar je begint. (afgezien van als je een 0-uren contract hebt).quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Gelukkig Sjaan dat het over is
Heeft iemand van jullie verstand van rechten? Volgens mn werkgever heb ik geen recht op vrije dagen want dat zit bij mn salaris in (200 vette euros per maand voor 45 u werken per week) maar ik las dat je wettelijk recht hebt om 4* het aantal uren dat je werkt per week, per jaar. Deze uren komen vrij op 31 december maar omdat je niet die dag al die uren op kunt maken mag je dat gedurende het jaar doen.
Maar ik las ook dat je een jaar recht moet hebben op loon, en ik werk hier 5 maanden. Heeft iemand die korter dan een jaar werkt dan geen recht op vrije dagen? Want ze zijn juist in het leven geroepen om werknemers te beschermen.. (En ik word dus keihard uitgebuit)
Het is een stage toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie verstand van rechten? Volgens mn werkgever heb ik geen recht op vrije dagen want dat zit bij mn salaris in (200 vette euros per maand voor 45 u werken per week) maar ik las dat je wettelijk recht hebt om 4* het aantal uren dat je werkt per week, per jaar. Deze uren komen vrij op 31 december maar omdat je niet die dag al die uren op kunt maken mag je dat gedurende het jaar doen.
Maar ik las ook dat je een jaar recht moet hebben op loon, en ik werk hier 5 maanden. Heeft iemand die korter dan een jaar werkt dan geen recht op vrije dagen? Want ze zijn juist in het leven geroepen om werknemers te beschermen.. (En ik word dus keihard uitgebuit)
Ik heb het even opgezocht. Art. 7:634 BW lid 1 en 2.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Jaaa het is weer wat minderquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan: Fijn dat de pijn een beetje weg is!!
Oh, enne, ik ben morgenmiddag waarschijnlijk in Amsterdam
Bwheheh, verstandig dan!! Respect, als je al misselijk was, dat je de krokante kip durfde te etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa het is weer wat minderdaarom op de BBQ ook maar geen drank genomen, zonder drank had ik de hele tijd het idee al dat ik moest kotsen
Wat ga je in amsterdam doeeeen
WAT WAT WAAROM EN WAAROM IK NEIT EN ENENENENENENENN!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en een 20% kortingskaart halen bij de MAC-store, omdat ik leerling visagiste ben![]()
Mevrouwtje jouw kipjes en lammetjes waren heerlijk hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheheh, verstandig dan!! Respect, als je al misselijk was, dat je de krokante kip durfde te eten
Ik ga shoppennnnn!!!
Nou, omdat visagiequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT WAT WAAROM EN WAAROM IK NEIT EN ENENENENENENENN!
Haha, ja, dat is waar... Bij BBQ hoort wel een beetje een fik-smaakjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mevrouwtje jouw kipjes en lammetjes waren heerlijk hoorbij BBQen hoort nou eenmaal bij dat dingen wat krokant en zwartig worden, boeiend en gewoon naar binnen rammen met een sausje
heb je een ierse wolfshond?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Haha, nee hoor! Een kruising tussen een Koningspoedel en een Mechelse Herderquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en een 20% kortingskaart halen bij de MAC-store, omdat ik leerling visagiste ben![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
mamma belt net dat jill een epileptische aanval heeft gehad
Dat is als je echt al visagist bent, en al opdrachten hebt die je kunt laten zien, dan krijg je 40%!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
dat was vroeger toch altijd 40%? Of is dat alleen in Amerika?
jeetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
hondje kan niet meer op dr pootjes staan
Ach gossie!! Wat zielig!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
hondje kan niet meer op dr pootjes staan
Geen idee mamma zit nu bij de dokter dus even afwachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach gossie!! Wat zielig!!
Hoe is het inmiddels met dogsie?
Oh was alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Priem en Sharaan, ik heb net jullie centjes overgemaakt, sorry voor de vertragings
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer komen de nieuwe ChG lakjes nou es online?
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh was alweer vergetenzijn die lakjes er nou al eeees?
[..]
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenen
ohja paste niet dus ik had ze apart gedaan,quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakking
Heb Unripened al 3 dagen op
Waarvoor moet je gekeurd worden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
ik vind je wel goedgekeurd hoor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.quote:
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
oh bummerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
die dusquote:
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel dat voor mij makkelijk praten is, met m'n lief z'n aandelenpotje
Dat niet, maar dat betekent niet dat ik er blij van word.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?
Scheel (en daardoor dubbelzicht).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh bummerik keek vroeger scheel en heb ook operatie gehad
wat voor operatie had je?
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboeken
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Net nagelfile bijgewerkt, score: ik heb alweer net zoveel als voordat ik er 50 verkocht.
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.
En nee, ik heb geen zin om een ander plaatje te zoeken. Te lui enzulks.
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranje
En natuurlijk de zwarte creditcard
Hail!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.
Die zwarte is wel chill.(En al ruim een maand ongebruikt, ik ga vooruit.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail!Niet eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens!Ja, dat wil ook wel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa dat dus sqgeld staat er gelijk op
Ben ooit es op kos geweest, best ok maar niet voor al te langvolgens mij heeft griekenland wel eilanden die toffer zijn
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil alleen wel graag aangeven dat ik geeeeeen appartement naast een groep Britten wil. Kan je dat vragen?
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toeristquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.
Samos vond ik echt heerlijk, er is geen aars te doen, het stikt er van de bejaarden, en je rijdt in 1 dag het eiland rond. En toch is er genoeg te zien om een week bezig te blijven.
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy vanquote:
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toerist
Niet echt een rustige vakantie dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy van
Same herequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjes
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
http://www.elizawashere.n(...)_hill.htm?view=fotos
September!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!
wanneer gaan we?
Kun je niet iemand vragen om voor de dieren te zorgen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit ook te kijken naar een vakantie in september, maar weet nog niet waarheen.... Zit natuurlijk met de poezels, dus kan niet te ver weg....Maar we vinden wel wat. September is overigens ideaal, heerlijk rustige vakantiemaand
20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
September!
Eerst eens kijken of ik voor die tijd nog een 20 kilo kan ditchen
Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je doodquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerkt
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmnee, de cavia's natuurlijk wel, maar de katten aan iemand anders overlaten.... behalve dat ik niet zou weten aan wie, kan Spot echt niet alleen zijn. Als je een sphynx neemt, neem je in dat opzicht een kind in huis. Toen Paul een weekend weg was, was hij helemaal uit zijn doen en toen Paul terug was, was hij compleet hysterisch blij.... Dus al laten we de meiden thuis, Spot thuislaten is geen optie....
Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch?Kan heus wel een nachtje weg hoor, maar langer dan dat.... En dan moet de vakantiewoning ook per se een halletje hebben, want Spot vliegt weg voor je het weet. Dat is ook het probleem met een oppas: stel dat er een kat wegvliegt als oppas de deur opendoet...
Nee maar ik beodel al zou ik al 5 kilo af moeten vallen ofzo, ik kan niets laten staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je dood
[..]
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen
kids kunnen altijd mee t vliegtuig inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden
Maakt mij verder niet uit hoor, ik snap dat het lijkt alsof ik constant die kat loop af te zeiken, maar het lijkt me gewoon verdomd lastig om voor een kat zoveel van je eigen vrijheid in te leveren. Terwijl katten juist over het algemeen zo hendig zijn juist omdat ze zelfredzaam zijn
ja, ook eerder dan 15 jaar, maar goed, ik bedoelde dat er bij een kind progressie in zit en bij een kat niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kids kunnen altijd mee t vliegtuig inhendig! goedkoop is t niet met koters op vakantie
Mja, Spot zal toch geen vijftien worden, mag al blij zijn als hij de vijf haalt, maar dat wist ik toen we hem kochtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden
Overigens ziet dit er echt geweldig uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
Tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
Fancy schmancy! Maar wel hipquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Wij gaan hierheen. Wel redelijk in het hoogseizoen, maar wil het gewoon een beetje afwisselen, dan een avond de kroeg in en dan een avond lekker uit eten en andere dingen doen.
We moeten beide namelijk een beetje geven en nemen, vriendlief houd niet zo van uitgaan en ik juist wel.
http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
Dat heb ik zelfs nog liever! Maar de schoolvakanties krijg ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje voor Jillie!
Hoop terugleeswerk, wat me bij bleef:
@ princess-a, omdat een stage een heel ander soort dienstverband is dan een arbeidsovereenkomst heb je ook andere rechten. Meestal gelden dus gewoon de schoolvakanties, en heb je geen losse vrije dagen.
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemersquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had met mijn stage ook geen schoolvakanties hoor, bij geen enkele!
Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd
Dat is zo irritant...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.
En omdat ik het zelf deed KAN IK NIEMAND ANDERS DE SCHULD GEVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er even uit, nu ga ik nieuwe cola inschenken en bijlezen.
Oh menquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.
Maar wel raar dat je geen tijd krijgt om aan school te besteden.
Oh noes! balen balen balenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.
En omdat ik het zelf deed KAN IK NIEMAND ANDERS DE SCHULD GEVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er even uit, nu ga ik nieuwe cola inschenken en bijlezen.
Heeerlijk! Helemaal in je eentjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
Morgen shopdag!! Eerst naar Rotterdam naar de Primark, dan door naar Amsterdam om verder te shoppen! En dat alles lekker in mijn eentje
Sjaan: Fijn dat dogsie het weer doet
stagevergoeding is nieti verplicht, dus wees blij met 200 euro? ik kreeg helemaal nietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd
ik ben ook geopereerd voor scheelt kijken en heb de keuring nooit gehad, 3 vrienden van mij ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
zo, cola.. sigaret... zennnnnn.
@ijsdraakje
Kan je mij wat meer vertellen over die keuring?
Ik wil namelijk binnen nu en heel snel gaan beginnen met rijlessen, maar wordt een beetje nerveus van jouw verhaal.
Ik ben aan mijn ogen geopereerd toen ik 5 was wegens scheel zijn. Moet je dan een extra keuring? En wat wordt er dan getest, want mijn ogen werken niet geheel optimaal samen..
En 4 maanden wachten alleen op die keuring?
Ik heb namelijk de hoop m'n rijbewijs zo snel mogelijk te halen, 4 maanden is eigenlijk al te lang(maar tegelijk heb ik nog niks uitgezocht, misschien duren andere dingen ook wel langer
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |