Ja ik weet. Echt ergquote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahhaa echt een heel groot deel van jouw posts daar gaat over lekker eten![]()
Samson!moet zeggen dat ik echt haat heb aan honden maar dit wel heel lief vind! Hij knuffelt dat ratje gewoon
![]()
Vamp wat super van je dochter! Gelukkig maar dat het uiteindelijk doorging.. Ben heel benieuwd naar morgen!
Dat is geen puppie! wat is ie groot!quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan puppies zo snel stuk?
[ afbeelding ]
Jawel hij is pas 11 weekjes!quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is geen puppie! wat is ie groot!
I knowquote:
Hiiiiiiiihiiiiii puppiequote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat fijn ook dat je dr zo blij mee bentquote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef zoeperzazke het volgende:
thnx voor alle reacties! Ik ben er zo gelukkig meeVandaag de zolder een beetje aan kant gemaakt, zal daar ook nog foto's van neerzetten
OMFGquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo weer in Amsterdam
Mamma en haar vriend gaan trouwen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo weer in Amsterdam
Mamma en haar vriend gaan trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |