OPI Are We There Yet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Deel 2 van de Opi Touring America collectie
http://www.fashionpolish.(...)ring-america_08.html
Merk, de kleuren gooi ik bewust door elkaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously.. Hoe lakken jullie de wielen: puur op kleur? Of op kleur én op merk? Of op merk.
Wat een drama zeg. *stopt wielen weer in kast*
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Merk, de kleuren gooi ik bewust door elkaar.
ik lak alles door elkaar heen want anders heb je allemaal halve wielen enzeu, ik lak dus eigenlijk op aankoopsdatumquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously.. Hoe lakken jullie de wielen: puur op kleur? Of op kleur én op merk? Of op merk.
Wat een drama zeg. *stopt wielen weer in kast*
Welke brillen heb je gezienquote:
Mooiquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een heerlijke dag, ontzettend veel geklust en opgeruimd, alleen de zolder moet nu nog fors aan kant worden gemaakt. Ik ben zo gelukkig met ons nieuwe huisje!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, kneus meldt zich
Wij lekker op de scooter naar Bels, terrasje pakken.... Wij in Bels: Rijkswacht: 'stopt u even, mevrouw'. Maar natuurlijk!
Blijkt dat je in Bels ook op een snorscooter een helm moet dragen... weet ik veel!! Hij was zo aardig om ons 1 bon te geven, ipv van ieder een... daag, 50 ekkies![]()
Oh, en of we per direct België weer wilden verlaten.... bwhehehe
Echt, kneuzenactie weer
Het was ook echt zo van: wilt u even stoppen? Ja hoor!! (ik dacht echt: ik doe niks foutquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me dit haha.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was ook echt zo van: wilt u even stoppen? Ja hoor!! (ik dacht echt: ik doe niks fout)
'u moet in België altijd een helm dragen'
Whut? Really??Agent: Ja
![]()
Wij: Oh, kak![]()
![]()
En daarna op de scooter pieste ik bijna in mijn broek van het lachen, bwhehehe!
Whihi, die was al lang blij dat ze zich niet hoefde te legitimeren, want ze had niks bij zichquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]Hahaha ik zie jouw
ook echt zo van 'ja kan ook alleen met haar'
![]()
Hahhaa echt een heel groot deel van jouw posts daar gaat over lekker etenquote:Op zondag 10 april 2011 00:35 schreef Diconnected het volgende:
Omg doggie![]()
Zo net een Java chip frappuccino gehaaldomg wat een hemels drankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |