Aaahh wat lief van je muppiequote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Ik zit hier trots te stralen,mijn jongste muppie,bijna veertien maanden,stapt hier parmantig rond in der pyjama. Nu even nagelgerelateerd,gister een leerling; juf juf,heb je de nieuwe lakjes van Catrice al gezien? Die zijn mooi he?! En als reactie op mijn crackle; hee,is die van Essence? Future SHJN Fokker!
Oooooh wat tof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Ik zit hier trots te stralen,mijn jongste muppie,bijna veertien maanden,stapt hier parmantig rond in der pyjama. Nu even nagelgerelateerd,gister een leerling; juf juf,heb je de nieuwe lakjes van Catrice al gezien? Die zijn mooi he?! En als reactie op mijn crackle; hee,is die van Essence? Future SHJN Fokker!
Daarom zitten die van ons voortaan in de keukenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
miljaar, ik ben denk ik wel 20 keer wakker geworden vannacht. Wanneer zou poes doorkrijgen dat ze de deur echt niet open krijgt?
ze mogen niet beneden nu want schoonpapa komt vandaag, die is wel zo walgelijk allergisch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom zitten die van ons voortaan in de keuken.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mogen niet beneden nu want schoonpapa komt vandaag, die is wel zo walgelijk allergisch.
En de drie musketeers samen in de studeerkamer opsluiten wordt een bloedbad, plus dat ze dan zo mogelijk nog meer herrie maken. eerdaags krijgt ze m'n glas water over d'r kop heen
Die rooie! Wantsquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Deel 2 van de Opi Touring America collectie
http://www.fashionpolish.(...)ring-america_08.html
Ook fijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
het hoesten is zo goed als over, het heeft nu plaatsgemaakt voor 10 niezen per minuut
PUPPIEEEEEEEE!!!!!quote:
Oh baby nijns...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
PUPPIEEEEEEEE!!!!!
Mijn dinnetje is vandaag bij een baby nijn wezen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |