quote:
Apenheul!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier hebben ze nog steeds niks van de nieuwe collecties, stommerds
![]()
Dit weekend gaan wij naar de apenheul
Hij is hartstikke sheerquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier hebben ze nog steeds niks van de nieuwe collecties, stommerds
![]()
Dit weekend gaan wij naar de apenheul
Gelukkig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, geen longontsteking. Alleen een lekke band toen ik weg wilde bij de dokter.
hahah, ja, dat heb ik ook altijd op dat soort kind-vriendelijke locatiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Apenheul!!
Tip: neem engelengeduld mee.... al die kutkinders die daar rond lopen te rennen wil je op hun bakkes slaan....
ohwquote:
en wat is het geworden?quote:
Naast de topcoat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat is het geworden?
ik heb kennelijk zo lang mijn nagels niet meer gelakt, dat ik niet meer weet waar mijnn basecoat is![]()
Purplelized Catricequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en wat is het geworden?
ik heb kennelijk zo lang mijn nagels niet meer gelakt, dat ik niet meer weet waar mijnn basecoat is![]()
Ach, als ik 't niet gedaan zou hebben, had ik het heel het weekend op m'n heupen gehad. Nu kan ik tenminste ontspannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Purplelized Catrice
Forget-Me-Not Catrice
Out Of My Mind Essence
Mystic Mermaid Essence
Gramercy Glitz NYC
En zo'n remover pen.
@Deb klote zeg
Omg hoe lievquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:32 schreef milka82 het volgende:
Moggeuh! Ik zit hier trots te stralen,mijn jongste muppie,bijna veertien maanden,stapt hier parmantig rond in der pyjama. Nu even nagelgerelateerd,gister een leerling; juf juf,heb je de nieuwe lakjes van Catrice al gezien? Die zijn mooi he?! En als reactie op mijn crackle; hee,is die van Essence? Future SHJN Fokker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |