Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik heb nog nooit van een beroep gehoord waarbij je geen recht hebt op vrije dagen, ongeacht wanneer in het jaar je begint. (afgezien van als je een 0-uren contract hebt).quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Gelukkig Sjaan dat het over is
Heeft iemand van jullie verstand van rechten? Volgens mn werkgever heb ik geen recht op vrije dagen want dat zit bij mn salaris in (200 vette euros per maand voor 45 u werken per week) maar ik las dat je wettelijk recht hebt om 4* het aantal uren dat je werkt per week, per jaar. Deze uren komen vrij op 31 december maar omdat je niet die dag al die uren op kunt maken mag je dat gedurende het jaar doen.
Maar ik las ook dat je een jaar recht moet hebben op loon, en ik werk hier 5 maanden. Heeft iemand die korter dan een jaar werkt dan geen recht op vrije dagen? Want ze zijn juist in het leven geroepen om werknemers te beschermen.. (En ik word dus keihard uitgebuit)
Het is een stage toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie verstand van rechten? Volgens mn werkgever heb ik geen recht op vrije dagen want dat zit bij mn salaris in (200 vette euros per maand voor 45 u werken per week) maar ik las dat je wettelijk recht hebt om 4* het aantal uren dat je werkt per week, per jaar. Deze uren komen vrij op 31 december maar omdat je niet die dag al die uren op kunt maken mag je dat gedurende het jaar doen.
Maar ik las ook dat je een jaar recht moet hebben op loon, en ik werk hier 5 maanden. Heeft iemand die korter dan een jaar werkt dan geen recht op vrije dagen? Want ze zijn juist in het leven geroepen om werknemers te beschermen.. (En ik word dus keihard uitgebuit)
Ik heb het even opgezocht. Art. 7:634 BW lid 1 en 2.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:22 schreef princess-a het volgende:
Jaaa het is weer wat minderquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan: Fijn dat de pijn een beetje weg is!!
Oh, enne, ik ben morgenmiddag waarschijnlijk in Amsterdam
Bwheheh, verstandig dan!! Respect, als je al misselijk was, dat je de krokante kip durfde te etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa het is weer wat minderdaarom op de BBQ ook maar geen drank genomen, zonder drank had ik de hele tijd het idee al dat ik moest kotsen
Wat ga je in amsterdam doeeeen
WAT WAT WAAROM EN WAAROM IK NEIT EN ENENENENENENENN!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en een 20% kortingskaart halen bij de MAC-store, omdat ik leerling visagiste ben![]()
Mevrouwtje jouw kipjes en lammetjes waren heerlijk hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwheheh, verstandig dan!! Respect, als je al misselijk was, dat je de krokante kip durfde te eten
Ik ga shoppennnnn!!!
Nou, omdat visagiequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT WAT WAAROM EN WAAROM IK NEIT EN ENENENENENENENN!
Haha, ja, dat is waar... Bij BBQ hoort wel een beetje een fik-smaakjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mevrouwtje jouw kipjes en lammetjes waren heerlijk hoorbij BBQen hoort nou eenmaal bij dat dingen wat krokant en zwartig worden, boeiend en gewoon naar binnen rammen met een sausje
heb je een ierse wolfshond?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
Lig je rustig wakker te worden, springt dit ineens op je bed:
[ afbeelding ]
Ohai!! IK BEN OOK WAKKER!!!![]()
![]()
(Sien mag eigenlijk niet boven.... om dit soort taferelen)
Haha, nee hoor! Een kruising tussen een Koningspoedel en een Mechelse Herderquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en een 20% kortingskaart halen bij de MAC-store, omdat ik leerling visagiste ben![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
mamma belt net dat jill een epileptische aanval heeft gehad
Dat is als je echt al visagist bent, en al opdrachten hebt die je kunt laten zien, dan krijg je 40%!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
dat was vroeger toch altijd 40%? Of is dat alleen in Amerika?
jeetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
hondje kan niet meer op dr pootjes staan
Ach gossie!! Wat zielig!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
hondje kan niet meer op dr pootjes staan
Geen idee mamma zit nu bij de dokter dus even afwachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach gossie!! Wat zielig!!
Hoe is het inmiddels met dogsie?
Oh was alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Priem en Sharaan, ik heb net jullie centjes overgemaakt, sorry voor de vertragings
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer komen de nieuwe ChG lakjes nou es online?
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh was alweer vergetenzijn die lakjes er nou al eeees?
[..]
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenen
ohja paste niet dus ik had ze apart gedaan,quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakking
Heb Unripened al 3 dagen op
Waarvoor moet je gekeurd worden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
ik vind je wel goedgekeurd hoor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.quote:
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
oh bummerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
die dusquote:
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel dat voor mij makkelijk praten is, met m'n lief z'n aandelenpotje
Dat niet, maar dat betekent niet dat ik er blij van word.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?
Scheel (en daardoor dubbelzicht).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh bummerik keek vroeger scheel en heb ook operatie gehad
wat voor operatie had je?
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboeken
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |