Oh was alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Priem en Sharaan, ik heb net jullie centjes overgemaakt, sorry voor de vertragings
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wanneer komen de nieuwe ChG lakjes nou es online?
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakkingquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh was alweer vergetenzijn die lakjes er nou al eeees?
[..]
dat dus .. en nieuwe opi' s ... en ene nen enenenen
ohja paste niet dus ik had ze apart gedaan,quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Zaterdag de lakjes en zonet de verpakking
Heb Unripened al 3 dagen op
Waarvoor moet je gekeurd worden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
ik vind je wel goedgekeurd hoor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Die nieuwe lakjes wachten nog maar eventjes, mag "even" 70 euro neerleggen voor m'n keuring. Fijn.
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.quote:
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
oh bummerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rijbewijs, ben helaasch ooit geopereerd aan m'n ogen, dus een "ja" op de Eigen Verklaring.
die dusquote:
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel dat voor mij makkelijk praten is, met m'n lief z'n aandelenpotje
Dat niet, maar dat betekent niet dat ik er blij van word.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat rijbewijs kost toch al met al een paar duizend, dus van die 70 extra zal je toch niet failliet gaan?
Scheel (en daardoor dubbelzicht).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh bummerik keek vroeger scheel en heb ook operatie gehad
wat voor operatie had je?
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh tof jij hebt ook al een postbank nummer, dat is instant geld overboeken
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Postbank ftw, zolang de rest van de wereld ook postbank heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |