quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
waarom dacht ik om 8:00 dat het wel een goed idee zou zijn om weer naar het werk te gaan?
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje![]()
![]()
![]()
Kat is nu weer binnen zonder speeltje
Beestenquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
GRRRRRR!!!!
![]()
![]()
Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekesquote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat TD wel es die pirates collectie te koop mag gooien!
@Debs; niet lekker het zonnetje in?
die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!quote:Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekesbest knus!
Altijd handigquote:Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!quote:Op maandag 11 april 2011 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Altijd handig.
Sjoerd kroop daarstraks in het dekbed.. en toen ik 'm terugduwde met m'n voet viel 'ie keihard aan.
Sollyquote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!
BUBSEL STOMME NIEUWSBRIEF! Nou wil ik die nubar topcoat
En vervolgens toch weer knuffelen hequote:Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!
BUBSEL STOMME NIEUWSBRIEF! Nou wil ik die nubar topcoat
Wheeeee!! Wat een droppie!!quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan puppies zo snel stuk?
[ afbeelding ]
Puckzzzie toch, wat een naaistreek van het bedrijf zeg! Maar wel fijn dat Friesland leuk was.quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wheeeee!! Wat een droppie!!
Ik heb jullie ernstig verwaarloosd, I know and I'm sorry![]()
Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug
Gisteren genoten van het prachtige weer.
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen![]()
Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoóóó lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen
Naaistreek is naaierig.quote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen![]()
Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoóóó lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen
heb hem voor t weekend besteld, hoop dat ie snel binnen komt!quote:Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naaistreek is naaierig.
Aqua base icm Nfu-oh holo is hendig.
dat meen je nietquote:Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gek beestquote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald
netjes meiskequote:Op maandag 11 april 2011 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gek beest
Puckz, lekker lullíg voor je vriendin/collega.Hopelijk vind ze snel ander werk.
Vandaag weer es een mondeling gehad, ging wel goedNu nog een zooi opdrachten maken en leren tegelijk, woensdag weer een toets.
quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald
bahquote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Deze foto wordt gehypet op Lookbook, nou, ik vind het maar eng. Wat jullie?
[ afbeelding ]
Ik word er ook niet blij van. Voor een luie zaterdag op de bank, ok. Maar dat hoeft niemand te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja zeg, moeten ze dat niet hip gaan maken nu ik m'n haar eindelijk onder controle heb.
De hobbezaklook ben ik geen voorstander van trouwens.
Daar heb ik m'n badjas voor.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik word er ook niet blij van. Voor een luie zaterdag op de bank, ok. Maar dat hoeft niemand te zien.
Ik zie een hoofd, maar waar is de rest van dat meisje?quote:Op maandag 11 april 2011 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Deze foto wordt gehypet op Lookbook, nou, ik vind het maar eng. Wat jullie?
[ afbeelding ]
Al gedefragmenteerd? Kan ook best schelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
Die hoeft dus niet bij mij te komen poetsen. Ik wil wel graag zien dat er wat gebeurt is als je zegt dat je de keuken hebt schoongemaakt
Ik ben mijn laptop aan het schoonmaken trouwens. Die van mijn vriendin (ja die ook net haar baan kwijt is) haar laptop is gecrashed. Mén!! Zo'n laptop is nog erger dan een zolder! Wat een zooi heb je vergaard in 6 jaar zeg
Maar nog steeds maar 8 gig beschikbaar op de C schijf die in totaal 50 gig is. En ik kan niet vinden wie of wat al die ruimte opslokt![]()
En 50 gig is zelfs als zielig weinig
Yay!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:42 schreef Diconnected het volgende:
Moeders gaat bellen vandaag voor omboeken van tickets
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
Lig je rustig wakker te worden, springt dit ineens op je bed:
[ afbeelding ]
Ohai!! IK BEN OOK WAKKER!!!![]()
![]()
(Sien mag eigenlijk niet boven.... om dit soort taferelen)
sientjeeequote:Op dinsdag 12 april 2011 08:32 schreef Lindytje het volgende:
Lig je rustig wakker te worden, springt dit ineens op je bed:
[ afbeelding ]
Ohai!! IK BEN OOK WAKKER!!!![]()
![]()
(Sien mag eigenlijk niet boven.... om dit soort taferelen)
Lang leve de NSquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Dwyn het volgende:
Geen treinen is geen school.![]()
Ga ik thuis maar wat nuttigs doen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |