abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95335321
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
waarom dacht ik om 8:00 dat het wel een goed idee zou zijn om weer naar het werk te gaan? :')
o|O
pi_95335382
GRRRRRR!!!! :(

Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje }:| }:| }:|

Kat is nu weer binnen zonder speeltje o|O
  maandag 11 april 2011 @ 11:11:51 #153
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_95335524
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:

Gister nieuw plameu ding met veertjes voor de katten, veertjes vinden ze altijd geweldig want dan gaan ze vet actief spelen en grommen omdat het prooi is enzo, vanochtend komt kat de woonkamer in, pakt dat hele ding in zijn bek, raced door kattenluik en weg is het speeltje }:| }:| }:|

:D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 april 2011 @ 11:26:15 #154
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_95335925
quote:

Beesten :N Frits had een leuke nieuw piepbeest gehad best een dure van mijn ouders, sloopt ie het binnen 5 minuten }:| normaal speelt ie daar lang mee
pi_95340146
Postbode moet komen met pakjes ;(
  maandag 11 april 2011 @ 13:52:03 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95340987
quote:

:D!

Ik ben ook een dagje thuis.. vanochtend als een zombie aangekleed, maar ik was zo misselijk dat ik toch maar weer ben gaan slapen. Werd rond half 12 wakker en nu lekker relaxen in bed. Boek, laptop, tv.. best fijn, zo'n dagje chillen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_95343257
Ik vind dat TD wel es die pirates collectie te koop mag gooien!

@Debs; niet lekker het zonnetje in? :D
  maandag 11 april 2011 @ 15:04:29 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95343452
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind dat TD wel es die pirates collectie te koop mag gooien!

@Debs; niet lekker het zonnetje in? :D
Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekes O+ best knus!
pi_95343580
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 15:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Neh, lig lekker in bed met m'n harige mennekes O+ best knus!
die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!
  maandag 11 april 2011 @ 15:16:12 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95343886
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

die van mij ligt nu ook op schoot maar k moet plassen!
Altijd handig :').

Sjoerd kroop daarstraks in het dekbed.. en toen ik 'm terugduwde met m'n voet viel 'ie keihard aan ;(.
pi_95348388
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 15:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Altijd handig :').

Sjoerd kroop daarstraks in het dekbed.. en toen ik 'm terugduwde met m'n voet viel 'ie keihard aan ;(.
Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!

BUBSEL STOMME NIEUWSBRIEF! Nou wil ik die nubar topcoat O+
  maandag 11 april 2011 @ 17:26:14 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_95349183
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat doet de mijne ook! En als ie geen aandacht krijgt bijt ie in mijn haar en gaat ie trekken ...KATTEN!

Solly O-)
  maandag 11 april 2011 @ 17:31:14 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95349378
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

En vervolgens toch weer knuffelen he O+.
pi_95349492
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Solly O-)
o|O

ik twijfel nog over die matte zoya's. Die cremes zijn wel heel erg mooi! :D
pi_95349721
Ha Bubs op die nieuwsbrief zat ik te wachten! heb gelijk 4 zoya's besteld O+ Die heb ik wel verdiend nadat ik me zo lang heb ingehouden met bestellen :P
I had a signature once. It was awful.
  maandag 11 april 2011 @ 18:22:42 #166
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_95351542
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom gaan puppies zo snel stuk? -O-

[ afbeelding ]
Wheeeee!! Wat een droppie!! O+

Ik heb jullie ernstig verwaarloosd, I know and I'm sorry :@ :*
Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug O+
Gisteren genoten van het prachtige weer.
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen }:| :( Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoóóó lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen -O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 11 april 2011 @ 18:40:57 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95352259
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 18:22 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dit weekend vooral zaterdag druk geweest. Op en neer naar F'land geweest. Was erg vermoeiend maar ook wel weer lekker en leuk. Lekker met dakje open gereden heen en terug O+
Maar het was tegelijk ook een kut weekend. Mijn beste vriendin van 10 jaar is ook al 2 jaar een collegaatje van me. Zij heeft mij binnen gehaald bij het bedrijf waar we werken. Nou ja...WE........ze heeft vrijdag haar ontslag gekregen }:| :( Het bedrijf zit in zwaar water en moet nu echt op plekken beslissingen maken die gewoon hard aankomen. Zij was P&O en dat is toch min of meer een luxe functie voor een firma. Maarja na 7 jaar wordt je bedankt...het is echt zoóóó lullig gegaan. (ineens niet meer in kunnen loggen, receptioniste en collegaatje die -gedwongen- tegen je staan te liegen, dat soort shit)
Vandaag is dan de mail eruit gegaan en iedereen was met stomheid geslagen. Dit had niemand aan zien komen -O-
Puckzzzie toch, wat een naaistreek van het bedrijf zeg! Maar wel fijn dat Friesland leuk was.
pi_95352920
ah dat is echt shit puckz. wat een lullig gedoe er ook omheen :N
  maandag 11 april 2011 @ 18:58:50 #169
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_95353030
quote:

[..]

Naaistreek is naaierig. -O-

Aqua base icm Nfu-oh holo is hendig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_95353130
quote:
17s.gif Op maandag 11 april 2011 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naaistreek is naaierig. -O-

Aqua base icm Nfu-oh holo is hendig.
heb hem voor t weekend besteld, hoop dat ie snel binnen komt!

en balen puckzz ;(

wat zijn nubars duur incl shipping als je ze uit t buitenland haalt! Kun je beter gewoon in NL bestellen dan :o
pi_95353705
quote:

[..]

dat meen je niet :o ze kon ineens niet meer inloggen? wat een lullige manier is dat om iemand te vertellen dat ontslagen wordt :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 11 april 2011 @ 20:25:07 #172
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_95358701
Mja we zitten in een nogal competatieve branche :) Zo gaat het bij iedereen die ontslagen wordt. En dat zijn er nogal wat de laatste tijd -O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 11 april 2011 @ 20:50:34 #173
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95360511
@Puckzzz: Nouja zeg... belachelijk, dat ze dat zo doen!!

Altijd fijn, uitbetaald worden tot half 9 en dan om kwart over 8 al in je pyjama op de bank zitten O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_95365331
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald _O-
  maandag 11 april 2011 @ 22:05:19 #175
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_95366085
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawoor kat komt net met het verenpluisding binnen lopen, hij heeft em opgehaald _O-
Gek beest :')

Puckz, lekker lullíg voor je vriendin/collega. ;( Hopelijk vind ze snel ander werk.

Vandaag weer es een mondeling gehad, ging wel goed :D Nu nog een zooi opdrachten maken en leren tegelijk, woensdag weer een toets. :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')