abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95402409
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

September!

Eerst eens kijken of ik voor die tijd nog een 20 kilo kan ditchen :')
20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerkt ;(
pi_95402414
Hmnee, de cavia's natuurlijk wel, maar de katten aan iemand anders overlaten.... behalve dat ik niet zou weten aan wie, kan Spot echt niet alleen zijn. Als je een sphynx neemt, neem je in dat opzicht een kind in huis. Toen Paul een weekend weg was, was hij helemaal uit zijn doen en toen Paul terug was, was hij compleet hysterisch blij.... Dus al laten we de meiden thuis, Spot thuislaten is geen optie....
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:52:47 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_95402489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerkt ;(
Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je dood :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmnee, de cavia's natuurlijk wel, maar de katten aan iemand anders overlaten.... behalve dat ik niet zou weten aan wie, kan Spot echt niet alleen zijn. Als je een sphynx neemt, neem je in dat opzicht een kind in huis. Toen Paul een weekend weg was, was hij helemaal uit zijn doen en toen Paul terug was, was hij compleet hysterisch blij.... Dus al laten we de meiden thuis, Spot thuislaten is geen optie....
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen :o
disclaimer
pi_95402630
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:

Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen :o
Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch? ;) Kan heus wel een nachtje weg hoor, maar langer dan dat.... En dan moet de vakantiewoning ook per se een halletje hebben, want Spot vliegt weg voor je het weet. Dat is ook het probleem met een oppas: stel dat er een kat wegvliegt als oppas de deur opendoet...
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:04:34 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_95402962
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch? ;) Kan heus wel een nachtje weg hoor, maar langer dan dat.... En dan moet de vakantiewoning ook per se een halletje hebben, want Spot vliegt weg voor je het weet. Dat is ook het probleem met een oppas: stel dat er een kat wegvliegt als oppas de deur opendoet...
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden :P
Maakt mij verder niet uit hoor, ik snap dat het lijkt alsof ik constant die kat loop af te zeiken, maar het lijkt me gewoon verdomd lastig om voor een kat zoveel van je eigen vrijheid in te leveren. Terwijl katten juist over het algemeen zo hendig zijn juist omdat ze zelfredzaam zijn ;)
disclaimer
pi_95402971
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je dood :')

[..]

Nee maar ik beodel al zou ik al 5 kilo af moeten vallen ofzo, ik kan niets laten staan :')

@zoeper; is ook wel zo, maar met andere katten kun je gewoon op vakantie zonder gedoe, lijkt mij veel fijner, vind het te leuk om dingen van de wereld te zien! :Y
pi_95403014
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden :P
Maakt mij verder niet uit hoor, ik snap dat het lijkt alsof ik constant die kat loop af te zeiken, maar het lijkt me gewoon verdomd lastig om voor een kat zoveel van je eigen vrijheid in te leveren. Terwijl katten juist over het algemeen zo hendig zijn juist omdat ze zelfredzaam zijn ;)
kids kunnen altijd mee t vliegtuig in :D hendig! goedkoop is t niet met koters op vakantie :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:07:30 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_95403081
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

kids kunnen altijd mee t vliegtuig in :D hendig! goedkoop is t niet met koters op vakantie :')
ja, ook eerder dan 15 jaar, maar goed, ik bedoelde dat er bij een kind progressie in zit en bij een kat niet echt :')
Ach, en als het te duur wordt ga je gewoon kamperen, kan ook niet als je een kat meeneemt :D
disclaimer
pi_95404053
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, Spot zal toch geen vijftien worden, mag al blij zijn als hij de vijf haalt, maar dat wist ik toen we hem kochten ;( HCM enzo (erfelijke hartafwijking waarbij de spier verdikt en de kamers steeds minder ruimte krijgen waardoor je kat op een gegeven moment stikt - niet leuk).... Hij komt niet uit goede lijnen en het risico is heel erg groot, en dan kun je van geluk spreken als ze 3 worden. Maar dat zien we dan wel weer, zolang hij gezond is probeer ik er zoveel mogelijk onbezorgd van te genieten....

En ohja, de behoefte om ver te gaan heb ik niet, ik ben blij genoeg met België, maar manlief wil soms wat verder weg. Aan de andere kant: híj wou die kat, dus hij mag met het compromis bedenken ;) :P
pi_95404126
Mijn oom en tante blijven ook voor hun 2 honden thuis. :') ze zijn al sinds ze die beesten hebben niet langer dan een avondje weg geweest terwijl ze goed bij ons of bij mijn opa en oma kunnen blijven.
All good things are wild and free.
pi_95404190
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:

http://www.elizawashere.n(...)_hill.htm?view=fotos
Overigens ziet dit er echt geweldig uit. O+
pi_95404272
Wij gaan hierheen. Wel redelijk in het hoogseizoen, maar wil het gewoon een beetje afwisselen, dan een avond de kroeg in en dan een avond lekker uit eten en andere dingen doen. O+
We moeten beide namelijk een beetje geven en nemen, vriendlief houd niet zo van uitgaan en ik juist wel.

http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:42:54 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95404667
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:

http://www.elizawashere.n(...)_hill.htm?view=fotos
Tof O+! En sowieso Elizawashere *;.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:43:43 #289
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_95404707
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Wij gaan hierheen. Wel redelijk in het hoogseizoen, maar wil het gewoon een beetje afwisselen, dan een avond de kroeg in en dan een avond lekker uit eten en andere dingen doen. O+
We moeten beide namelijk een beetje geven en nemen, vriendlief houd niet zo van uitgaan en ik juist wel.

http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
Fancy schmancy! Maar wel hip :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_95405462
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje voor Jillie!

Hoop terugleeswerk, wat me bij bleef:
@ princess-a, omdat een stage een heel ander soort dienstverband is dan een arbeidsovereenkomst heb je ook andere rechten. Meestal gelden dus gewoon de schoolvakanties, en heb je geen losse vrije dagen.
Dat heb ik zelfs nog liever! Maar de schoolvakanties krijg ik ook niet. :X

Ik moest lachen trouwens om je broer de kittysitter :P Mijn kitty wordt deze maand alweer 19 *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95405831
Ik had met mijn stage ook geen schoolvakanties hoor, bij geen enkele!
pi_95406237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had met mijn stage ook geen schoolvakanties hoor, bij geen enkele!
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd :X
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95407387
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:

[..]

Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd :X
Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.

Maar wel raar dat je geen tijd krijgt om aan school te besteden. :{
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:37:33 #294
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_95407790
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.
En omdat ik het zelf deed KAN IK NIEMAND ANDERS DE SCHULD GEVEN! :( :( :( :( :(

Zo dat moest er even uit, nu ga ik nieuwe cola inschenken en bijlezen.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:42:48 #295
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95408181
*O* Morgen shopdag!! Eerst naar Rotterdam naar de Primark, dan door naar Amsterdam om verder te shoppen! En dat alles lekker in mijn eentje :)

Sjaan: Fijn dat dogsie het weer doet :D
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:43:14 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95408203
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.

Dat is zo irritant... -O-
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:46:03 #297
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_95408400
zo, cola.. sigaret... zennnnnn.

@ijsdraakje
Kan je mij wat meer vertellen over die keuring?
Ik wil namelijk binnen nu en heel snel gaan beginnen met rijlessen, maar wordt een beetje nerveus van jouw verhaal.
Ik ben aan mijn ogen geopereerd toen ik 5 was wegens scheel zijn. Moet je dan een extra keuring? En wat wordt er dan getest, want mijn ogen werken niet geheel optimaal samen..
En 4 maanden wachten alleen op die keuring?
Ik heb namelijk de hoop m'n rijbewijs zo snel mogelijk te halen, 4 maanden is eigenlijk al te lang :') (maar tegelijk heb ik nog niks uitgezocht, misschien duren andere dingen ook wel langer :P)
pi_95408441
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.

Maar wel raar dat je geen tijd krijgt om aan school te besteden. :{
Oh men :o hoe demotiverend is dat! Krijg wel tijd hoor, maar niet veel. Moet in 2 maanden een scriptie uit de grond stampen en dat lukt niet met 6 uren per week -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:

Oh noes! balen balen balen

quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
*O* Morgen shopdag!! Eerst naar Rotterdam naar de Primark, dan door naar Amsterdam om verder te shoppen! En dat alles lekker in mijn eentje :)

Sjaan: Fijn dat dogsie het weer doet :D
Heeerlijk! Helemaal in je eentje O+
pi_95408517
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:

[..]

stagevergoeding is nieti verplicht, dus wees blij met 200 euro? ik kreeg helemaal niets :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 19:48:29 #300
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_95408572
@ Princess
Wij kregen voor onze stage 2 weken vakantie gedurende de kerstvakantie, dat was vanuit school vast gelegd. Ik mocht van m'n stageinstelling de herfstvakantie ook vrij nemen, maar heb dat afgeslagen omdat ik genoeg te doen had :').
Stagevergoeding is maar net mazzel hebben.
Maar als je niks leert in je stage, kaart je dat toch aan bij je opleiding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')