quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Net nagelfile bijgewerkt, score: ik heb alweer net zoveel als voordat ik er 50 verkocht.
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.
En nee, ik heb geen zin om een ander plaatje te zoeken. Te lui enzulks.
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranje
En natuurlijk de zwarte creditcard
Hail!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.
Die zwarte is wel chill.(En al ruim een maand ongebruikt, ik ga vooruit.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail!Niet eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens!Ja, dat wil ook wel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa dat dus sqgeld staat er gelijk op
Ben ooit es op kos geweest, best ok maar niet voor al te langvolgens mij heeft griekenland wel eilanden die toffer zijn
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil alleen wel graag aangeven dat ik geeeeeen appartement naast een groep Britten wil. Kan je dat vragen?
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toeristquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.
Samos vond ik echt heerlijk, er is geen aars te doen, het stikt er van de bejaarden, en je rijdt in 1 dag het eiland rond. En toch is er genoeg te zien om een week bezig te blijven.
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy vanquote:
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toerist
Niet echt een rustige vakantie dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy van
Same herequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjes
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
http://www.elizawashere.n(...)_hill.htm?view=fotos
September!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!
wanneer gaan we?
Kun je niet iemand vragen om voor de dieren te zorgen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit ook te kijken naar een vakantie in september, maar weet nog niet waarheen.... Zit natuurlijk met de poezels, dus kan niet te ver weg....Maar we vinden wel wat. September is overigens ideaal, heerlijk rustige vakantiemaand
20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
September!
Eerst eens kijken of ik voor die tijd nog een 20 kilo kan ditchen
Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je doodquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
20 kilo! k zou dat nooit niet kunnen, vandaag 3 tompoesdingen naar binnen gewerkt
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmnee, de cavia's natuurlijk wel, maar de katten aan iemand anders overlaten.... behalve dat ik niet zou weten aan wie, kan Spot echt niet alleen zijn. Als je een sphynx neemt, neem je in dat opzicht een kind in huis. Toen Paul een weekend weg was, was hij helemaal uit zijn doen en toen Paul terug was, was hij compleet hysterisch blij.... Dus al laten we de meiden thuis, Spot thuislaten is geen optie....
Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houdenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tsja, als je kinderen krijgt dan zit je met hetzelfde probleem toch?Kan heus wel een nachtje weg hoor, maar langer dan dat.... En dan moet de vakantiewoning ook per se een halletje hebben, want Spot vliegt weg voor je het weet. Dat is ook het probleem met een oppas: stel dat er een kat wegvliegt als oppas de deur opendoet...
Nee maar ik beodel al zou ik al 5 kilo af moeten vallen ofzo, ik kan niets laten staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar als jij 20 kilo afvalt ga je dood
[..]
Nog een goeie reden dan om niet zo'n dier te nemen... stel je voor dat je de komende 15 jaar niet meer van huis kan, dat lijkt me echt geen doen
kids kunnen altijd mee t vliegtuig inquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden
Maakt mij verder niet uit hoor, ik snap dat het lijkt alsof ik constant die kat loop af te zeiken, maar het lijkt me gewoon verdomd lastig om voor een kat zoveel van je eigen vrijheid in te leveren. Terwijl katten juist over het algemeen zo hendig zijn juist omdat ze zelfredzaam zijn
ja, ook eerder dan 15 jaar, maar goed, ik bedoelde dat er bij een kind progressie in zit en bij een kat niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kids kunnen altijd mee t vliegtuig inhendig! goedkoop is t niet met koters op vakantie
Mja, Spot zal toch geen vijftien worden, mag al blij zijn als hij de vijf haalt, maar dat wist ik toen we hem kochtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou nee, want kinderen kunnen na 15 jaar wel met het vliegtuig en daar hoef je ook je vakantiehuisje niet potdicht voor te houden
Overigens ziet dit er echt geweldig uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
Tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
Fancy schmancy! Maar wel hipquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef tliciouz het volgende:
Wij gaan hierheen. Wel redelijk in het hoogseizoen, maar wil het gewoon een beetje afwisselen, dan een avond de kroeg in en dan een avond lekker uit eten en andere dingen doen.
We moeten beide namelijk een beetje geven en nemen, vriendlief houd niet zo van uitgaan en ik juist wel.
http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
Dat heb ik zelfs nog liever! Maar de schoolvakanties krijg ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje voor Jillie!
Hoop terugleeswerk, wat me bij bleef:
@ princess-a, omdat een stage een heel ander soort dienstverband is dan een arbeidsovereenkomst heb je ook andere rechten. Meestal gelden dus gewoon de schoolvakanties, en heb je geen losse vrije dagen.
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemersquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had met mijn stage ook geen schoolvakanties hoor, bij geen enkele!
Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd
Dat is zo irritant...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.
En omdat ik het zelf deed KAN IK NIEMAND ANDERS DE SCHULD GEVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er even uit, nu ga ik nieuwe cola inschenken en bijlezen.
Oh menquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja. Ik heb ook weleens stage gelopen en daar kreeg ik helemaal geen stagevergoeding voor 36 uur werken. Ook geen officiële vrije dagen, maar als het belangrijk was, kon er altijd wat geregeld worden.
Maar wel raar dat je geen tijd krijgt om aan school te besteden.
Oh noes! balen balen balenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
GODVERDETYFUS ik laat net m'n cola over m'n toetsenbord en m'n bureau met pleuriszooi heen vallen.
En omdat ik het zelf deed KAN IK NIEMAND ANDERS DE SCHULD GEVEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er even uit, nu ga ik nieuwe cola inschenken en bijlezen.
Heeerlijk! Helemaal in je eentjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef Lindytje het volgende:
Morgen shopdag!! Eerst naar Rotterdam naar de Primark, dan door naar Amsterdam om verder te shoppen! En dat alles lekker in mijn eentje
Sjaan: Fijn dat dogsie het weer doet
stagevergoeding is nieti verplicht, dus wees blij met 200 euro? ik kreeg helemaal nietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt? Ik heb 2 keer eerder stage gelopen en bij de eerste kreeg ik gewoon loon en vrije dagen (mocht ook niet aan collegas vertellen dat ik er voor mn stage werkte) en bij de andere stage kreeg ik volop ruimte voor school en vrije dagen net als alle andere werknemers
Hier krijg ik stagiaire taken, boodschappen doen, vaatwasser uitruimen enzo, en tijdens de 5 maanden waarin ik 5 dagen per week werk mag ik amper aan mn school en krijg ik 200 euro stagevergoeding en 0 vrije dagen. En dit is mn afstudeerstage he, over 10 weken ben ik hbo afgestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |