quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Net nagelfile bijgewerkt, score: ik heb alweer net zoveel als voordat ik er 50 verkocht.
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen jammer van die lillijke oranje pas.
En nee, ik heb geen zin om een ander plaatje te zoeken. Te lui enzulks.
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehehe, ik heb een poes op m'n pas, en een oranje kaart voor de gezamenlijke rekening. Ik vind ze wel flex, ik ben dol op oranje
En natuurlijk de zwarte creditcard
Hail!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oranje is niet echt mijn kleur, zullen we maar zeggen.
Die zwarte is wel chill.(En al ruim een maand ongebruikt, ik ga vooruit.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hail!Niet eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet eens!Ja, dat wil ook wel iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaa dat dus sqgeld staat er gelijk op
Ben ooit es op kos geweest, best ok maar niet voor al te langvolgens mij heeft griekenland wel eilanden die toffer zijn
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil alleen wel graag aangeven dat ik geeeeeen appartement naast een groep Britten wil. Kan je dat vragen?
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toeristquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn an sich niet zo veeleisend, als we bruisend willen gaan we naar een grote stad, als we willen relaxen gaan we op zonvakantie. Dus discotheken en kroegen zijn irrelevant.
Samos vond ik echt heerlijk, er is geen aars te doen, het stikt er van de bejaarden, en je rijdt in 1 dag het eiland rond. En toch is er genoeg te zien om een week bezig te blijven.
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy vanquote:
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dan is kos wel okay hoor, maar in t hoogseizoen is t een en al toerist
Niet echt een rustige vakantie dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, vorige keer... Na een dag of vier kwamen er 3 Britten naast ons van in de 40, een stel en een vrijgezelle man. Van dat stel had je weinig last, maar die man ging elke keer om 2 uur 's nachts op het balkon zijn ex bellen met zijn zatte bakkes. Ik heb al die gesprekken letterlijk kunnen volgen, de hele relatiecrisis breed uitgemeten. Word je niet happy van
Same herequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daarom gaan we in september, dan zijn er alleen nog maar bejaarden en jonge stelletjes
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt me wel leuk:
http://www.elizawashere.n(...)_hill.htm?view=fotos
September!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zon .. zwembad .. niet hoeven werken ... i'm sold!
wanneer gaan we?
Kun je niet iemand vragen om voor de dieren te zorgen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zit ook te kijken naar een vakantie in september, maar weet nog niet waarheen.... Zit natuurlijk met de poezels, dus kan niet te ver weg....Maar we vinden wel wat. September is overigens ideaal, heerlijk rustige vakantiemaand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |