Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Loopt ie weer te kutten met z'n wetje?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Symphonic het volgende:
Pfffffff ik ga Murphy gewoon op zijn bek slaan denk ik
dat is wel heel dichtbijquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
Zometeen aan de lunchtafel lijkt me een goed plan!
Aalsmeer kan ook maar is net zoverquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou wel in de televisiewereld willen werken
Niet op beeld hoorGewoon productiewerk, administratie, of weet ik veel wat
Maar ja ik woon in het zuidwesten en om nou elke dag naar Hilversum/Amsterdam te rijden
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou wel in de televisiewereld willen werken
Niet op beeld hoorGewoon productiewerk, administratie, of weet ik veel wat
Maar ja ik woon in het zuidwesten en om nou elke dag naar Hilversum/Amsterdam te rijden
Ja, de droplulquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Loopt ie weer te kutten met z'n wetje?
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijkquote:
Aalsmeer is toch Amsterdam geworden?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Aalsmeer kan ook maar is net zover
He jeetje, alweer moequote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Wel goed eigenlijk, alleen moe
Met jou dan?
JaMaar ik houd de moed erin
[..]
Nee joh
Huh? Opeens rechtsonderin een zoekhulp? WTF
vrijdag heb ik yvonne jaspers over de vloer, haar dochter speelt met miniwokquote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoor![]()
Maar het is wel erg gaaf ja, echt hollen en stilstaanEn je ziet eens al die BN'ers van dichtbij, ook wel leuk. Hoewel sommigen echt niet aardig zijn
Heb je het ook gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was tussen Utrecht en Aalsmeer ook 4 uur per dag kwijt hoor![]()
Maar het is wel erg gaaf ja, echt hollen en stilstaanEn je ziet eens al die BN'ers van dichtbij, ook wel leuk. Hoewel sommigen echt niet aardig zijn
Daar heb ik dan geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Trevland het volgende:
@wok, wat is er mis met varsseveld?
Van welk bedrijf heb je dan een baan aangeboden gekregen?
ja datquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het neukens hoerens ver weg is en dat de treinen er constant uit liggen, natuurlijk
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel graag in een keuken willen werken.Alleen het zijn altijd van die rottijden.
ga trouwenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
Ik zou wel graag in een keuken willen werken.Alleen het zijn altijd van die rottijden.
Dat schiet dus ook niet echt opquote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ja dat![]()
het is een functie voor senior systeem beheerder voor een periode van 6 maanden
Ja hoorquote:
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?
Bier halen voor manliefquote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? En wat wil je dan gaan doen in die keuken?
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
bel mijn baas. Ik zoek altijd leuke collega's!
Vrachtwagenchauffeur? Ik zeg doenquote:
Ik ben wel met een reden thuis komen te zitten, maar ik heb wel altijd vrijwilligerswerk gedaan op eigen initiatief. Nu werk ik via een project van de gemeente, maar ik merk dat ik weer toe ben aan meerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vrachtwagenchaffeur is niet echt mijn beroep. Hoewel ik het wel geweldig vind om auto te rijden.... maar koerierdiensten verdient te weinig
Ik snap dat je het heel graag wilt... ik zou gek worden.
Ben benieuwd hoe het hier gaat lopenEind april horen we wie eruit moet (ik denk ik!)
Ow leukquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Printerstoringkjes fixen voor de Postcodeloterij 1-tegen-100 en zo
Maar waarom dan niet gewoon op een ander niveau? Maakt toch niet uit wat voor opleiding? Als jou dat leuk lijkt, waarom niet dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.
Als je het echt geweldig lijkt dan ga je toch gewoon MBO doen? Ik zou het niet laten om het niveau...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou wel een opleiding chefkok willen doen, als die er op HBO niveau was. Patisserie lijkt me ook onwijs tof. Maar het is er niet.
Hij heeft zelf 2 handjes en benen gekregen van onze lieve heerquote:
Adm. medewerkster bij de Raboquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, je mag bij me logeren hoorMaar dan zeggen we niets tegen de gemeente ok?
![]()
[..]
[..]
Vrachtwagenchauffeur? Ik zeg doenZe zoeken nog zat mensen
[..]
Ik ben wel met een reden thuis komen te zitten, maar ik heb wel altijd vrijwilligerswerk gedaan op eigen initiatief. Nu werk ik via een project van de gemeente, maar ik merk dat ik weer toe ben aan meerDus hard op zoek naar een reguliere baan, eindelijk centjes verdienen en weer kunnen sparen
Oeh, dat is wel spannend en stomBezuinigingen? En wat voor werk doe je eigenlijk?
Ieuw, een rog in je bedquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich in een jurk laten hijsen..
en myraele.. waarom zou het hbo nivo moeten zijn?? koken is koken..
en symph.. het is niet murphy.. ofnouja.. OOK murphy.. maar niet te verwarren met de wet van Bedrog!
Oeh, geniet ervanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat zich in een jurk laten hijsen..
en myraele.. waarom zou het hbo nivo moeten zijn?? koken is koken..
en symph.. het is niet murphy.. ofnouja.. OOK murphy.. maar niet te verwarren met de wet van Bedrog!
Ik denk dat we weer even iets aan jouw ketting moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij heeft zelf 2 handjes en benen gekregen van onze lieve heer
Omdat ik denk dat bij koken een opleiding juist relatief onbelangrijk is. Werkervaring is veel belangrijker. Dus dan doe ik liever een HBO richting die ik ook onwijs tof vind, dan kan ik altijd nog terugvallen in het koken en inderdaad van onderaf gewoon mezelf omhoog werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar waarom dan niet gewoon op een ander niveau? Maakt toch niet uit wat voor opleiding? Als jou dat leuk lijkt, waarom niet dan?
Je moet odneraan beginnen....
Succes Trevjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
Moet weer aan het werk![]()
, ik wil niet, ik wil slapen
Bis Later Lui![]()
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Adm. medewerkster bij de Rabo(Boventalligheid)
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer even iets aan jouw ketting moeten doen
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat bij koken een opleiding juist relatief onbelangrijk is. Werkervaring is veel belangrijker. Dus dan doe ik liever een HBO richting die ik ook onwijs tof vind, dan kan ik altijd nog terugvallen in het koken en inderdaad van onderaf gewoon mezelf omhoog werken.
* Barreltje doet een RN'tjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geniet ervan![]()
Vertel eens hoe dat dan zit?Ik wist niet dat er verschillende wetten waren
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje doet een RN'tje
WIKI IT!
Jij krijgt er binnenkort weer eentje van hier hoor, waarschuwing vooraf: ventileren in dat hokjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?
[..]![]()
[..]
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatNaast techniek moet je ook erg veel weten van de producten etc.
Oh god no!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij krijgt er binnenkort weer eentje van hier hoor, waarschuwing vooraf: ventileren in dat hokje![]()
ik heb het ook alleen maar van wikiquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want ik vraag het jou!!!
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat je het werk van een echte chefkok dan onderschatNaast techniek moet je ook erg veel weten van de producten etc.
Ja kloptquote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, bij de Rabo zijn ze al een tijdje bezig toch met snoeien?
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wok, je mag bij me logeren hoorMaar dan zeggen we niets tegen de gemeente ok?
![]()
ik wist niet dat ik zo populair wasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wok, je mag ook wel bijmij logeren hoorMoet je wel even je slaapzak en je paraplu meenemen
ik denk dat het eea een stuk technischer is dan je denkt.. en in een restaurant kan je je het niet veroorloven om vergissingen te maken..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.
Dankjequote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb het ook alleen maar van wiki
murphy: als er een mogelijkheid bestaat dat iemand iets fout kan doen dan is da kans groot dat een persoon het op die manier fout doet...
Bedrog: alles wat fout kan gaan gaat fout
ziet een klein verschil in
Je moet vooral doen waar jij blij van wordtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is kennis die je vooral uit de praktijk haalt. Laat ik het zo zeggen, je kan er komen door je omhoog te werken, dat kan ik met mijn design richting niet zonder opleiding. en ik weet dat wat ik ga doen, dat ik dat onwijs tof vind, ik ga niet puur voor het niveau of het geld.
En de hele organisatie verandert toch ook?quote:
Heul welquote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist niet dat ik zo populair was
Dat wilde ik vroeger altijd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef sararaats het volgende:
Weet je wat ik nog wil doen?
Dierenverzorging
Ja zoiets geloof ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de hele organisatie verandert toch ook?
Geniet ervanquote:
Ja, leukquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef sararaats het volgende:
Weet je wat ik nog wil doen?
Dierenverzorging
quote:
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik
Maar goed spannende maand voor mij
Ik weet wel dat ik een parttime baan ga zoeken als ik nu ontslagen word
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag ik de koekenpan als je klaar bent?
Ligt eraan, wie ga je slaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag ik de koekenpan als je klaar bent?
Ohoh.. Wat is er?quote:
Nee, ik ben soa-vrijquote:
Het handvat van mijn verfroller is gebrokenquote:
Samen doen, ik wil ook weerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, leukDiertjes
Ik wil strakjes als ik weer alles op de rit heb vrijwilligerswerk gaan doen bij het asiel of de dierenambulance
heb je dan nog wel pauze? of is het nu eten aan de balie?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat we nu gewoon doorlopend open zijn...dat is toch even wennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ben soa-vrij
[..]
Het handvat van mijn verfroller is gebroken
vandaag ben ik er samen met één andere collega..dus vandaag eten we op de werkplekquote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je dan nog wel pauze? of is het nu eten aan de balie?
o-ver-alquote:
omstebeurt een hapjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vandaag ben ik er samen met één andere collega..dus vandaag eten we op de werkplek
OMGquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
En ik kan nu niet verder, want dit rolt voor geen meter natuurlijk..
En ik kan nu ook niet even naar de stad, want om kwart voor vier moet ik gewassen, gekamd en gepoetst bij de tandarts zijn.
Na afloop maar even naar de stad om een roller te halen en morgen verder
jaquote:
Ik dacht 'vanmiddag lekker schilderen, dan is alles goed droog als we zaterdag plinten gaan plaatsen, en ik kan vrijdag lekker rommelen in huis'quote:
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkortquote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
En ik kan nu ook niet even naar de stad, want om kwart voor vier moet ik gewassen, gekamd en gepoetst bij de tandarts zijn.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, ik ben soa-vrij
[..]
Het handvat van mijn verfroller is gebroken
Jaquote:
He, je hebt nog wel pauze he?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat we nu gewoon doorlopend open zijn...dat is toch even wennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Muck het volgende:
[..]
o-ver-al![]()
Zonnig (ik woon in Eindhoven)quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef sararaats het volgende:
Wat voor weer is het bij jullie? Hier schijnt het zonneke
verstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkort
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ga je mee, gaan we een rondje over de veluwe
Ik ken mijn eigen krachten nietquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Super Muck
[..]
Ja
[..]
He, je hebt nog wel pauze he?
[..]![]()
Ga je mijn zolder isoleren en opknappenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik mijn rollers eerst even controleren voor ik ga sauzen binnenkort
Kewlquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen krachten niet
hunggggg! zo een verfroller doormidden
Ik ben niet klein, ik ben gewoon een zeer compacte reusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KewlDo not mess with the Muck
![]()
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijnquote:
dat moest toch voor ik er bleef slapen?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mijn zolder isoleren en opknappenWat vriendelijk van je
quote:
Uhuquote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijn
[..]
dat moest toch voor ik er bleef slapen?
Dat ben ik nu onbedoeldquote:
Meh, het moet voor het weekend klaarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik thuis klaar ben en de rollers nog heel zijn
[..]
eh, niet toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch met Elton John, of vergis ik me nu?
Elton John zingt op een nummer van The Who, dat weet ik zeker. Ik ga even zoeken..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ben ik nu onbedoeld
[..]
Meh, het moet voor het weekend klaar
[..]
eh, niet toch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Elton_Johnquote:Pete Townshend of The Who asked John to play a character called the "Local Lad" in the film of the rock opera Tommy, and to perform a song named "Pinball Wizard". Drawing on power chords, John's version was recorded and used for the movie release in 1975 and the single came out in 1976 (1975 in the US). The song charted at number 7 in England. Bally subsequently released a "Captain Fantastic" pinball machine featuring an illustration of John in his movie guise.
Oeh, veel schade, of valt het mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:15 schreef sararaats het volgende:
Gisteren is de kast met werkgerief ingestort bij m'n ouders.
we schuiven gewoon die meiden ff een keer onder de bank doorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijkMaak jij dan mijn huis schoon?
![]()
De schappen waren gewoon doormidden door het gewicht.quote:
ah, op die manier!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elton_John
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we schuiven gewoon die meiden ff een keer onder de bank door
Ja, dus er zal ook wel een versie met Daltrey zijn, bedenk ik me nu.quote:
ja, dat moet haast wel, het klonk totaal niet als Elton John namelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dus er zal ook wel een versie met Daltrey zijn, bedenk ik me nu.
Ik heb de cd van Tommy (hoewel de kans groot is dat daar Elton op zingt). Maar die ligt bij mijn vader. Volgende week ben ik daar heel de week, dus zal daar eens luisteren.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat moet haast wel, het klonk totaal niet als Elton John namelijk
Het is niet dat ik je niet geloof hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Tommy (hoewel de kans groot is dat daar Elton op zingt). Maar die ligt bij mijn vader. Volgende week ben ik daar heel de week, dus zal daar eens luisteren.
Queenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je niet geloof hoor
Nu Queen op de radio
Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euroquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Echt belachelijk wat sommige kattendingen kosten
wat heb je nodig?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
Ik ken dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar Muck ik wil het zelf ook gewoon weten of het Elton of Roger isop die cd
Daar hoop ik meer op jaquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, terwijl je soms ook tegen echt leuke koopjes aanloopt, zo heb ik een krabpaal van 3 euro![]()
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken overquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Muck het volgende:
quote:
Alles komt weer tegelijkquote:
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ikquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei het eerder al, maar ik heb evt nog 2 krabplanken over
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alles komt weer tegelijk![]()
J. moet voor zijn andere kies naar de kaakchirurg en de auto staat inmiddels bij de garage
Jeeejquote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh echt? Daar heb ik even overheen gelezen vrees ik
Zou heel fijn zijn
ja echt hequote:
Heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeeejeen goed excuus om muckaccino te komen drinken
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kostenquote:ja echt hemaarja eerst maar even wachten wat het precies is
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je daar een excuus voor nodig dan?
[..]
Ik moest ook even en slikken toen ik hoorde wat de revisie van Toeks gebit gaat kosten
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vullingquote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dan nog vrij veel mazzel. Wel al enorm veel vullingen. Vanmorgen nog geweest en 1 gaatje en 1 stuk uit tand. Weet alleen niet wat dat laatste gaat betekenen. Merk ik over 3 weken wel.
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik doelde meer op de auto, J is tot vorig jaar ook nooit naar de tandarts geweest, inmiddels is hij een wortelkanaalbehandeling, 3 gaatjes en een verstandskies eruit verder en het valt hem allemaal mee, inmiddels ook aanvullend verzekerddat snap je wel
Ik hoop alleen dat de auto niks ergs is.. kost zoveel geld
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Okee dat is balen. Ik heb eigenlijk nog steeds de tandarts die ik had toen ik nog thuis woonde. Is maar ca een half uur fietsen dat kan makkelijk die paar keer per jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een jaar niet geweest door de verhuizingen enzo, en heb nu twee hele kleine gaatjes aan de rand van een vulling
Maar niets ernstigs gelukkig
[..]
Oh
TJ is helaas niet aanvullend verzekerd
Daaromquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is nasty, dan mag je alles zelf betalen
En om nou weer een jaar te gaan wachtenwe zitten pas begin april
Ik heb nu sinds kort een andere tandarts, want van rotterdam naar wijk bij duurstede is me echt te verquote:Op donderdag 7 april 2011 13:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee dat is balen. Ik heb eigenlijk nog steeds de tandarts die ik had toen ik nog thuis woonde. Is maar ca een half uur fietsen dat kan makkelijk die paar keer per jaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alles komt weer tegelijk![]()
J. moet voor zijn andere kies naar de kaakchirurg en de auto staat inmiddels bij de garage
Welk opperhoofd, Pieter of een van de Chiefs hier?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb laatst een interview gelezen ergens met jouw operhoofd
dank je wel lieverdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Succes LLIk hoop dat het meevalt
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een kussie voor LL![]()
Shit zeg, van de auto (jaaa, van J. ook)
Onze mag morgen weer naar de garage
pieterquote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welk opperhoofd, Pieter of een van de Chiefs hier?
Jij lieverdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
echt, als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal willen helpen
Ik zit ook nog in de nachtponquote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef sararaats het volgende:
Als ik naar de tandarts ga, ik heb nooit gaatjes hoogstens tandsteen.
--------
Ik ben nog steeds een luie donder![]()
Lekker manquote:Op donderdag 7 april 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij lieverd![]()
Als ik ooit weer een lada heb gaan we samen knutselen ja?
![]()
[..]
Ik zit ook nog in de nachtpon
Nou ja, ik HAD vanalles willen doenquote:
Liefquote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
echt, als ik meer tijd had zou ik jullie allemaal willen helpen
Dat is toch al heel wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik HAD vanalles willen doenIk heb de salontafel opgeruimd en de ovendeur en voegen gedaan in de keuken
Wil je het paasdingetje zien trouwens voor de vrolijk?
Ja, okee kan ik me voorstellen. Maar mijn broer had/heeft nog steeds deze tandarts. Hij heeft zelfs in Wageningen gewoond terwijl de tandarts in Geldrop zit. Dat is iets van meer dan 80 kmquote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds kort een andere tandarts, want van rotterdam naar wijk bij duurstede is me echt te ver
KOFFIE!quote:
Ik heb ze nog niet uitgepaktquote:
Welke, vertel.quote:
Neuh, gaat wel goed komen. Ik ga zometeen tegen een uurtje of half vier eerst de kat ophalen. Daarna even de taxi van binnen schoonmaken. Uurtje bank, eten, en de weg op.:Yquote:
Kat ophalen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, gaat wel goed komen. Ik ga zometeen tegen een uurtje of half vier eerst de kat ophalen. Daarna even de taxi van binnen schoonmaken. Uurtje bank, eten, en de weg op.:Y
Die moest vandaag voor een gebitsbehandeling naar de dierenarts. Zat een virusinfectie in het tandvlees. Mevrouw is een aantal kiesjes kwijt maar verder gaat alles goed.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pieter![]()
gewoon de hele directie op 1 na naar huis sturen omdat ze niet luisteren
Ik moet nog op gang komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje op gang te komen op werk... tijd voor een kop thee dus!
thnxquote:
ze lopen zo fijn he?quote:
Martquote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje op gang te komen op werk... tijd voor een kop thee dus!
Aaah, maar dat komt dan inderdaad helemaal goedquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moest vandaag voor een gebitsbehandeling naar de dierenarts. Zat een virusinfectie in het tandvlees. Mevrouw is een aantal kiesjes kwijt maar verder gaat alles goed.
Binnenkort nog even een controleafspraak en dan kan ze er weer tegenaan.
Nee, ook dat niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt wel
[..]
niet? Lekker vrij?
Dat zei de dierenarts ook al. Dat is het eerste waar mensen bij iets dergelijks naar vragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah, maar dat komt dan inderdaad helemaal goed![]()
En eten kunnen ze toch wel, ook met een paar kiesjes minder
dan moet je straks toch echt op gang komenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet.
Morgen lekker uitslapen hoop ik.
Komt ook wel denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je straks toch echt op gang komen
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zei de dierenarts ook al. Dat is het eerste waar mensen bij iets dergelijks naar vragen.
zal ik je een uurtje bestellen, dan mag je even rustig richting Wijhe/ Deventer ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt ook wel denk ik.
Ik ken mezelf iets langer als vandaag.
Dat mag wel hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik je een uurtje bestellen, dan mag je even rustig richting Wijhe/ Deventer ofzo
o, ben je er zo eenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor.
Als je maar betaald.
Kost me dat?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor.
Als je maar betaald.
Heb je dezelfde dierenarts als Muck?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moest vandaag voor een gebitsbehandeling naar de dierenarts. Zat een virusinfectie in het tandvlees. Mevrouw is een aantal kiesjes kwijt maar verder gaat alles goed.
Binnenkort nog even een controleafspraak en dan kan ze er weer tegenaan.
Ik denk het niet.....quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je dezelfde dierenarts als Muck?
Ik had nergens last van hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haar huisdier had soortgelijke problemen, dus vandaar.
Symp?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde het andere huisdier ook.
of de andere Muckquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde het andere huisdier ook.
quote:
Denken moet je aan een paard overlaten, dat heeft een veel groter hoofd.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denken moejje ook niet doen he?
dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten, dat heeft een veel groter hoofd.
Ho, daar gaan we weerquote:
Hihihiiii bwfrrrrquote:
en meer tijdquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Denken moet je aan een paard overlaten, dat heeft een veel groter hoofd.
Oh. Dan had je maar eerder naar bed moeten gaan vannachtquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Dan had je maar eerder naar bed moeten gaan vannacht
duur he?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck zeg wat ze tegenwoordig allemaal al niet vragen voor een sollicitatie
En dat is nog een net prijsje ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Dan had je maar eerder naar bed moeten gaan vannacht
Ja, dat vind ik ook altijd als ik weer eens lui en dronken uit een kroeg kom rollen en niet wil fietsenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog een net prijsje ook.
Taxi's zijn best duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nee, pino.quote:
Nee hoor. Ik ga nergens heen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat weekend vieren en naar Londen, tot volgende week![]()
* Ladylike maakt Pien blijquote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand mij alsjeblieft even blij willen maken?
Ik ben al jaren Kuuk.quote:
Ja, nou kun je wel zo doen. Hm. Maar toch is het zo.quote:
*friemelt aan Pienquote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Pien85 het volgende:
Zou iemand mij alsjeblieft even blij willen maken?
Ik las Piel.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, nou kun je wel zo doen. Hm. Maar toch is het zo.
Daar heeft pien wat minder aanquote:
Ga maar naar Londen, daarna zullen we het er nog wel eens over hebben.quote:
Dat zou voor mij te gemakkelijk zijn. Ik ben geen Al Bundy!quote:
Okayquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Pien85 het volgende:
Laat ook eigk maar mensen, helpt toch niet nu
* Kuukske omhelst scherm.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga maar naar Londen, daarna zullen we het er nog wel eens over hebben.
*gaat maar aan eigen piel friemelen...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat maar aan eigen peil friemelen...
Hebben pinguins die?quote:
lolquote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat maar aan eigen piel friemelen...
Hé je lacht! Zie je wel. Het hielp.quote:
Yeah, I made you smilequote:
Geloof het nietquote:
Verstopt onder dat dikke pak.. Mnah. Ik weet niet.quote:
Oeh en viel het mee?quote:
quote:
quote:
Denk het niet want we kregen een smsje dat hij klaar was dus dan is het meestal niet zo duurquote:
Je hebt het ook weer afgeschoven op een andere collega?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net een spelletje 'vooral zo veel mogelijk afschuiven op een ander' meegemaakt![]()
*mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid.
Maar nu opgelost
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het ook weer afgeschoven op een andere collega?
Ik denk gewoon weer terug geschoven naar de gene waar het vandaan kwamquote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb net een spelletje 'vooral zo veel mogelijk afschuiven op een ander' meegemaakt![]()
*mompelt iets over eigen verantwoordelijkheid.
Maar nu opgelost
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
veel plezier flesquote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
TOT in het volgende topic maar dan, ben nu in Rotterdam
daar ben ik nogquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
TOT in het volgende topic maar dan, ben nu in Rotterdam
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef RockNijntje het volgende:
Nog steeds geen virusscanner voor mijn telefoon gevonden
Ze stuurt Trojan-SMS'jesquote:
quote:
Je eet niets, je zit al vol!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |