hier helaas midden in de grote stadquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zo fijn
Had ik ook toen ik nog in mijn dorpje woonde, veel bossen en duinen, en plekjes kennen waar niemand kwam![]()
Die rust
zwangersschap pogingenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou ik duim voor je
![]()
[..]
Wat is dat eigenlijk?Dat boven haar ava?
Welke duinen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit dan weer dicht bij de duinen.
ff fototje opzoeken
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zit dan weer dicht bij de duinen.
ff fototje opzoeken
Owquote:
Ja, die zijn MOOIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke duinen?
Ik zit ook dicht bij de duinen, de Waterleidingduinen zijn dan wel een favoriet wandelgebied in de buurt.
Je bent ook een aparte hè.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet eerst allemaal op gang komen, maar ik heb zo'n poepgevoel
Ja, dat valt wel op denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanaf de rotonde tot aan de groenteboer daar op de hoek, goed?
Tien minuutjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ookEn dichtbij de Veluwe
Ik houd van de Veluwe
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort eens samen wandelen daar?
Ruinen is heel wat verder jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Tien minuutjes.
Ander kant op trouwens ook, Ruinen, Havelte enzo. Maar dat is wel wat verder weg.
Ik heb nog wat in Meppel wonen, dat is een kwartier daarvandaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerHet is een beetje druk
[..]
Ruinen is heel wat verder jaIs ook prachtig ja
Het hoeft ook niet meteen morgen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Binnenkort is denk ik in juni pas een keerHet is een beetje druk
Ja, vanaf daar is het nog maar een klein stukjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in Meppel wonen, dat is een kwartier daarvandaan.
Gelukkig, want morgen moet ik werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet meteen morgen hoor.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
ok dit is bij mij achter waar we de hond vaak uitlaten: (niet de duinen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
Sammy kwam een soort genoot tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik woon ook in de stad hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
waarom wilde ik in de stad wonen
Mooi hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt ook in een stad gaan wonen waar je dat ook hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
Zijn dat de Loonse en Drunense Duinen?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duinen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope, dat zijn nu de loonse en drunense duinenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi hoorHe, maar zit jij dichtbij zee dan?
![]()
iddquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn dat de Loonse en Drunense Duinen?
Nou ja zatquote:Op donderdag 7 april 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
OwCA zit je in een traject oid?
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ook in een stad gaan wonen waar je dat ook hebt
Ahaquote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope, dat zijn nu de loonse en drunense duinen
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja zat
Ik ben naar huis gestuurd met de mededeling, probeer het nog maar een half jaar zelf
wie gaat dan ook in de randstad wonenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]klopt, in rotterdam zijn alleen maar veel parken, en een verdwaald homo bos geloof ik
Ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vanaf daar is het nog maar een klein stukje
[..]
Gelukkig, want morgen moet ik werken
dan zal ik ook eens een plaatje doen van mijn loop rondjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]mooi
Is dat bij de eendjes?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zal ik ook eens een plaatje doen van mijn loop rondje![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ow iedereen weet hetquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha
[..]Hoezo dat?
Als je het daar niet over wilt hebben dan snap ik dat ook hoor
Smogloversquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie gaat dan ook in de randstad wonen
Wat een gedoe...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iedereen weet het
Man: zaadjes goed
Ik: Eisprong goed, eileiders schoon, normale cyclus.
Gyn: Jullie zijn alletwee goed, na een hsg onderzoek zien we in de maanden erna, dat vrouwen zwanger worden (omdat het schoongespoten word eigenlijk, je eileiders). Dus jullie gaan het nog maar even zelf 6 maanden proberen![]()
En me man moet nog een zaadonderzoek doen. Zijn ze zaadjes slecht dat volgt natuurlijk IUI. Zijn zaadjes goed dan 6 maanden aan de slag.
Wij zijn het er niet mee eens en willen zo snel mogelijk starten... dus we gaan waarschijnlijk naar het St. Franciscus Ziekenhuis.... (Loop nu bij Ruwaard van Putten)
Hoe ging het?quote:
Succes ermee en blijven oefenenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow iedereen weet het
Man: zaadjes goed
Ik: Eisprong goed, eileiders schoon, normale cyclus.
Gyn: Jullie zijn alletwee goed, na een hsg onderzoek zien we in de maanden erna, dat vrouwen zwanger worden (omdat het schoongespoten word eigenlijk, je eileiders). Dus jullie gaan het nog maar even zelf 6 maanden proberen![]()
En me man moet nog een zaadonderzoek doen. Zijn ze zaadjes slecht dat volgt natuurlijk IUI. Zijn zaadjes goed dan 6 maanden aan de slag.
Wij zijn het er niet mee eens en willen zo snel mogelijk starten... dus we gaan waarschijnlijk naar het St. Franciscus Ziekenhuis.... (Loop nu bij Ruwaard van Putten)
moeilijk in te schattenquote:
Wat voor gevoel heb je er over?quote:
wat ging je doen gf?quote:
THXquote:Op donderdag 7 april 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een gedoe...![]()
Sterkte in elk geval
[..]
Hoe ging het?
ben je wel enthousiast over de baan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Misschien een kleine oppepperquote:
ik studeer erquote:Op donderdag 7 april 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie gaat dan ook in de randstad wonen
dat is heel normaal hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Barreltje het volgende:
aaarrgghhh!!
volgens mij zit er alleen maar langharig werkschuw tuig bij ons op de HR afdeling !
want stel je voor.. 6 weken geleden wist je al dat ik in dienst kwam... dan moet jenatuurlijk alle administratieve handelingen pas NADAT ik in dienst ben gaan regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |