dan goede schoen halenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon in een grote stad... vooral asfalt hier
nou, ik heb andere ervaringenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze eerste keer 15k wegloopt.
Om een paar keer een paar kilometer te proberen kan wel denk ik.
Ik ben toen wel op zaalschoenen begonnen, maar dat is ook weer anders natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan goede schoen halen![]()
anders sloop je je knieën
[..]
nou, ik heb andere ervaringen![]()
google maar eens op springersknieën
Ze hebben alleen gewone gympjes enzoquote:
Ah gosquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is echt heel zielig
Ja, een blessure heb je zoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfelquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Of je regelt eindelijk een fietsquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Toekito het volgende:
LDG breng jij mij 12 april naar het werk? OV ligt plat tussen 10 en 14 en moet rond 12 uur naar zuid vanaf blijdorp
Mmm, dan misschien toch maar wat nieuws halen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfel
dan zijn schoenen helemaal belangrijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn knieen zijn al niet onwijs stabiel en ik ben ook vrij zwaar, vandaar dat ik een beetje twijfel
betaal jij die?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of je regelt eindelijk een fiets![]()
Je weet ook gewoon echt waar ik zit nu he?quote:
Dan kijken of je goedkope goede schoenen kunt vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je d'r eentjequote:
Dat, in combinatie met je beroep in profiel kan het maar één ding zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet ook gewoon echt waar ik zit nu he?
nee heb van het weekend gasten gehad die me failliet gedronken hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een paar tientjes heb je d'r eentjeDat moet lukken toch?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Mmm, dan misschien toch maar wat nieuws halen.
ik ga met evy hardlopenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zijn schoenen helemaal belangrijk![]()
en rustig opbouwen natuurlijk
mja ik heb een mountainbike om meer te gaan fietsen enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat nou als ik hardlopen kut vind. mezelf kennende wil ik eerst meteen goeie kwaliteits schoenen, geef ik daar n kapitaal aan uit... loop ik drie rondjes en denk ik "mwah... niks voor mij, dat rondrennen in de uitlaatgassen" en stop ik weer
duur geintje.\
maar aan de andere kant, ik ben te zwaar en ik moet nu eindelijk maar iets gaan doenen zwemmen lukt nu nog steeds niet met die stomme vinger, dus dan maar lopen
/ overdenkingen in mijn chaoshoofd
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef JJH het volgende:
Dat, in combinatie met je beroep in profiel kan het maar één ding zijn eigenlijk.
ja ik heb ook geen ideequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel maar hij heeft de laatste paar dagen weer last van verlatingsangst
![]()
of het wordt erger...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Voelt hij zich misschien beter als hij zijn papa even belt?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb van het weekend gasten gehad die me failliet gedronken hebben
He, je kunt ook wandelen he? Is in combinatie met overgewicht waarschijnlijk beter dan hardlopenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja maar wat nou als ik hardlopen kut vind. mezelf kennende wil ik eerst meteen goeie kwaliteits schoenen, geef ik daar n kapitaal aan uit... loop ik drie rondjes en denk ik "mwah... niks voor mij, dat rondrennen in de uitlaatgassen" en stop ik weer
duur geintje.\
maar aan de andere kant, ik ben te zwaar en ik moet nu eindelijk maar iets gaan doenen zwemmen lukt nu nog steeds niet met die stomme vinger, dus dan maar lopen
/ overdenkingen in mijn chaoshoofd
Lieve schat, hij is net vertrokken naar Alkmaar voor de tandartsquote:Op donderdag 7 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Voelt hij zich misschien beter als hij zijn papa even belt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |