Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Haha, nee, gekkie.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nee, maar jij bent toch vet ziek?Moet ik koffie komen brengen in een thermoskannetje?
Da's gek.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, als ik het scherm met overzicht open zie ik ze wel, maar niet als pop-up![]()
Maar is ok, kom ik straks wel even naar jou
ik heb hier een bord neergezet: Verboden voor bewolkingquote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef JJH het volgende:
Ik zie aan de horizon al voorzichtig wat bewolking opdoemen.
Helemaal gebukt of wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
Hier zit ik buiten onder onze mini Japanse Kers
Laatste optie, op zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil gaan hardlopenmaar ik twijfel of ik eerst schoenen koop en dan begin, of dat ik t eerst n paar keer op sneakertjes probeer om te kijken ofk t uberhaubt wel leuk vind
Het doet het al beter dan vorig jaar. Maar goed, het staat in een pot, ik heb geen groene vingers, dus onze tuin is niet echt het toonbeeld van groen, bomen en bloemenquote:
Dat ben ik, onderweg naar jouquote:Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef JJH het volgende:
Ik zie aan de horizon al voorzichtig wat bewolking opdoemen.
Ik zou het tweede doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil gaan hardlopenmaar ik twijfel of ik eerst schoenen koop en dan begin, of dat ik t eerst n paar keer op sneakertjes probeer om te kijken ofk t uberhaubt wel leuk vind
maar is hardlopen op sneakers niet kut?quote:
goede schoenen is wel belangrijk hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Komt wel van die kant vandaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik, onderweg naar jou
Op je kut sneaken is lastiger.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar is hardlopen op sneakers niet kut?
Nou ja, meer omdat je onder een MINI kers zitquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het doet het al beter dan vorig jaar. Maar goed, het staat in een pot, ik heb geen groene vingers, dus onze tuin is niet echt het toonbeeld van groen, bomen en bloemen
operatie stofwolk is van mijquote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik, onderweg naar jou
onderschat me nietquote:
Ik zou goede schoenen halen, bij aktiesport heb je redelijk goede voor een euro of 50.. ik zou echt niet op gewone sneakers gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
youtube or it didn't happen!quote:
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbedquote:Op donderdag 7 april 2011 10:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar is hardlopen op sneakers niet kut?
Het is een gewone wolk, geen stofwolkquote:
quote:
Hardloopschoenen hebben een hele harde middenkant zodat het daar bijna niet buigt, en zijn aan de voorkant heel buigbaar. Gewone sneakers hebben dat nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbed
wat is er dan ?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een kindje met heul veul verdliet
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakquote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of koop goedkopie schoenen bij de Lidl of Aldi, volgens mij heeft de Lidl nu dingen in de aanbieding (al kan ik me vergissen). Als je op sneakers gaat lopen, doe dat dan op goede sneakers met een goed voetbed
Action kan ook nog, toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee hoor, suikertaartje heeft afgekeken bij mijquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een gewone wolk, geen stofwolk
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde wegquote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakmaar dat komt dan wel
ahwquote:
ik woon in een grote stad... vooral asfalt hierquote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde weg![]()
over gras kan het wel
Wat sipquote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een kindje met heul veul verdliet
Ik denk ook niet dat ze eerste keer 15k wegloopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op sneakers hardlopen kan wel maar dan niet op een verharde weg![]()
over gras kan het wel
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah gosmaar vanmiddag is hij weer terug toch?
Ja, dat is sowieso verstandigquote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar kan ik zo ook wel ff kijken ja, al wil ik als ik daadwerkelijk serieus ga lopen wel n goed advies van n profi zaakmaar dat komt dan wel
Nee, niet voor hardloopschoenenquote:
Hajequote:
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet voor hardloopschoenen
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel maar hij heeft de laatste paar dagen weer last van verlatingsangst
![]()
quote:
quote:
Hij is echt heel zieligquote:Op donderdag 7 april 2011 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel maar hij heeft de laatste paar dagen weer last van verlatingsangst
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |