Dan zoek je een anderequote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, mailen was toen handiger, omdat ze de telefoon niet opnamen om kwart voor zes.
En even reageren kan natuurlijk geen kwaad, als iemand van je diensten gebruik wil maken.
Toch niet de hypotheker hequote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, mailen was toen handiger, omdat ze de telefoon niet opnamen om kwart voor zes.
En even reageren kan natuurlijk geen kwaad, als iemand van je diensten gebruik wil maken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
.
dat is voor mij dan weer een leuke bijkomstigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prioriteiten....nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon overal 42 op antwoorden!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even wat lastige vraagjes weer opgelost
Weet je wat ook lang duurt?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?
Duurt wel erg lang inderdaad.
DM.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt?
Die koffie!
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere
En dat soort mensen werken tot 17:00
Net weer gebeld... niet opgenomen. Anders bel ik vanavond alsnog even mijn eigen bankquote:Op donderdag 7 april 2011 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Even achteraan bellen of ze je mail binnengahad hebben?
Duurt wel erg lang inderdaad.
bestaan ze nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Net weer gebeld... niet opgenomen. Anders bel ik vanavond alsnog even mijn eigen bank.
Goedemorgen meisjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ook lang duurt?
Die koffie!
Hier is het de hele dag al gekquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
arg, mn collega vanuit mijn vaste werk en ik krijgen weer last van de gekke 5 minuten
denk t niet, die zijn ook gewoon s avonds open nlquote:
Ik weet hier in Zwolle nog wel een goede hypotheekadviseur van de SNS Bank trouwensquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een echt onafhankelijke met 1 vestiging.
Aan het werk met oppe koffiequote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen meisjeBen je aan het werk of ben je toch maar thuis gebleven?
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag gaat de bedrijfsarts bellen
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
Al kan het ook wel vanmiddag worden, of morgen, of volgende week, of vergeet hij het helemaal
Oh nee, maar jij bent toch vet ziek?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan het werk met oppe koffie![]()
Hoi
ik geloof niet in echt onafhankelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een echt onafhankelijke met 1 vestiging.
10 uur 's avonds dusquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
Al kan het ook wel vanmiddag worden, of morgen, of volgende week, of vergeet hij het helemaal
Ja ik hoop dat RN mijn raad wel heeft opgevolgd.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een andere tip die ik laatst ergens hoorde. Random KLB post invullen.
Leuk zit je voor jan l*l te wachten op zo'n telefoontje? Of belt hij op je mobiel?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Voor 10 uurEcht
![]()
ik weet er 1 in beverwijkquote:Op donderdag 7 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hier in Zwolle nog wel een goede hypotheekadviseur van de SNS Bank trouwens![]()
Dat was jij?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat RN mijn raad wel heeft opgevolgd.
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurtquote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet er 1 in beverwijkis meer in de buurt
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoonquote:Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk zit je voor jan l*l te wachten op zo'n telefoontje? Of belt hij op je mobiel?
Dan zal je net zien dat je net in de supermarkt staat
Bedankt voor de info flesquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoon
TMIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even lekker schijten. En zonder telefoon
tjah, 2 brabanders in 1 bedrijf, op 1 afdeling, in gelderland, kan niet goed gaanquote:
Duh, achterlijke debiele dingen ben ik van. Totdat ik weer weggestuurd word!quote:
Ik kijk in wel meer buurten hoor... bij LL om de hoek staat ook een leuk huis te koopquote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurt![]()
En dan komt die man bij je thuis en dan zie ik hem ook nog eens
![]()
TMIquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
Ah, kut. Pukkel opengekrabbeld, nu bloed ik.
Clearasil! Of nu een pleisterquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
die man? of DaMart?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kijkt hier in de buurt![]()
En dan komt die man bij je thuis en dan zie ik hem ook nog eens
![]()
Snel, pak een doekjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef JJH het volgende:
Ga vooral doorquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, achterlijke debiele dingen ben ik van. Totdat ik weer weggestuurd word!
Het was ook een grapje Martquote:Op donderdag 7 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk in wel meer buurten hoor... bij LL om de hoek staat ook een leuk huis te koop.
Die manquote:
Jawel, als ik het scherm met overzicht open zie ik ze wel, maar niet als pop-upquote:
bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |