Suc6quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
Ik ben weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Op je werk?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en de koffie is op![]()
Ik had thuis moeten blijven
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en de koffie is op![]()
Ik had thuis moeten blijven
Jaquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom je me even een kopje koffie brengen zo?
of heb je zo een koffie gebrek dat je meer nodig hebtquote:
Even nieuwe zetten, pot was net leeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Kom je me even een kopje koffie brengen zo?
Zo zat ik dinsdag tegen te mopperen tegen de Googlemevrouw van de navigatie in mijn telefoonquote:Op donderdag 7 april 2011 09:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, sta je voor een stoplicht, blijft Bram zeiken dat je rechtsaf moet.
JA! ALS HET LICHT OP GROEN SPRINGT, OKEEEEEE?![]()
hoi
maar jouwe is niet echt, jjh kan het zo komen brengen, die woont hier bijna om de hoekquote:Op donderdag 7 april 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
of heb je zo een koffie gebrek dat je meer nodig hebt
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jouwe is niet echt, jjh kan het zo komen brengen, die woont hier bijna om de hoek![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar ze werkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik niet tegenop
als hij het dan maar wel doet
LDGquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen lieve kijkbuisvriendjes en vriendinnetjes
Nee.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhandquote:
quote:
ze hebben storing en wijzen massaal naar ons................en ik heb de bewijzen dat het NIET bij ons zit.quote:
hoi mevrouw uit Rotterdamquote:Op donderdag 7 april 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Oftewel, kom die koffie brengen en rap een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhand
dat ga ik niet zeggenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tankstation (Shell?) rotonde richting Indische buurt, mooi wit pand aan je rechterhand
Pheno, als je weer gaat tanken, neem dan meteen koffie voor ST mee!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet ook waar ik woonquote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen
[..]
damn, nou heeft hij straks een pluspuntje
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ga ik niet zeggen
[..]
damn, nou heeft hij straks een pluspuntje
Daar?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga straks op de fiets. Een stuk gezonderquote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno, als je weer gaat tanken, neem dan meteen koffie voor ST mee!
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?.
Genoeg voor nog warme koffiequote:Op donderdag 7 april 2011 10:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar?
Dat is is niet om de hoek, dat zijn vier hoeken.
*kijkt naar sig...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik buiten Zandvoort naar woningen zoek?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
.
en anders kom je maar hier om de hoek wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 10:15:39 ]
nog voor geen miljoen!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kom je maar hier om de hoek wonen
Die optie is er ook, jaquote:Op donderdag 7 april 2011 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kom je maar hier om de hoek wonen
Je moet ook niet mailenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die optie is er ook, ja![]()
.
Alleen jammer dat ik pas echt verder kan als ik wat meer weet over wat ik kan lenen en dat die onafhankelijke hypotheekadviseur die ik maandagavond heb gemaild, niks laat horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |