quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeien
boete;s voor zwanger worden!wat niet is kan nog komen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschapquote:
Ik veel pasteltinten... maar ik houd gewoon van zwartquote:Op donderdag 7 april 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vooral koele kleuren zoals blauw en groen dragen, heb ik vernomen vorig jaar.
Grijs mag trouwens ook.
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeien
boete;s voor zwanger worden!Je zal maar na het bestellen van de jurk zwanger worden... krijg je een boete omdat je onbeschermde seks hebt gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Om nou elke dag in pak rond te lopen vind ik ook saai, dus daarom soms even gek doenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
ik vind plaatjes shirts altijd een beetje kinderachtig![]()
zeker als het shirts met tekenfilm"helden" zijn
das wel de edoeling..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das wel de edoeling..
maar wel NA de bruiloft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak is bij mij de uitzondering. Een trui, T-shirt of polo zit veel lekkerderquote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om nou elke dag in pak rond te lopen vind ik ook saai, dus daarom soms even gek doen
Ja, en terecht, de PVV had gelijk, dat eeuwige losbandige gedrag ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zal maar na het bestellen van de jurk zwanger worden... krijg je een boete omdat je onbeschermde seks hebt gehad.
je hebt je PC aangestoken!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn PC doet raar, Hij zegt dat ik geen legitieme Windows versie heb. terwijl ik dat gewoon heb?
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef sararaats het volgende:
De lamp van m'n nachtlampje is gesprongen
Dat doe je goed!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las : " de lamp van m'n nachtmerrie is gesprongen "
You have been p0wned by a key-generator.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las : " de lamp van m'n nachtmerrie is gesprongen "
Ik draag bijna standaard spijkerbroekenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:40 schreef JJH het volgende:
Ik heb vaak een pak aan, of tenminste een pantalon. Soms ook een spijkerbroek, maar dan wel weer met overhemd en vaak ene jasje.
Hey Marijkequote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat komt omdat ik daar dus flets van word
![]()
Maar ik wil wel een keer iets grijs voor me houden hoor
[..]
[..]
Hai Trev
Nee sorry, die heb ik dan zelf nodig
.. Gatverdammequote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt Worst met Hagelslag op een broodje gedaan?
Die draag ik dan weer niet. Die staan zo raar bij mequote:Op donderdag 7 april 2011 09:42 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een hekel aan spijkerbroeken
Het liefst heb ik altijd een legging aan met rokjes
Ik vind pantalons zelf lekkerder zitten.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik draag bijna standaard spijkerbroeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |