ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef JJH het volgende:
Zwolle ook zonnig.
En en winterjas is echt niet nodig! I ben een uur geleden al zonder jas naar buiten geweest, prima te doen.
quote:
'S ochtends is het nog fris ja....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!maar denk dat het lopend prima te doen is! denk misschien aan laagjes.. dan kan je als je vanmiddag op een terasje in de zon zit HAAT HAAT!! nog iets uit doen!
jij mag niet klagen, jij gaat een vet mooie jurk passenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik had vanmorgen nog wel kauwe klauwe op de scooter hoor!maar denk dat het lopend prima te doen is! denk misschien aan laagjes.. dan kan je als je vanmiddag op een terasje in de zon zit HAAT HAAT!! nog iets uit doen!
Ik ga ook geen terras tegenkomen vandaag. Heb sowieso nog geen terras gedaan dit jaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pezu!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
nu al in t shirt buiten lopen, hollanders_!
rijkje, ja goed hoor en met u?quote:
Mijn Marvin T-shirt is binnenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
gewoon lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
Mooiquote:
Woehoequote:
quote:
Gisteren liep ik ook zonder jas de hond uit te laten, ik vond het best lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef PeZu het volgende:
ja maar, ja maar..quote:Op donderdag 7 april 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij mag niet klagen, jij gaat een vet mooie jurk passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik zag dat ze die nu bij de Wehkamp verkopen..quote:
Marvin Gaye??quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag dat ze die nu bij de Wehkamp verkopen..Ik heb getwijfeld
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar, ja maar..
*wijst naar de zon* terasje!
Dan ga je na de passessie toch lekker op het terras zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je na de passessie toch lekker op het terras zitten?
quote:
Baby? Ben je zwanger?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
dat is wel het plan jah!
en de baby gaat ook mee
* Barreltje heeft een nieuwe crush!
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
dat is wel het plan jah!
en de baby gaat ook mee
* Barreltje heeft een nieuwe crush!
Nicequote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
Goed geregeld: op werk hebben we nu ook de Dutch Tea Blend van Pickwick.
Ik heb een one up en een mario shirtquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
ik vind plaatjes shirts altijd een beetje kinderachtig![]()
zeker als het shirts met tekenfilm"helden" zijn
ehm.. nee.. das niet handig met een jurk passenquote:
Het is grijsquote:Op donderdag 7 april 2011 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, briljant vond ik ze
maar ik draag geen wit
Dus toch maar niet gedaan
Ik hoop dat de action snel weer shirts heeft, daar heb ik vorig jaar voor 3,50 ofzo per stuk hele toffe shirts gekocht
Alleen zit in het blauwe shirt een vlek
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een one up en een mario shirtmaar ik moest ze gewoon
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben sowieso niet dezelfde smaak!
Daar kan ik niet over oordelen he?quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan nog, van grijs word ik flets
Ik moet het meer van zwart of knalkleuren hebben
Zwart!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan nog, van grijs word ik flets
Ik moet het meer van zwart of knalkleuren hebben
ik heb meeste aarde kleurenquote:
Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Wie heeft er een energie infuus voor mij?
Goedemorgen Marijkequote:
Gewoon die jurk op de groei kopenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehm.. nee.. das niet handig met een jurk passen
baby van vriendinnetje!
moet je bij enfe voor zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen he?ik heb jou nooit met grijs aan gezien
quote:
Hai Trevquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Grijs en zwart en soms wit.....quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb meeste aarde kleuren
naja.. wit, grijs, bruin, blauw, zwart en een beetje roze
*caffeineinfuus aansluit*quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Bruin houd ik ook wel van jaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb meeste aarde kleuren
naja.. wit, grijs, bruin, blauw, zwart en een beetje roze
bij het kopen van de jurk moet je tekenen dat je NIET meer gaat groeienquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
[..]
Gewoon die jurk op de groei kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik heb een overhemd dat zo belachelijk roze is, dat ik het geeneens zonder jasje of trui eroverheen aandurf.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat komt omdat ik daar dus flets van word
![]()
Maar ik wil wel een keer iets grijs voor me houden hoor
[..]
[..]
Hai Trev
Nee sorry, die heb ik dan zelf nodig
Ik moet vooral koele kleuren zoals blauw en groen dragen, heb ik vernomen vorig jaarquote:Op donderdag 7 april 2011 09:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat komt omdat ik daar dus flets van word
![]()
Maar ik wil wel een keer iets grijs voor me houden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |