quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegerkeek je eerst op de kaart, onthield je de snelwegen en print je een detail kaartje van het laatste stuk
de weg vinden voor de tomtom tijd, goed voor je topologie
Precies. Ik denk maar zo, kan ik een hotel of plek in Tokio, Nieuw Zeeland of welk land dan ook vinden, dan kan het in Nederland ook wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vroegerkeek je eerst op de kaart, onthield je de snelwegen en print je een detail kaartje van het laatste stuk
Mijn man is verkeerskundige. Die kent NL uit z'n hoofdquote:
Topografie.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klopt. ik gebruik tomtom ook echt alleen voor in de stadquote:Op donderdag 7 april 2011 09:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordtquote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt. ik gebruik tomtom ook echt alleen voor in de stad
quote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn man is verkeerskundige. Die kent NL uit z'n hoofd.
morgen!quote:
Die is van 538 toch? Dat luister ik nooit.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
Ken jij Rick van Velthuijsen? Die van de radio?
Die weet ook alle plaatsen en wegnummers van Nederland uit zijn hoofd.
Zo erg ben ik niet, maar ik weet wel van, denk ik, 75% waar ik het moet zoeken.
Meestal staat er dan wel een omleiding aangegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordt
dat kan je aangeven in de ttquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dat is ook niet altijd handig .. vooral niet als er in de stad aan de weg gewerkt wordt
BarMan moest voor z'n vorige werk door het hele land crossen.. die weet ook de meeste steden wel te vinden.. zelfs musselkanaal ...quote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
ja druk hehquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zepuutjuh![]()
tijdje niet gezien, hoe is het?
mijn leven wat doen zequote:
klopt, maar zelfs dan let ik nog op bordenquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Topic Titelquote:
Vroegah wel MiddenInDeNachtRickquote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is van 538 toch? Dat luister ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenwoordig zit ie op Veronica.![]()
Dat is ook niet een heel moeilijke.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
BarMan moest voor z'n vorige werk door het hele land crossen.. die weet ook de meeste steden wel te vinden.. zelfs musselkanaal ...
ik had er nog nooooit van gehoord!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet een heel moeilijke.(Misschien ook wel, ik ben een ex Drenth.
)
ik weet ook redelijk de weg in Nederlandquote:Op donderdag 7 april 2011 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Vlakbijquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
Dagje Haarlem vandaag, en een avond en nacht Amsterdam
hier schijnt de zon in Haarlemquote:Op donderdag 7 april 2011 09:21 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
Dagje Haarlem vandaag, en een avond en nacht Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |